نتایج جستجو
از الکتاب
- القدر ٣ (رده حکومت بنى امیه)]سلطنت بنى امیّه است و یک شب از [حکومت]امام عادل، بهتر از هزار ماه سلطنت بنى امیّه است». اعداد: عددهزار ۱ امام: برترى حکومت امام عادل ۶ بنى امیه: حکومت بنى امیه۴۵ کیلوبایت (۴٬۷۳۳ واژه) - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۱۵:۵۲
- باز نمود که عبادت شب قدر بالاتر از مدت خلافت بنىامیه است. یوسف بن سعد گوید: پیامبر خواب دید بنىامیه بر روى منبر او مى جهند مانند جهیدن میمون از دیدن۳۵ کیلوبایت (۳٬۶۷۳ واژه) - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۱۵:۵۲
- باز نمود که عبادت شب قدر بالاتر از مدت خلافت بنىامیه است. یوسف بن سعد گوید: پیامبر خواب دید بنىامیه بر روى منبر او مى جهند مانند جهیدن میمون از دیدن۵۱ کیلوبایت (۵٬۰۹۷ واژه) - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۱۵:۵۱
- بنىمغیرة و بنىامیه از کفار قریش نازل شده است. سپس على علیهالسلام فرماید: اما بنىمغیرة از قریش خداوند آنان را در جنگ بدر نابود ساخت و اما بنىامیه از قریش تا۴۲ کیلوبایت (۳٬۶۲۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۶
- ملعنونه. [اسراء:60]. مراد از شجره ملعونه بنابر تحقيقى كه در «رأى» گذشت بنى اميه است. 9- آنانكه به زنان پاكدامن نسبت زنا بدهند. [نور:23]. لعان لعان و ملاعنه۶ کیلوبایت (۵۰۱ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۲۰
- گداختگى زمین به میلیاردها سال بالغ مى شود. یا این که مى گوئیم: یک روز «بنى امیّه» خلافت اسلام را غصب کردند، و روز دیگر «بنى عباس»، در حالى که دوران خلافت۱۲ کیلوبایت (۱٬۰۵۸ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۲۷
- ..)) نقل ورد سخن ((آلوسى )) كه در روايتى بنابر آن مراد از شجره خبيثه بنى اميه اندمناقشه كرده چند روايت در مورد سؤ ال قبر و تطبيق آيه : (( يثبت الله الذين۲۸ کیلوبایت (۲٬۳۶۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۶
- به زيادى و كمى مال ندارد بحث روايتى آيا ملك و حكومت بنى اميه را خدا به آنان داد؟ اشتباه بنى اميه در فهم آيه ملك دو روايت به معناى ((تخرج الحى من الميت و۷۱ کیلوبایت (۶٬۵۶۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۶
- از ابوحمزة و او از امام باقر علیهالسلام نقل نماید که این آیه درباره بنىامیه نازل شده زیرا بدترین مردم و مخلوق خدا بودند که از روى باطن ایمان نیاورده۲۱ کیلوبایت (۱٬۵۱۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۸
- [اعراف:26]. * [اسراء:60]. در «رأى» مفصلا گفته شد كه مراد از شجره ملعونه بنى اميه است. مِن مِنْه وَ لَکُم لا ثُم فِيمَا بَيْنَهُم فِيه لَآکِلُون زَقّوم الْمُکَذّبُون۴ کیلوبایت (۳۸۶ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۵۲
- پيامبر «ص» نيست ... روايتى ديگر حاكى از نزول «آيات عتاب» در مورد مردى از بنى اميّه تفسیر آیات عَبَسَ وَ تَوَلَّى «1» أَنْ جاءَهُ الْأَعْمى «2» وَ ما يُدْرِيكَ۳۴ کیلوبایت (۳٬۲۵۷ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۵۴
- سلم» از عبادت آن نهى كرد اين مطلب بر قريش گران آمد ابواصيحه (سعيد بن عاص بن اميّه) در مرض مرگ آخرين دقائق عمر خويش را تمام مىكرد، ابولهب به عيادت وى آمد و۷ کیلوبایت (۷۱۴ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۷:۲۲
- روايتى دالّ بر اين كه سورۀ قدر، براى تسليت به رسول اللّه «ص» كه در رؤيا بنى اميه را بر منبر خود ديده بود، نازل شده رواياتى درباره بهتر بودن شب قدر از هزار۳۶ کیلوبایت (۳٬۶۳۷ واژه) - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۱۵:۵۰
- پيامبر «ص» نيست ... روايتى ديگر حاكى از نزول «آيات عتاب» در مورد مردى از بنى اميّه تفسیر آیات عَبَسَ وَ تَوَلَّى «1» أَنْ جاءَهُ الْأَعْمى «2» وَ ما يُدْرِيكَ۲۹ کیلوبایت (۲٬۷۶۴ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۵۰
- پيامبر «ص» نيست ... روايتى ديگر حاكى از نزول «آيات عتاب» در مورد مردى از بنى اميّه تفسیر آیات عَبَسَ وَ تَوَلَّى «1» أَنْ جاءَهُ الْأَعْمى «2» وَ ما يُدْرِيكَ۲۹ کیلوبایت (۲٬۷۹۰ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۵۲
- حضرت زهرا «عليهم السلام» فرزندان رسول خدا «صلى اللّه عليه و آله»اند. بنى اميّه و بنى عباس از اينكه به حسنين و ساير ائمه «عليهم السلام» ابن رسول اللّه گفته۱۸ کیلوبایت (۱٬۸۶۳ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۳۵
- آمد و آن حضرت با عتبة بن ربيعه، اباجهل، عباس بن عبدالمطلب، ابّى بن خلف و امية بن خلف صحبت مىكرد به اميد آن كه اسلام آورند. عبداللّه صدا زد يا رسول از۹ کیلوبایت (۹۷۴ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۷:۴۳
- پيامبر «ص» نيست ... روايتى ديگر حاكى از نزول «آيات عتاب» در مورد مردى از بنى اميّه تفسیر آیات عَبَسَ وَ تَوَلَّى «1» أَنْ جاءَهُ الْأَعْمى «2» وَ ما يُدْرِيكَ۳۰ کیلوبایت (۲٬۸۵۵ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۵۱
- پيامبر «ص» نيست ... روايتى ديگر حاكى از نزول «آيات عتاب» در مورد مردى از بنى اميّه تفسیر آیات عَبَسَ وَ تَوَلَّى «1» أَنْ جاءَهُ الْأَعْمى «2» وَ ما يُدْرِيكَ۳۱ کیلوبایت (۲٬۹۳۵ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۵۳
- آمد و آن حضرت با عتبة بن ربيعه، اباجهل، عباس بن عبدالمطلب، ابّى بن خلف و امية بن خلف صحبت مىكرد به اميد آن كه اسلام آورند. عبداللّه صدا زد يا رسول از۹ کیلوبایت (۱٬۰۰۵ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۷:۴۲
- پيامبر «ص» نيست ... روايتى ديگر حاكى از نزول «آيات عتاب» در مورد مردى از بنى اميّه تفسیر آیات عَبَسَ وَ تَوَلَّى «1» أَنْ جاءَهُ الْأَعْمى «2» وَ ما يُدْرِيكَ۳۳ کیلوبایت (۳٬۱۴۸ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۵۱
- جنگ و کارزار با مسلمین نمایند. بزرگان قریش از قبیل سهیل بن عمرو و صفوان بن امیه و ابوالبخترى بن هشام و نبیه و منبه پسران حجاج و نوفل بن خویلد به خود آمدند۳۸ کیلوبایت (۳٬۷۰۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۷
- پيامبر «ص» نيست ... روايتى ديگر حاكى از نزول «آيات عتاب» در مورد مردى از بنى اميّه تفسیر آیات كَلَّا إِنَّها تَذْكِرَةٌ «11» فَمَنْ شاءَ ذَكَرَهُ «12» فِي صُحُفٍ۲۵ کیلوبایت (۲٬۳۳۸ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۵۶
- پيامبر «ص» نيست ... روايتى ديگر حاكى از نزول «آيات عتاب» در مورد مردى از بنى اميّه تفسیر آیات كَلَّا إِنَّها تَذْكِرَةٌ «11» فَمَنْ شاءَ ذَكَرَهُ «12» فِي صُحُفٍ۲۵ کیلوبایت (۲٬۲۸۳ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۵۶
- دستش رفته و مورد غضب خدا شده است. در مجمع از عدّهاى نقل شده كه مراد از آيه اميّه بن ابى صلت ثقفى شاعر است كتابها را خواند و دانست كه خداوند به زودى پيامبرى۹ کیلوبایت (۹۸۳ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۶:۵۶
- روايتى دالّ بر اين كه سورۀ قدر، براى تسليت به رسول اللّه «ص» كه در رؤيا بنى اميه را بر منبر خود ديده بود، نازل شده رواياتى درباره بهتر بودن شب قدر از هزار۵۰ کیلوبایت (۴٬۶۵۹ واژه) - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۱۵:۵۳
- پيامبر «ص» نيست ... روايتى ديگر حاكى از نزول «آيات عتاب» در مورد مردى از بنى اميّه تفسیر آیات كَلَّا إِنَّها تَذْكِرَةٌ «11» فَمَنْ شاءَ ذَكَرَهُ «12» فِي صُحُفٍ۲۶ کیلوبایت (۲٬۴۴۰ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۵۴
- پيامبر «ص» نيست ... روايتى ديگر حاكى از نزول «آيات عتاب» در مورد مردى از بنى اميّه تفسیر آیات كَلَّا إِنَّها تَذْكِرَةٌ «11» فَمَنْ شاءَ ذَكَرَهُ «12» فِي صُحُفٍ۲۶ کیلوبایت (۲٬۳۸۹ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۵۵
- پيامبر «ص» نيست ... روايتى ديگر حاكى از نزول «آيات عتاب» در مورد مردى از بنى اميّه تفسیر آیات كَلَّا إِنَّها تَذْكِرَةٌ «11» فَمَنْ شاءَ ذَكَرَهُ «12» فِي صُحُفٍ۲۶ کیلوبایت (۲٬۳۸۷ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۵۷
- پيامبر «ص» نيست ... روايتى ديگر حاكى از نزول «آيات عتاب» در مورد مردى از بنى اميّه تفسیر آیات كَلَّا إِنَّها تَذْكِرَةٌ «11» فَمَنْ شاءَ ذَكَرَهُ «12» فِي صُحُفٍ۲۶ کیلوبایت (۲٬۳۵۵ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۵۸
- پيامبر «ص» نيست ... روايتى ديگر حاكى از نزول «آيات عتاب» در مورد مردى از بنى اميّه تفسیر آیات عَبَسَ وَ تَوَلَّى «1» أَنْ جاءَهُ الْأَعْمى «2» وَ ما يُدْرِيكَ۳۸ کیلوبایت (۳٬۵۳۵ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۴۹
- ..)) نقل ورد سخن ((آلوسى )) كه در روايتى بنابر آن مراد از شجره خبيثه بنى اميه اندمناقشه كرده چند روايت در مورد سؤ ال قبر و تطبيق آيه : (( يثبت الله الذين۳۸ کیلوبایت (۳٬۱۳۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۶
- تُقَطِّعُوا أَرْحامَکمْ» خبر بدهم که براى بنىامیه نازل شده است. عمر گفت: این موضوعات دروغ است و بنىامیه به ارحام خود بهتر میرسند. احمد بن محمد بن خالد۲۹ کیلوبایت (۲٬۷۱۴ واژه) - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۳:۲۲
- تفسير قمى و عياشى از امام باقر (ع) نقل نمودهاند كه نازل شده است در باره بنى اميّه كه شريرترين خلق خدايند و كافر شدند بحكم باطن قرآن و بعضى گفتهاند مراد كفارى۳۰ کیلوبایت (۲٬۰۸۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۸
- از خلفاء ثلاثه و بني اميه و بني العباس و خوابي که ديده بود که بوزينهها بر منبرش بالا ميروند که بني اميه و بني مروان بودند که۲۹ کیلوبایت (۲٬۳۹۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۵
- تُقَطِّعُوا أَرْحامَکمْ» خبر بدهم که براى بنىامیه نازل شده است. عمر گفت: این موضوعات دروغ است و بنىامیه به ارحام خود بهتر میرسند. احمد بن محمد بن خالد۳۲ کیلوبایت (۲٬۹۷۳ واژه) - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۳:۲۲
- (ص ) نشان داده شده است فتنه اسلام است بيان اينكه آيه شريفه ناظر به ((بنى اميه (( است وجه ديگرى كه ((رؤ يا(( را به جنگ بدر مربوط دانسته است ورد آن يادآورى۲۹ کیلوبایت (۲٬۳۴۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۰
- تاريخ قران مىنويسد: مورخين عرب همه اتفاق دارند بر اينكه خط بواسطه حرب بن امية بن عبدشمس به مكه داخل شده و آن را اين شخص در سفرهايى كه نموده از چند تن فراگرفته۸۲ کیلوبایت (۸٬۸۱۵ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۲۷
- تُقَطِّعُوا أَرْحامَکمْ» خبر بدهم که براى بنىامیه نازل شده است. عمر گفت: این موضوعات دروغ است و بنىامیه به ارحام خود بهتر میرسند. احمد بن محمد بن خالد۳۵ کیلوبایت (۳٬۱۲۱ واژه) - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۳:۲۳
- شيعه آل محمد، «و الذين تابوا» يعنى توبه نمودند از ولايت فلان و فلان و بنى اميه، «و اتبعوا سبيلك» يعنى پيروى نمودند ولايت ولى اللّه را «2». «1» اصول الكافى۳۰ کیلوبایت (۲٬۴۸۲ واژه) - ۲۷ آذر ۱۴۰۱، ساعت ۱۲:۲۱
- المؤمنين يا براي نصب عثمان و رد حق علي يا معاويه و يزيد و بني اميه و بني عباس در مورد ائمه اطهار، و مثل اهل ضلال امروزه در اضلال۴۰ کیلوبایت (۳٬۹۸۰ واژه) - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۸:۴۳
- ((اياما معدودات )) و رد آن استحباب روزه در روز عاشورا از بدعت هاى ابداعى بنى اميه است روزه بر مريض و مسافر واجب نيست روزه بر مسافر و مريض حرام است ، نه مباح۳۸ کیلوبایت (۳٬۱۱۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۴
- 517 آتش جهنم باشند و قمى ره از امام باقر عليه السّلام نقل نموده كه مراد بنى اميهاند و ملائكه عظيم الشّأنى كه حمله عرش الهى هستند و ملائكهئى كه در اطراف۳۱ کیلوبایت (۲٬۴۲۹ واژه) - ۲۷ آذر ۱۴۰۱، ساعت ۱۲:۲۲
- (ص ) نشان داده شده است فتنه اسلام است بيان اينكه آيه شريفه ناظر به ((بنى اميه (( است وجه ديگرى كه ((رؤ يا(( را به جنگ بدر مربوط دانسته است ورد آن يادآورى۳۶ کیلوبایت (۳٬۰۱۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۰
- ..)) نقل ورد سخن ((آلوسى )) كه در روايتى بنابر آن مراد از شجره خبيثه بنى اميه اندمناقشه كرده چند روايت در مورد سؤ ال قبر و تطبيق آيه : (( يثبت الله الذين۴۱ کیلوبایت (۳٬۲۱۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۶
- به زيادى و كمى مال ندارد بحث روايتى آيا ملك و حكومت بنى اميه را خدا به آنان داد؟ اشتباه بنى اميه در فهم آيه ملك دو روايت به معناى ((تخرج الحى من الميت و۴۹ کیلوبایت (۳٬۶۹۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۶
- آنها و فروختن دين به دنيا مثل اتباع معاويه و يزيد و ساير سلاطين بني اميه و بني عباس و سلاطين جور بلكه در بسياري از موارد كاسه از آش۱۸ کیلوبایت (۱٬۴۸۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴
- دو دشمن و دو منازع كه ظاهرا مؤمن و كافر است ائمه اطهار عليهم السلام و بنى اميّه لعنهم اللّه تعالى ميباشند چنانچه قمّى ره نقل فرموده و در خصال از امام حسين۲۲ کیلوبایت (۱٬۹۰۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۷
- «3» «يُتِمَّ نُورَهُ» «1». بحار، ج 23، ص 320. «2». نمرودها، فرعونها، بنىاميه و بنىعباس و امثال آنان، نمونههاى عملى تلاش كفّارند. «3». چنانكه در آيهى۴۳ کیلوبایت (۳٬۴۱۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۹
- نازل فرمود. قول ديگر آنكه: عبد اللّه بن أبيّ و عكرمة بن أبي جهل و صفوان بن اميه با جمعى ديگر كه پدرانشان در بدر مقتول شدند با هم گفتند: ديديد پيغمبر با ما۴۷ کیلوبایت (۳٬۶۰۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۸
- آخرت باشد و در تفسير امام عليه السّلام است كه بعد از آنكه عبد اللّه بن ابى اميّه مخزومى اعتراضات مذكوره را نمود و گفت اين پادشاهان ايران و رومند كه سفراء۴۷ کیلوبایت (۴٬۱۳۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۱
- دو دشمن و دو منازع كه ظاهرا مؤمن و كافر است ائمه اطهار عليهم السلام و بنى اميّه لعنهم اللّه تعالى ميباشند چنانچه قمّى ره نقل فرموده و در خصال از امام حسين۲۱ کیلوبایت (۱٬۸۲۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸
- آمده بودند بیست و پنج نفر بودند و سران آنها ولید بن مغیرة و ابوجهل و ابى و امیه پسران خلف و عتبة و شیبه پسران ربیعه و نضر بن الحرث بودند، گفتند: تو شیخ و۲۲ کیلوبایت (۱٬۸۷۵ واژه) - ۲۴ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۱:۱۸
- جسارتهاي ديگر که طاقت نوشتن ندارم و همچنين ساير ائمه هدي در مقابل بني اميه و بني العباس بالاخص حضرت صادق عليه السلام در مقابل منصور دوانقي۲۲ کیلوبایت (۱٬۷۰۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸
- ..)) نقل ورد سخن ((آلوسى )) كه در روايتى بنابر آن مراد از شجره خبيثه بنى اميه اندمناقشه كرده چند روايت در مورد سؤ ال قبر و تطبيق آيه : (( يثبت الله الذين۵۰ کیلوبایت (۴٬۰۵۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۶
- ..)) نقل ورد سخن ((آلوسى )) كه در روايتى بنابر آن مراد از شجره خبيثه بنى اميه اندمناقشه كرده چند روايت در مورد سؤ ال قبر و تطبيق آيه : (( يثبت الله الذين۵۳ کیلوبایت (۴٬۰۸۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۶
- کشف الاسرار که از مفسرین عامه است، گوید: منظور از آیه ۴ سعى ابوبکر و سعى امیة بن خلف است.۳۰ کیلوبایت (۲٬۹۵۸ واژه) - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۱۴:۲۱
- مجمع از امام صادق عليه السّلام نقل نموده كه نازل شد در باره مردى از بنى اميّه كه نزد پيغمبر صلّى اللّه عليه و آله و سلّم بود پس ابن امّ مكتوم آمد و آنمرد۲۶ کیلوبایت (۲٬۳۵۶ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۳۵
- خلافت عمر را و بشوري خلافت عثمان ثابت شد و بقهر و غلبه خلافت بني اميه جلد 11 - صفحه 31 و بني العباس و نصّ فرمايشات رسول صلّي اللّه عليه۲۶ کیلوبایت (۲٬۰۵۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۲
- آنها و فروختن دين به دنيا مثل اتباع معاويه و يزيد و ساير سلاطين بني اميه و بني عباس و سلاطين جور بلكه در بسياري از موارد كاسه از آش۲۷ کیلوبایت (۲٬۳۶۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴
- مجمع از امام صادق عليه السّلام نقل نموده كه نازل شد در باره مردى از بنى اميّه كه نزد پيغمبر صلّى اللّه عليه و آله و سلّم بود پس ابن امّ مكتوم آمد و آنمرد۲۸ کیلوبایت (۲٬۵۴۱ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۳۱
- رانده شدند قريش گفتند اين قيامتى است كه اهل كتاب مذاكره آنرا ميكردند عمرو بن اميّه كه در فال زدن ماهرترين اهل آنزمان بود گفت نگاه كنيد اگر ستارههائى كه راهنمايند۲۷ کیلوبایت (۲٬۳۳۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۷
- اللّه فيك مهجورا و رسول اللّه فيك موتورا) و غير اينها که دوره بني اميّه و بني مروان و بني عبّاس باشد و اللّه العالم. (آیه 17)- در این آیه۲۸ کیلوبایت (۲٬۵۶۲ واژه) - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۵۸
- سَقاهُمْ رَبُّهُمْ شَراباً طَهُوراً» «3» در تاريخ آمده است: يكى از ستمگران بنىاميّه به نام «وليدبنيزيد بن عبدالملك» روزى براى آگاه شدن از آيندهاش، قرآن را۳۱ کیلوبایت (۲٬۷۴۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۶
- يكديگر بريزند. (ز هر طرف که شود كشته سود اسلام است) به بينيد بني اميه و بني العباس با ائمه طاهرين چه كردند. فقط در اواخر حضرت باقر عليه۲۶ کیلوبایت (۲٬۲۵۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۰
- (ص ) نشان داده شده است فتنه اسلام است بيان اينكه آيه شريفه ناظر به ((بنى اميه (( است وجه ديگرى كه ((رؤ يا(( را به جنگ بدر مربوط دانسته است ورد آن يادآورى۵۵ کیلوبایت (۴٬۷۳۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۰
- بر اينکه ميگوييم ظالمين به آل محمّد از خلفاء سه گانه و بني اميّه و بني العبّاس و اتباع آنها را بياورند آنها عبادت ندارند که به۳۰ کیلوبایت (۲٬۶۴۰ واژه) - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۱۲:۲۱
- رنگ جسد آنها را تغيير داده به حدى كه سياه شده «1». حكايت: عمر بن مالك بن اميه گويد: مردى را ديدم حديث مىكرد براى قومى: كه به شهر چين رسيدم به اقصاى زمين۲۸ کیلوبایت (۲٬۱۴۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۲
- نبودند ميان آنها منافقين و ضعفاء ايمان بسيار بودند مشايخ ثلاثه و بني اميه و اتباع آنها هم جزو مهاجرين بودند الَّذِينَ صَبَرُوا آن مهاجرين۳۳ کیلوبایت (۲٬۷۶۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۸
- بتألمات امير المؤمنين در عصر خلفاء سگانه و ائمه طاهرين در عصر بني- اميه و بني العباس و علماء اعلام در اعصار متماديه و امام زمان در عصر۳۳ کیلوبایت (۳٬۰۸۸ واژه) - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۴۴
- مجمع از امام صادق عليه السّلام نقل نموده كه نازل شد در باره مردى از بنى اميّه كه نزد پيغمبر صلّى اللّه عليه و آله و سلّم بود پس ابن امّ مكتوم آمد و آنمرد۲۸ کیلوبایت (۲٬۵۳۴ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۳۲
- مجمع از امام صادق عليه السّلام نقل نموده كه نازل شد در باره مردى از بنى اميّه كه نزد پيغمبر صلّى اللّه عليه و آله و سلّم بود پس ابن امّ مكتوم آمد و آنمرد۳۰ کیلوبایت (۲٬۸۳۷ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۳۲
- مجمع از امام صادق عليه السّلام نقل نموده كه نازل شد در باره مردى از بنى اميّه كه نزد پيغمبر صلّى اللّه عليه و آله و سلّم بود پس ابن امّ مكتوم آمد و آنمرد۳۱ کیلوبایت (۲٬۸۸۵ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۳۴
- که بر سر آنها آتش ميافروختند باقي است. تا زمان خلفاء و بني اميه و بني عباس سني خانه شد، و بحمد اللّه و المنّه از زمان هلاكو و خواجه۲۸ کیلوبایت (۲٬۲۳۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۷
- العِقابِ جنگ با خدا فتح ندارد اي واي به حال خلفاء سهگانه و بني اميّه و بني مروان و بني العبّاس که چه كردند. ] (آیه 4)- و از آنجا که ذکر۳۳ کیلوبایت (۲٬۷۹۱ واژه) - ۱۱ تیر ۱۴۰۱، ساعت ۰۱:۵۵
- شود). وَ خابَ كُلُّ جَبّارٍ عَنِيدٍ چه شدند نمرود و شداد و فرعون و بني اميه و بني مروان و بني عباس و هزارها امثال آنها تا چه رسد بآخرت آنها۲۹ کیلوبایت (۲٬۴۰۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۶
- مخالفت و لو باحتمال ضعيف ميگيرند ميكشند حبس ميكنند به بينيد بني اميّه و بني عباس با ائمّه اطهار و شيعيان آنها چه كردند با اينكه اينها۳۳ کیلوبایت (۲٬۸۹۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۵
- مرکب از: عتبة بن ربیعة و شیبة بن ربیعة و ابوجهل بن هشام و نضر بن الحرث و امیة بن خلف و عاص بن وائل و اسود بن مطلب و ابوالبخترى بوده اند، اجتماع نموده بودند۳۳ کیلوبایت (۲٬۶۳۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۱
- مجمع از امام صادق عليه السّلام نقل نموده كه نازل شد در باره مردى از بنى اميّه كه نزد پيغمبر صلّى اللّه عليه و آله و سلّم بود پس ابن امّ مكتوم آمد و آنمرد۳۳ کیلوبایت (۳٬۰۵۰ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۲۹
- شده كه مراد شاعران كفارند مانند عبد اللّه بن زبعرى و ابو سفيان بن حرث و اميّة بن ابى الصّلت و امثال آنها كه پيغمبر صلّى اللّه عليه و اله را هجو نمودند۳۸ کیلوبایت (۳٬۷۷۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴
- شده كه مراد شاعران كفارند مانند عبد اللّه بن زبعرى و ابو سفيان بن حرث و اميّة بن ابى الصّلت و امثال آنها كه پيغمبر صلّى اللّه عليه و اله را هجو نمودند۳۹ کیلوبایت (۳٬۷۴۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴
- عليه السلام عزيز است يا يزيد؟ امام حسين عليه السلام به هدفش كه رسوا كردن بنى اميه و دادن درس آزادگى به بشريّت بود رسيد، امّا يزيد چطور؟ سؤال: اگر حق پيروز۳۳ کیلوبایت (۲٬۷۶۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۴۶
- آخرت باشد و در تفسير امام عليه السّلام است كه بعد از آنكه عبد اللّه بن ابى اميّه مخزومى اعتراضات مذكوره را نمود و گفت اين پادشاهان ايران و رومند كه سفراء۳۸ کیلوبایت (۳٬۳۲۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۱
- جنگ و کارزار با مسلمین نمایند. بزرگان قریش از قبیل سهیل بن عمرو و صفوان بن امیه و ابوالبخترى بن هشام و نبیه و منبه پسران حجاج و نوفل بن خویلد به خود آمدند۷۲ کیلوبایت (۶٬۸۱۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۷
- است از گناه در هر حال آنسه نفر كعب بن مالك و مرارة بن الرّبيع و هلال بن اميّه بودند چنانچه عيّاشى از امام صادق (ع) نقل نموده و قمى فرموده اينها از اهل۶۵ کیلوبایت (۶٬۰۳۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۰
- است. ] اشاره (آیه 77) شأن نزول: مردی از مشرکان به نام «ابیّ بن خلف» یا «امیة بن خلف» و یا «عاص بن وائل» قطعه استخوان پوسیدهای را پیدا کرد و گفت: با این۳۵ کیلوبایت (۳٬۱۷۳ واژه) - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۳۰
- که به اصطلاح با نيزه دم دماغ آنها نميتوان برد مخصوصا در بني اميه و بني العباس و سلاطين جور بلكه اجزاء آنها حتي پستترين افراد آنها۳۱ کیلوبایت (۲٬۳۷۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۹
- مجمع از امام صادق عليه السّلام نقل نموده كه نازل شد در باره مردى از بنى اميّه كه نزد پيغمبر صلّى اللّه عليه و آله و سلّم بود پس ابن امّ مكتوم آمد و آنمرد۳۴ کیلوبایت (۳٬۱۶۰ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۳۶
- آله رسيد به خانه عثمان بن مظعون آمد. او را نديد از زوجه اش امحكيم دختر ابىاميه كه اسم او حولاء بود، پرسيد. زوجه عثمان براى اين كه دروغ نگفته باشد و از طرفى۳۴ کیلوبایت (۲٬۸۴۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۲
- پرورانیدند. جابر جعفى از امام محمدباقر علیهالسلام نقل نماید که آیه ۶۵ درباره بنىامیه و دشمنان پیامبر نازل گردید که بر روى هم دوازده نفر از آنان اجتماع کردند و۳۷ کیلوبایت (۲٬۹۸۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۹
- شده كه مراد شاعران كفارند مانند عبد اللّه بن زبعرى و ابو سفيان بن حرث و اميّة بن ابى الصّلت و امثال آنها كه پيغمبر صلّى اللّه عليه و اله را هجو نمودند۳۸ کیلوبایت (۳٬۸۱۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴
- نازل گردیده و ابن المنذر در تفسیر خود بنا به نقل از ابن اسحق گوید: درباره امیة بن خلف نزول یافته است.۴۵ کیلوبایت (۴٬۷۶۰ واژه) - ۷ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۱:۰۸
- جنگ و کارزار با مسلمین نمایند. بزرگان قریش از قبیل سهیل بن عمرو و صفوان بن امیه و ابوالبخترى بن هشام و نبیه و منبه پسران حجاج و نوفل بن خویلد به خود آمدند۴۱ کیلوبایت (۳٬۷۳۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۷
- رساندند مثل خلفاء و معاويه و يزيد و پسر مرجانه و عمر بن سعد و شمر و بني اميه و بني عباس که با ائمه اطهار چه كردند وجه اينكه إبن ملجم مرادي۴۰ کیلوبایت (۳٬۶۷۸ واژه) - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۱۳:۲۷
- شده كه مراد شاعران كفارند مانند عبد اللّه بن زبعرى و ابو سفيان بن حرث و اميّة بن ابى الصّلت و امثال آنها كه پيغمبر صلّى اللّه عليه و اله را هجو نمودند۴۳ کیلوبایت (۴٬۰۸۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴
- (نگا: المصحف المیسر). گویند: سبب نزول آیه چنین بوده که عمر بن الخطاب بنت ابی امیة بن المغیرة را در حباله نکاح خویش داشت و او هنگام هجرت به سوى مدینه با عمر۳۹ کیلوبایت (۳٬۱۷۳ واژه) - ۴ تیر ۱۴۰۱، ساعت ۱۱:۳۱
- شده كه مراد شاعران كفارند مانند عبد اللّه بن زبعرى و ابو سفيان بن حرث و اميّة بن ابى الصّلت و امثال آنها كه پيغمبر صلّى اللّه عليه و اله را هجو نمودند۴۳ کیلوبایت (۴٬۲۱۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴
- شده كه مراد شاعران كفارند مانند عبد اللّه بن زبعرى و ابو سفيان بن حرث و اميّة بن ابى الصّلت و امثال آنها كه پيغمبر صلّى اللّه عليه و اله را هجو نمودند۴۴ کیلوبایت (۴٬۱۹۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴
- به جاى زبان عربى بياورد. در تفسير كشف الاسرار سائل اين درخواست عبدالله بن امية المخزومى ذكر گرديده است. طبرى در تفسير جامع البيان چنين روايت كند كه مردى۴۳ کیلوبایت (۳٬۴۸۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۳
- پرورانیدند. جابر جعفى از امام محمدباقر علیهالسلام نقل نماید که آیه ۶۵ درباره بنىامیه و دشمنان پیامبر نازل گردید که بر روى هم دوازده نفر از آنان اجتماع کردند و۴۴ کیلوبایت (۳٬۵۸۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۹
- شده كه مراد شاعران كفارند مانند عبد اللّه بن زبعرى و ابو سفيان بن حرث و اميّة بن ابى الصّلت و امثال آنها كه پيغمبر صلّى اللّه عليه و اله را هجو نمودند۴۲ کیلوبایت (۴٬۱۷۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴
- شده كه مراد شاعران كفارند مانند عبد اللّه بن زبعرى و ابو سفيان بن حرث و اميّة بن ابى الصّلت و امثال آنها كه پيغمبر صلّى اللّه عليه و اله را هجو نمودند۴۹ کیلوبایت (۴٬۷۸۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴
- فروپاشى يك نظام مىشود و آسيب آن عمومى و فراگير است. مثل فساد حكّام بنىاميّه كه چون ولايت پيشواى حقّ را كنار زدند، مسلمانان را قرنها به ذلّت كشاندند۴۴ کیلوبایت (۳٬۹۲۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۷
- دو دشمن و دو منازع كه ظاهرا مؤمن و كافر است ائمه اطهار عليهم السلام و بنى اميّه لعنهم اللّه تعالى ميباشند چنانچه قمّى ره نقل فرموده و در خصال از امام حسين۳۸ کیلوبایت (۳٬۱۴۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۷
- شده كه مراد شاعران كفارند مانند عبد اللّه بن زبعرى و ابو سفيان بن حرث و اميّة بن ابى الصّلت و امثال آنها كه پيغمبر صلّى اللّه عليه و اله را هجو نمودند۴۶ کیلوبایت (۴٬۳۸۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴
- که منكر رسالت رسول هستند و عامه عميي که مؤمن به شيخين و بني اميه و بني المروان و بني العباس هستند و جميع طبقات شيعه چهار امامي حنفي۴۳ کیلوبایت (۳٬۴۳۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۷
- روایت:تهذيب الاحكام جلد ۵ ش ۴۶۴ (رده اميه بن علي)الْحَج سعد بن عبد الله عن موسي بن الحسن و الحسن بن علي عن احمد بن هلال عن اميه بن علي عن الحسين بن عثمان قال :۲ کیلوبایت (۳۲ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۴:۱۶
- روایت:تهذيب الاحكام جلد ۵ ش ۱۰۵۲ (رده اميه بن علي القيسي)سعد عن موسي بن الحسن و الحسن بن علي عن احمد بن هلال و محمد بن ابي عمير و اميه بن علي القيسي عن علي بن عطيه عن زراره عن احدهما ع :۲ کیلوبایت (۳۹ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۴:۱۱
- روایت:الکافی جلد ۲ ش ۱۵۹۵ (رده ابي اميه يوسف بن ثابت)الإيمان و الكفر عنه عن يونس عن ابن بكير عن ابي اميه يوسف بن ثابت قال سمعت ابا عبد الله ع يقول : از ابى اميّه يوسف بن ثابت، گويد: من از امام صادق (ع) شنيدم۶ کیلوبایت (۳۳۴ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۳۱
- ميگوييم مراد كساني هستند که غصب خلافت كردند از مشايخ ثلاثة و بني اميه و بني العباس و كليه اتباع آنها الي زمان ظهور و دوره رجعت، خطاب۴۳ کیلوبایت (۳٬۷۷۱ واژه) - ۴ تیر ۱۴۰۱، ساعت ۱۱:۳۲
- جنگ و کارزار با مسلمین نمایند. بزرگان قریش از قبیل سهیل بن عمرو و صفوان بن امیه و ابوالبخترى بن هشام و نبیه و منبه پسران حجاج و نوفل بن خویلد به خود آمدند۴۳ کیلوبایت (۴٬۰۸۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۷
- يزيد پليد و إبن جلد 8 - صفحه 292 مرجانه [لع] فاعل بالتسبيب، و بني اميه و اهل شام و نواصب و امثال آنها که باين ظلم راضي بودند حتي امروز۴۳ کیلوبایت (۳٬۵۳۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۹
- شده كه مراد شاعران كفارند مانند عبد اللّه بن زبعرى و ابو سفيان بن حرث و اميّة بن ابى الصّلت و امثال آنها كه پيغمبر صلّى اللّه عليه و اله را هجو نمودند۴۶ کیلوبایت (۴٬۴۶۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴
- شده كه مراد شاعران كفارند مانند عبد اللّه بن زبعرى و ابو سفيان بن حرث و اميّة بن ابى الصّلت و امثال آنها كه پيغمبر صلّى اللّه عليه و اله را هجو نمودند۴۷ کیلوبایت (۴٬۶۰۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴
- آنها مانند ابو جهل و ابو سفيان و نضر بن حرث و ابو البخترى و حكيم بن حزام و امية بن خلف و امثال ايشان در دار الندوه جمع، و در امر حضرت مشورت نمايند. ابليس۴۴ کیلوبایت (۳٬۶۸۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۸
- آخرت باشد و در تفسير امام عليه السّلام است كه بعد از آنكه عبد اللّه بن ابى اميّه مخزومى اعتراضات مذكوره را نمود و گفت اين پادشاهان ايران و رومند كه سفراء۴۶ کیلوبایت (۴٬۱۶۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۱
- شدند، خلفاء سه گانه بعلي (ع) حسد بردند اينکه همه ظلم كردند، بني اميه و بني عباس بائمه طاهرين حسد بردند بآنها اذيت كردند، جهال بعلماء، فساق۴۲ کیلوبایت (۳٬۶۳۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۹
- روایت:الکافی جلد ۲ ش ۱۵۹۶ (رده ابي اميه يوسف بن ثابت بن ابي سعده)و الكفر محمد بن يحيي عن احمد بن محمد بن عيسي عن ابن فضال عن ثعلبه عن ابي اميه يوسف بن ثابت بن ابي سعده عن ابي عبد الله ع قال قال : از امام صادق (ع)، فرمود:۳ کیلوبایت (۱۲۶ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۳۱
- 517 آتش جهنم باشند و قمى ره از امام باقر عليه السّلام نقل نموده كه مراد بنى اميهاند و ملائكه عظيم الشّأنى كه حمله عرش الهى هستند و ملائكهئى كه در اطراف۴۱ کیلوبایت (۳٬۰۴۵ واژه) - ۲۷ آذر ۱۴۰۱، ساعت ۱۲:۲۱
- آخرت باشد و در تفسير امام عليه السّلام است كه بعد از آنكه عبد اللّه بن ابى اميّه مخزومى اعتراضات مذكوره را نمود و گفت اين پادشاهان ايران و رومند كه سفراء۴۱ کیلوبایت (۳٬۶۲۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۱
- آخرت باشد و در تفسير امام عليه السّلام است كه بعد از آنكه عبد اللّه بن ابى اميّه مخزومى اعتراضات مذكوره را نمود و گفت اين پادشاهان ايران و رومند كه سفراء۵۰ کیلوبایت (۴٬۶۰۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۱
- ۲، كِتَابُ الصَّوْم : و در عالم رؤياى رسول خدا صلّى اللَّه عليه و آله بنى اميّه را در حالى به او نشان دادند كه بر منبرش بالا ميروند، و مردم را از صراط هدايت۸ کیلوبایت (۲۳۰ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۵:۲۱
- زوجه عثمان و فرعون اينکه امت عثمان است و ظالمين اينکه امت بني اميه هستند. هذا ما اردنا في تفسير سورة التحريم و يتلوه تفسير سورة۵۴ کیلوبایت (۴٬۸۴۴ واژه) - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۲:۱۷
- آله رسيد به خانه عثمان بن مظعون آمد. او را نديد از زوجه اش امحكيم دختر ابىاميه كه اسم او حولاء بود، پرسيد. زوجه عثمان براى اين كه دروغ نگفته باشد و از طرفى۴۹ کیلوبایت (۴٬۱۸۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۲
- قائم عليه السلام است كه امتحان ميكند خداوند اهل ايمان را بخوف سلطانى از بنى اميه در آخر سلطنت آنها و بگرسنگى بسبب گرانى اسعار و بنقص اموال بسبب فساد تجارات۵۹ کیلوبایت (۴٬۸۰۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۴
- که ترا ذبح ميكنم) و چنانچه حضرت رسول عمليّات شجره ملعونه بني اميّه را در عالم رؤيا ديد و بالجمله تمام اينکه اقسام و مراتب براي۶۷ کیلوبایت (۵٬۸۶۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۲
- که شرحش مفصل است و چه بعد از رحلت پيغمبر از خلفاء جور و بني اميه و بني مروان و بني العباس بأئمه طاهرين و شيعيان آنها و اصحاب آنها۵۰ کیلوبایت (۴٬۱۸۹ واژه) - ۲ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۰۵:۴۸
- يعني بالعكس حلال جلد 8 - صفحه 218 خدا را حرام كرد، و همچنين بني اميه [لع] که در ماه محرم قتال با ابا عبد اللّه عليه السّلام را۴۹ کیلوبایت (۳٬۹۱۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۹
- بحضور امام و اجازه او و بسط يد او است از ائمه اطهار در دوره بني اميه و خلفاء و بني عباس هيچگونه اقدامي در امر جهاد نداشتند، و در دوره۵۱ کیلوبایت (۴٬۲۸۸ واژه) - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۰:۴۲
- آخرت باشد و در تفسير امام عليه السّلام است كه بعد از آنكه عبد اللّه بن ابى اميّه مخزومى اعتراضات مذكوره را نمود و گفت اين پادشاهان ايران و رومند كه سفراء۵۲ کیلوبایت (۴٬۶۶۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۱
- جلد ۳، كِتَابُ الْمَعِيشَة : رسول خدا صلّى اللَّه عليه و آله از صفوان بن اميّه جمحى هفتاد زره حطمى (حطم بن محارب نام مردى زرهباف است) عاريه كرد و اين پيش۷ کیلوبایت (۳۲۱ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۱۱:۴۸
- نيز تا اين مرد اينجاست على را دشنام ميدهم. و نيز پدرم فرمود: هيچ يك از بنى اميه نميرند جز آنكه بصورت وزغى مسخ شود. و فرمود: چون مرگ عبد الملك در رسيد بصورت۹ کیلوبایت (۴۴۷ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۳:۴۱
- تأويل اين آيه نقل نموده كه پس از سوزاندن حضرت زيد هفت روز فاصله شد كه بنى اميه بهلاكت رسيدند و چون اين معنى از ظاهر آيه خارج بود نخواستم بنويسم بعد منتقل۴۶ کیلوبایت (۳٬۲۲۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۲
- و عروة بن الزبير روايت كند كه رسول خدا صلى الله عليه و آله و سلم عمرو بن امية الضمرى را با نامه اى به سوى نجاشى فرستاد، ضمرى نزد نجاشى به حبشه رفت و نامه۶۱ کیلوبایت (۴٬۷۶۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۲
- بَيْنَا نَحْنُ جُلُوسٌ وَ أَبِي عِنْدَ وَالٍ لِبَنِي أُمَيَّةَ عَلَى اَلْمَدِينَةِ إِذْ جَاءَ أَبِي فَجَلَسَ فَقَالَ كُنْتُ عِنْدَ هَذَا قُبَيْلُ فَسَأَلَهُمْ۶ کیلوبایت (۲۷ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۴۵
- تفسیر:المیزان جلد۲۰ بخش۴۱ (بخش روايتى دالّ بر اين كه سورۀ قدر، براى تسليت به رسول اللّه «ص» كه در رؤيا بنى اميه را بر منبر خود ديده بود، نازل شده)رسول خدا «صلّى اللّه عليه و آله و سلّم» ديد، و آن خواب اين بود كه ديد بنى اميّه بر منبر او بالا مى روند، و سخت اندوهناك شد، و خداى تعالى، براى تسليتش اين۴۱ کیلوبایت (۴٬۹۴۲ واژه) - ۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۳۲
- فرمود: امامت و خلافت هرگز به آل ابى بكر و عمر بر نگردد و نه به زادگان بنى اميّه و نه فرزندان طلحه و زبير اين براى آن است كه آنان قرآن را به دور انداختند۸ کیلوبایت (۴۵۳ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۳۳
- اللَّه و فتنههاى بنى اميه است «چون كسى دستش را بيرون كند نزديك نيست كه آن را ببيند» حال مؤمن است در تاريكى فتنه بنى اميه (فجايع بنى اميه بر مؤمنين احاطه كند۲۴ کیلوبایت (۱٬۸۵۰ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۲۲
- يا است حباب روزه آن بعنوان يك عيد از اعياد اسلامى از بدعت هائى است كه بنى اميه (لعنهم الله ) آن را ابداع كردند، بدين جهت ابداع كردند كه در آن روز در واقعه۴۰ کیلوبایت (۴٬۷۳۸ واژه) - ۲ شهریور ۱۴۰۱، ساعت ۰۹:۳۲
- مىفرمود: چون رسول خدا (ص) در خواب ديد كه: تيم (ابو بكر) و عدى (عمر) و بنو اميه به منبر او بر مىآيند، غمنده شد، پس خدا تبارك و تعالى قرآنى به او فرو فرستاد۶ کیلوبایت (۳۶۴ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۱۶
- ((اياما معدودات )) و رد آن استحباب روزه در روز عاشورا از بدعت هاى ابداعى بنى اميه است روزه بر مريض و مسافر واجب نيست روزه بر مسافر و مريض حرام است ، نه مباح۷۶ کیلوبایت (۷٬۱۱۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۴
- مقاتل گوید: این آیه درباره پنج نفر نازل شده است که عبارتند از: عبدالله ابن امیه المخزومى، ولید بن مغیرة، مکرز بن حفص، عمرو بن عبدالله بن ابى قیس العامرى۵۸ کیلوبایت (۴٬۳۸۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۰
- مخالفان موسى (عليه السلام ) قرار گرفت . اما اينكه بعضى احتمال داده اند شخص «امية بن ابى الصلت » همان شاعر معروف زمان جاهليت است كه نخست بر اثر آگاهى از كتب۳۶ کیلوبایت (۴٬۲۲۰ واژه) - ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۸:۲۲
- (امام صادق عليه السّلام) فرمود: شنبه روز مخصوص بنى هاشم، و يك شنبه روز بنى اميّه است، پس بپرهيزيد از اينكه روز يك شنبه را به تيمّن و تبرّك در كارها بگيريد۳ کیلوبایت (۷۶ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۴:۵۹
- مىشناسيد؟ گفتند: آرى، اين خط عباس بن اميه است، و اين خط ديگر از فلان كس و اين يك از فلانى از قريش است، و اين خط حرب بن امية (جد معاويه) است. هشام گفت: اى ابا۳۵ کیلوبایت (۱٬۳۸۹ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۳:۴۱
- كَانَ لِي صَدِيقٌ مِنْ كُتَّابِ بَنِي أُمَيَّةَ فَقَالَ لِيَ اِسْتَأْذِنْ لِي عَلَى أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ ع فَاسْتَأْذَنْتُ لَهُ فَأَذِنَ لَهُ فَلَمَّا۹ کیلوبایت (۲۹ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۴:۲۵
- اين مساله غمگين شد، آنچنان كه بعد از آن كمتر مى خنديد (اين ميمونها را بنى اميه تفسير كرده اند كه يكى بعد از ديگرى بر جاى پيامبر (صلى اللّه عليه و آله و۴۱ کیلوبایت (۴٬۷۷۵ واژه) - ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۴:۵۲
- باطل نشده بود به خلاف زمان حضرت سيد الشهداء عليه السّلام زيرا به تسلّط بنى اميه از دين و آئين باقى نمانده بود، مگر اسم و رسم؛ و اگر حضرت اقدام نمىنمود،۷۶ کیلوبایت (۶٬۸۴۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۶
- مخالفان راه اهلبيت، بسيار كوشيدند كه اين عدد را بر خلفاى راشدين، خلفاى بنىاميّه و خلفاى بنىعبّاس منطبق سازند، با اينكه با هيچ كدام جور نمىآيد. و اين تلاش۷۱ کیلوبایت (۵٬۳۱۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۱
- كِتَابَ قَاضٍ إِلَى قَاضٍ فِي حَدٍّ وَ لاَ غَيْرِهِ حَتَّى وَلِيَتْ بَنُو أُمَيَّةَ فَأَجَازُوا بِالْبَيِّنَاتِ۲ کیلوبایت (۲۷ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۴:۲۴
- كِتَابَ قَاضٍ إِلَى قَاضٍ فِي حَدٍّ وَ لاَ غَيْرِهِ حَتَّى وَلِيَتْ بَنُو أُمَيَّةَ فَأَجَازُوا بِالْبَيِّنَاتِ۲ کیلوبایت (۲۹ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۴:۲۴
- أَبَا عَبْدِ اَللَّهِ ع عَنْ رَجُلٍ أَصَابَ مَالاً مِنْ عَمَلِ بَنِي أُمَيَّةَ وَ هُوَ يَتَصَدَّقُ مِنْهُ وَ يَصِلُ مِنْهُ قَرَابَتَهُ وَ يَحُجُّ لِيُغْفَرَ۳ کیلوبایت (۲۲ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۳:۱۲
- اَلْعَقَارِبَ وَ ذَلِكَ قَالَهُ أَبُو جَعْفَرٍ ع لاِمْرَأَةِ سَوْءٍ مِنْ بَنِي أُمَيَّةَ صَلَّى عَلَيْهَا أَبِي وَ قَالَ هَذِهِ اَلْمَقَالَةَ وَ اِجْعَلِ اَلشَّيْطَانَ۴ کیلوبایت (۲۵ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۵۱
- صَلاَةٍ مَكْتُوبَةٍ فَلاَ تَنْحَرِفْ إِلاَّ بِانْصِرَافِ لَعْنِ بَنِي أُمَيَّةَ۲ کیلوبایت (۳۵ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۳:۵۳
- يَأْخُذُ اَللِّصَّ يَرْفَعُهُ أَوْ يَتْرُكُهُ فَقَالَ إِنَ صَفْوَانَ بْنَ أُمَيَّةَ كَانَ مُضْطَجِعاً فِي اَلْمَسْجِدِ اَلْحَرَامِ فَوَضَعَ رِدَاءَهُ وَ۵ کیلوبایت (۲۷ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۱۴
- اَللِّصَّ أَ يَدَعُهُ أَفْضَلُ أَمْ يَرْفَعُهُ فَقَالَ إِنَ صَفْوَانَ بْنَ أُمَيَّةَ كَانَ مُتَّكِئاً فِي اَلْمَسْجِدِ عَلَى رِدَائِهِ فَقَامَ يَبُولُ فَرَجَعَ۴ کیلوبایت (۲۵ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۱۴
- كُنْتُ عَامِلاً لِبَنِي أُمَيَّةَ فَقَتَلْتُ رَجُلاً فَسَأَلْتُ عَلِيَّ بْنَ اَلْحُسَيْنِ ع بَعْدَ ذَلِكَ كَيْفَ أَصْنَعُ بِهِ فَقَالَ اَلدِّيَةَ اِعْرِضْهَا۵ کیلوبایت (۲۷ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۳:۲۹
- مَاتَتِ اِمْرَأَةٌ مِنْ بَنِي أُمَيَّةَ فَحَضَرْتُهَا فَلَمَّا صَلَّوْا عَلَيْهَا وَ رَفَعُوهَا وَ صَارَتْ عَلَى أَيْدِي اَلرِّجَالِ قَالَ اَللَّهُمَّ۳ کیلوبایت (۳۵ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۵۱
- قَبْرِ فَاطِمَةَ ع فَقَالَ دُفِنَتْ فِي بَيْتِهَا فَلَمَّا زَادَتْ بَنُو أُمَيَّةَ فِي اَلْمَسْجِدِ صَارَتْ فِي اَلْمَسْجِدِ۲ کیلوبایت (۳۴ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۴:۰۳
- فِي اَلزَّكَاةِ فَقَالَ مَا أَخَذَ مِنْكُمْ بَنُو أُمَيَّةَ فَاحْتَسِبُوا بِهِ وَ لاَ تُعْطُوهُمْ شَيْئاً مَا اِسْتَطَعْتُمْ فَإِنَّ اَلْمَالَ لاَ يَبْقَى۲ کیلوبایت (۲۶ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۴۷
- صِبْغُنَا اَلْبَهْرَمَانُ وَ صِبْغُ بَنِي أُمَيَّةَ اَلزَّعْفَرَانُ۲ کیلوبایت (۳۱ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۳:۲۱
- كَانَ أَبِي يُفْتِي فِي زَمَنِ بَنِي أُمَيَّةَ أَنَّ مَا قَتَلَ اَلْبَازِي وَ اَلصَّقْرُ فَهُوَ حَلاَلٌ وَ كَانَ يَتَّقِيهِمْ وَ أَنَا لاَ أَتَّقِيهِمْ۲ کیلوبایت (۳۴ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۱۱
- قَالَ قَالَ أَحَدُهُمَا إِنَ لِرَسُولِ اَللَّهِ ص فَضْلاً عَلَى بَنِي أُمَيَّةَ فِي اَلْحَسَبِ وَ قَالَ اَلْآخَرُ لَهُ اَلْفَضْلُ عَلَى اَلنَّاسِ كُلِّهِمْ۶ کیلوبایت (۳۰ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۳:۴۷
- فِي اَلزَّكَاةِ فَقَالَ مَا أَخَذَهُ مِنْكُمْ بَنُو أُمَيَّةَ فَاحْتَسِبُوا بِهِ وَ لاَ تُعْطُوهُمْ شَيْئاً مَا اِسْتَطَعْتُمْ فَإِنَّ اَلْمَالَ لاَ يَبْقَى۲ کیلوبایت (۳۷ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۰۲
- بِالنَّاسِ بِمِنًى رَكْعَتَيْنِ اَلظُّهْرَ ثُمَّ سَلَّمَ فَنَظَرَتْ بَنُو أُمَيَّةَ بَعْضُهُمْ إِلَى بَعْضٍ وَ ثَقِيفٌ وَ مَنْ كَانَ مِنْ شِيعَةِ عُثْمَانَ۱۰ کیلوبایت (۲۶ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۵۷
- ((اياما معدودات )) و رد آن استحباب روزه در روز عاشورا از بدعت هاى ابداعى بنى اميه است روزه بر مريض و مسافر واجب نيست روزه بر مسافر و مريض حرام است ، نه مباح۱۰۵ کیلوبایت (۹٬۲۵۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۴
- هجرت كرد، از فراق رفقاى مكه اش كه از آن جمله شيبه بن ربيعه و عتبه بن ربيعه و اميه بن خلف بودند، دلتنگ شد، خداى تعالى اين آيه را نازل كرد ((ان الذين آمنوا و۴۱ کیلوبایت (۴٬۹۷۷ واژه) - ۸ اسفند ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۴۸
- روايتى آمده كه پيغمبر اكرم (صلى اللّه عليه و آله و سلّم ) در خواب ديد كه بنى اميه از منبر او بالا رفته اند، اين امر بر پيامبر گران آمد و ناراحت شد، سوره قدر۲۹ کیلوبایت (۳٬۴۷۷ واژه) - ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۳:۴۴
- إِنَّ جَمَاعَةً مِنْ بَنِي أُمَيَّةَ فِي إِمَارَةِ عُثْمَانَ اِجْتَمَعُوا فِي مَسْجِدِ رَسُولِ اَللَّهِ ص فِي يَوْمِ جُمُعَةٍ وَ هُمْ يُرِيدُونَ۱۵ کیلوبایت (۲۸ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۳:۰۶
- «وَأَتِمُّواالْحَجَّ وَالْعُمْرَةَ لِلَّهِ» ابن ابىحاتم در تفسير خود از صفوان بن اميه چنين نقل نمايد: كه مردى با جبه مخصوص خود نزد پيامبر آمد و از وى سؤال نمود۱۱۳ کیلوبایت (۱۰٬۰۰۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۵
- كه باشد) بپردازيد اگر چه از خوارج باشد و اگر چه از مردم شام (و پيروان بنى اميه) باشد. ابو شبل مىگويد: امام صادق عليه السّلام خطاب به من چنين آغاز سخن كرد۱۵ کیلوبایت (۷۸۸ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۳:۴۱
- عايشه به من مصيبت رسد كه خدا مىداند، و مردم او را آلت دست كنند (مقصود بنى اميه است) و دشمنى او با خدا و رسول خدا و ما خانواده هم او را وادارد. چون امام۱۵ کیلوبایت (۱٬۰۲۱ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۲۴
- ۶۰) كه منظور از آن ، جمعى از مشركان يا يهود و يا اقوام طاغى ديگر همانند بنى اميه ميباشد. البته مفسران احتمالات متعدد ديگرى درباره شجره ممنوعه داده اند، ولى۴۲ کیلوبایت (۵٬۰۰۳ واژه) - ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۸:۱۴
- مظلومانه امير مؤ منان على (عليه السلام ) در زير سلطه حكومت جبار و بيدادگر بنى اميه شاهد دردناكترين عذابها شدند. قابل توجه اينكه حاكم حسكانى در «شواهد التنزيل۲۶ کیلوبایت (۳٬۰۱۶ واژه) - ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۳:۴۲
- گذشت كه ديگرى آن را مجددا مصادره مى كرد! و اين عمل بارها در زمان خلفاى «بنى اميه » و «بنى عباس » تكرار شد. داستان فدك و حوادث گوناگونى كه در رابطه با آن در۲۷ کیلوبایت (۳٬۰۹۲ واژه) - ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۶:۴۷
- و آله و سلّم ) تصميم گرفت براى زيد همسرى برگزيند از زينب بنت جحش كه دختر اميه دختر عبد المطلب (دختر عمهاش ) بود براى او خواستگارى نمود زينب نخست چنين تصور۳۶ کیلوبایت (۴٬۲۳۷ واژه) - ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۳:۵۷
- (صلى اللّه عليه و آله و سلّم ) در كنار خانه خدا نشسته بود، عبد الله بن ابى اميه مخزومى در برابر او قرار گرفت و گفت : اى محمد تو ادعاى بزرگى كردهاى ، و سخنان۳۷ کیلوبایت (۴٬۳۸۰ واژه) - ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۸:۱۴
- نيز عرض كرد «صدق الله و رسوله ». و چيزى نگذشت كه پسرعمويش به نام هلال بن اميه از در وارد شد در حالى كه مرد فاسقى را شب هنگام با همسر خود ديده بود، و براى۳۷ کیلوبایت (۴٬۴۴۱ واژه) - ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۸:۰۸
- بآن احكام عمل شد، چيزيكه هست بعد از آن مدت بازيچه دست زمامداران غاصب بنى اميه ، و پيروان ايشان قرار گرفت ، و با استبداد خود، و بازى گرى با احكام دين ،۴۲ کیلوبایت (۴٬۷۴۱ واژه) - ۱ شهریور ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۰۹
- وامى بگيرد براى پرداختن ديه دو مقتول از طايفه بنى عامر كه به دست «عمرو بن اميه » (يكى از مسلمانان ) كشته شده بود، و شايد پيامبر (صلى اللّه عليه و آله )۴۴ کیلوبایت (۵٬۲۵۴ واژه) - ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۶:۴۷
- كه موج مخالفت بر ضد ابوطالب يك موج سياسى است كه از مخالفت شجره خبيثه بنى اميه با موقعيت على (عليه السلام ) سرچشمه گرفته است . زيرا: اين تنها ابوطالب نيست۴۵ کیلوبایت (۵٬۲۴۴ واژه) - ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۸:۰۲
- تقاضاى جمعى از بت پرستان (كه مى گويند اين اشخاص نضر بن حارث و عبد الله بن ابى اميه و نوفل بن خويلد بودند كه به پيامبر (صلى اللّه عليه و آله و سلّم ) گفتند ما۴۱ کیلوبایت (۴٬۸۰۹ واژه) - ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۸:۰۱
- امام صادق (عليه السلام ) روايت كرد كه فرمود: گردنهايشان - يعنى گردنهاى بنى اميه - با آمدن صيحه اى آسمانى به نام صاحب الامر، نرم و خاضع مى شود. مؤلف: اين۴۰ کیلوبایت (۴٬۳۶۶ واژه) - ۱ اسفند ۱۴۰۱، ساعت ۰۹:۲۳
- خود و يارانش شهيد شدند، در حالى كه مى دانيم او به هدف نهائيش كه رسوائى بنى اميه و بنيان گذاردن مكتب آزادگى ، و درس دادن به همه آزادگان جهان بود رسيد، و هم۴۶ کیلوبایت (۵٬۳۳۹ واژه) - ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۶:۴۷
- يارانش در كربلا واقعا شربت شهادت نوشيدند، ولى هدف آنها اين بود كه چهره زشت بنى اميه را كه مدعى خلافت پيامبر (صلى اللّه عليه و آله و سلّم ) بودند اما در حقيقت۴۸ کیلوبایت (۵٬۶۷۹ واژه) - ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۴:۵۵
- غيبت مردم را مى كرد و به آنان تهمت مى زد. و بنابر آنچه ابن اسحاق نقل كرده، اُمَيّة بن خلف جمحى، نسبت به رسول خدا «صلّى اللّه عليه و آله و سلّم»، همز و لمز۴۰ کیلوبایت (۴٬۵۴۸ واژه) - ۱۹ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۰۹:۳۱
- السلام» روايت كرده كه گفت: سوره «محمّد»، آيه اى است در ما و آيه اى است در بنى اميه. مؤلف: قمى هم، در تفسير خود، از پدرش، از بعضى اصحاب اماميه، از امام صادق۴۰ کیلوبایت (۴٬۳۶۶ واژه) - ۱۷ مهر ۱۴۰۱، ساعت ۱۲:۱۶
- روايت كرده اند كه گفت: «وليد بن مغيره» و «عاصى بن وائل» و «أسود بن مطلب» و «أمية بن خلف»، رسول خدا «صلّى اللّه عليه و آله و سلّم» را ديدند و گفتند: اى محمّد۴۵ کیلوبایت (۵٬۳۶۴ واژه) - ۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۱۴:۰۲
- دوران گداختگى زمين به ميلياردها سال بالغ ميشود. يا اينكه ميگوئيم يك روز بنى اميه خلافت اسلام را غصب كردند، و روز ديگر بنى عباس ، در حالى كه دوران خلافت هر۴۱ کیلوبایت (۴٬۷۹۳ واژه) - ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۸:۱۶