نتایج جستجو
از الکتاب
- النور ٥٥ (رده خلافت انبیا)قول به اينكه مراد صحابهاند كه بعد از پيغمبر خلافت كردند از ابو بكر و عمر و عثمان، زيرا به اجماع امت خلافت آنان به اختيار امت بود نه از جانب خدا، پس فرمايش۹۶ کیلوبایت (۸٬۴۱۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۰
- فاطر ٣٩ (رده خلافت آدم)ناسازگار با خلافت الهى انسان ها و به دور از شأن آنان (هو الذى جعلکم خلئف فى الأرض فمن کفر فعلیه کفره) از این که خداوند در آغاز، مسأله خلافت انسان ها را۳۹ کیلوبایت (۳٬۰۸۵ واژه) - ۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۰۲:۵۲
- یا این که مى گوئیم: یک روز «بنى امیّه» خلافت اسلام را غصب کردند، و روز دیگر «بنى عباس»، در حالى که دوران خلافت هر یک بر ده ها سال بالغ مى گردد. شعر ظریف۱۲ کیلوبایت (۱٬۰۵۸ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۲۷
- بعضى از رافضيان «فَانْصَبْ» را در آيه به كسر صاد خوانده يعنى: على را بر خلافت منصوب گردان اگر اينطور خواندن بر رافضی روا باشد صحيح است كه ناصبى آن را همينطور۱۰ کیلوبایت (۸۱۰ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۳۷
- الأعراف ٧٤ (رده نعمت خلافت)خانهسازى ۱۱ خدا: افعال خدا ۷ ; عطایاى خدا ۱۱ ; نعمتهاى خدا ۲، ۱۱ خلافت: نعمت خلافت ۳ دین: مسؤولیت مبلغان دین ۱۵ ذکر: آثار ذکر نعمت ۱۴، ۱۹ ; تشویق به ذکر۴۲ کیلوبایت (۳٬۰۸۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۶
- سرنگون شدن خلافت بنىامیه در سال ۱۳۲ هجرى واقع شد و با این حساب مدت سلطنت و خلافت بنىامیه ۹۲ سال خواهد شد که از هزار ماه بیشتر است ولى اگر مدت خلافت عبدالله۳۵ کیلوبایت (۳٬۶۷۳ واژه) - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۱۵:۵۲
- سرنگون شدن خلافت بنىامیه در سال ۱۳۲ هجرى واقع شد و با این حساب مدت سلطنت و خلافت بنىامیه ۹۲ سال خواهد شد که از هزار ماه بیشتر است ولى اگر مدت خلافت عبدالله۴۵ کیلوبایت (۴٬۷۳۳ واژه) - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۱۵:۵۲
- باقر عليه السلام دربارهى «نَصِيبٌ مِنَ الْمُلْكِ» فرمود: مقصود امامت و خلافت است و مقصود از «الناس» ما اهلبيت هستيم. «1» يعنى اگر كسانى به قدرت برسند۱۹ کیلوبایت (۱٬۴۳۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۹
- سرنگون شدن خلافت بنىامیه در سال ۱۳۲ هجرى واقع شد و با این حساب مدت سلطنت و خلافت بنىامیه ۹۲ سال خواهد شد که از هزار ماه بیشتر است ولى اگر مدت خلافت عبدالله۵۱ کیلوبایت (۵٬۰۹۷ واژه) - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۱۵:۵۱
- آنكه رسول خدا «صلى اللَّه عليه و آله» على بن ابطالب «عليه السلام» را به خلافت منصوب فرمود در مجمع البيان آن را از امام باقر و امام صادق عليهماالسلام نقل۶ کیلوبایت (۶۵۱ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۲۷
- بعضى از رافضيان «فَانْصَبْ» را در آيه به كسر صاد خوانده يعنى: على را بر خلافت منصوب گردان اگر اينطور خواندن بر رافضی روا باشد صحيح است كه ناصبى آن را همينطور۸ کیلوبایت (۸۰۲ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۲۹
- كفار اصلا مقبول نيست و عذاب براى آنها ثابت است. تتمه: در تاريخ الخلفاء، فصل خلافت عمر نقل نموده كه عمر در وقت موت گفت: لو انّ لى طلاع الارض ذهبا لافتديت به۳۲ کیلوبایت (۲٬۵۹۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۷
- به جماعت نشان داده بود... مصحف دائر را پذيرفت و تا زنده بود حتى در زمان خلافت خود دم از خلاف نزد. كاتبان وحى ابوعبدالله زنجانى در تاريخ قران مىنويسد:۸۲ کیلوبایت (۸٬۸۱۵ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۲۷
- اين همان امتياز آشكار است.» و سلیمان وارث (ملک) داود شد (و مقام سلطنت و خلافت یافت) و گفت: ای مردم، ما را زبان مرغان آموختند و از هرگونه نعمت عطا کردند،۵۴ کیلوبایت (۴٬۷۵۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴
- يا على، قسم به آنكه مبعوث فرمود مرا به نبوت، بتحقيق واجب شد بر تو وصايت و خلافت و امامت بعد از من. عبد اللّه ابى و منافقان جسارت نمودند و گفتند: حضرت محمد۳۶ کیلوبایت (۳٬۵۴۲ واژه) - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۰۴
- به پيغمبر خود مصائب وارده بر اهل بيت او را بعد از او و ادّعاء خلافت كسانى را كه مدّعى خلافت شدند آنحضرت غمناك شد پس خداوند براى تسليت او اين آيه را نازل۳۴ کیلوبایت (۲٬۸۲۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۶
- اينكه اين دو آيه شريفه درباره امام على (ع )نازل شده و متضمن تنصيص بر ولايت و خلافت آن حضرت مى باشد. مراد از ((ولى )) در آيه شريفه ناصر نيست بلكه ولايت به معناى۸۱ کیلوبایت (۷٬۹۸۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۲
- خبر ده از اينكه بر من برترى دادى و گرامى داشتى. نظر ابليس از تكريم همان خلافت آدم است و آن نبود مگر در اثر استعداد انسان و نيروى عقل و تفكر و طرز ساختمان۲۳ کیلوبایت (۲٬۴۲۲ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۲۸
- مخالفت فرمان بود. تحقيق: اين مطلب محقق شده كه نبوت، منصب عظمى و مرتبه عليا و خلافت كبراى الهى است براى تبليغ فرامين سبحانى به بندگان، و البته به حكم عقل، اين۴۱ کیلوبایت (۳٬۹۵۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۵
- بندگى آدم. «فَقَعُوا لَهُ ساجِدِينَ» (سجده مظهر بزرگداشت و كرامت و قبول خلافت انسان است نه پرستش او). 14- لياقت از سابقه مهمتر است. (سابقهى فرشتگان بيش۲۵ کیلوبایت (۲٬۰۶۹ واژه) - ۲۴ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۲:۲۴
- 27، و گفتند اجماع شد بر خلافت ابي بكر و او تعيين كرد خلافت عمر را و بشوري خلافت عثمان ثابت شد و بقهر و غلبه خلافت بني اميه جلد 11 - صفحه۲۶ کیلوبایت (۲٬۰۵۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۲
- شود. «1» به گفته مرحوم طيّب در تفسير اطيب البيان، مراد از «قول ثقيل» اعلام خلافت و امامت حضرت علىبنابيطالب عليهما السلام است كه بر آن حضرت سخت بود و مراد۲۶ کیلوبایت (۲٬۴۵۶ واژه) - ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۶:۰۰
- شود. «1» به گفته مرحوم طيّب در تفسير اطيب البيان، مراد از «قول ثقيل» اعلام خلافت و امامت حضرت علىبنابيطالب عليهما السلام است كه بر آن حضرت سخت بود و مراد۲۶ کیلوبایت (۲٬۳۲۷ واژه) - ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۶:۰۳
- شود. «1» به گفته مرحوم طيّب در تفسير اطيب البيان، مراد از «قول ثقيل» اعلام خلافت و امامت حضرت علىبنابيطالب عليهما السلام است كه بر آن حضرت سخت بود و مراد۲۷ کیلوبایت (۲٬۴۳۸ واژه) - ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۶:۰۴
- امير المؤمنين عليه السّلام و اولاد طاهرين او غير آنانرا در ولايت الهيّه و خلافت پيغمبر صلّى اللّه عليه و آله و سلّم و معلوم است كه مراد بيان مصداق است نه۲۵ کیلوبایت (۲٬۱۲۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۳
- بندگى آدم. «فَقَعُوا لَهُ ساجِدِينَ» (سجده مظهر بزرگداشت و كرامت و قبول خلافت انسان است نه پرستش او). 14- لياقت از سابقه مهمتر است. (سابقهى فرشتگان بيش۲۸ کیلوبایت (۲٬۳۳۰ واژه) - ۲۴ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۲:۲۵
- امير المؤمنين عليه السّلام و اولاد طاهرين او غير آنانرا در ولايت الهيّه و خلافت پيغمبر صلّى اللّه عليه و آله و سلّم و معلوم است كه مراد بيان مصداق است نه۲۸ کیلوبایت (۲٬۲۶۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۳
- شد به جهت آنكه حق تعالى او را برگزيد به رسالت در اولين مرتبه. بيان ديگر: خلافت الهيه مانند نبوت و امامت كه منصب عظمى و غايت قصوى باشد، مقام تخصص و تعيّن۲۹ کیلوبایت (۲٬۵۶۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۴
- دنيا رفت، «ثُمَّ تابَ اللَّهُ» مراد زمانى است كه اميرمؤمنان عليه السلام به خلافت رسيد و «ثُمَّ عَمُوا وَ صَمُّوا» مراد تا روز جلد 2 - صفحه 344 قيامت است.۵۰ کیلوبایت (۳٬۸۹۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۲
- وسيله آنحضرت كه در كافى نقل شده بعد از ذكر شقاوت و ضلالت و جهالت آن دو و غصب خلافت و تطبيق اين آيات با مقال يكى از آن دو نفر فرموده منم آن ذكرى كه از آن اعراض۳۲ کیلوبایت (۲٬۸۳۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۱
- اى پيغمبر از حجة الوداع و تبليغ رسالت، پس نصب كن على عليه السّلام را براى خلافت و جانشينى خود. و لذا در بعضى قرائت فانصب (بكسر صاد) خواندهاند و قرائت مشهور۳۹ کیلوبایت (۳٬۹۴۶ واژه) - ۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۹:۱۵
- نمودن، هيچ حكمى ظاهر نيست به غير آنكه معلوم شود: ابو بكر، اهليت امارت و خلافت ندارد، و كسى كه حكم عزل او نسبت به امارت جملهاى از آيات قرآنى از مصدر الهى۵۹ کیلوبایت (۵٬۱۹۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۸
- اظهار عدم علم به آيه [اى] از قرآن، هر آينه عاقل منصف را حجّتى است براى منصب خلافت و ولايت و كشف حقيقت نسبت به مقام امامت. تبصره- در كتاب كافى- از حضرت باقر۳۲ کیلوبایت (۲٬۹۴۲ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۴۳
- بد بارى است كه بدوش كشيده و در بعضى روايات حاملان بار گناه بكسانيكه غصب خلافت امير المؤمنين عليه السّلام را نمودند و گمراه شدگان باتباع آنها تفسير شده۳۳ کیلوبایت (۲٬۶۸۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۸
- عده اى از منافقین نازل گردیده که با همدیگر معاهده بسته بودند که نگذارند خلافت و نبوت در خاندان بنىهاشم باقى بماند چنان که ابن بابویه نیز بعد از چهار واسطه۵۸ کیلوبایت (۴٬۹۴۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۴۶
- است همانا مسلمان نيست كسيكه اقرار به نبوت محمد (ص) نموده و اقرار بوصايت و خلافت و افضليت على (ع) ننموده باشد و گامهاى شيطان قدمهائى است كه انسان در راه۳۶ کیلوبایت (۳٬۰۳۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۵
- وسيله آنحضرت كه در كافى نقل شده بعد از ذكر شقاوت و ضلالت و جهالت آن دو و غصب خلافت و تطبيق اين آيات با مقال يكى از آن دو نفر فرموده منم آن ذكرى كه از آن اعراض۳۴ کیلوبایت (۳٬۰۶۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۱
- وسيله آنحضرت كه در كافى نقل شده بعد از ذكر شقاوت و ضلالت و جهالت آن دو و غصب خلافت و تطبيق اين آيات با مقال يكى از آن دو نفر فرموده منم آن ذكرى كه از آن اعراض۳۶ کیلوبایت (۳٬۱۳۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۱
- المؤمنين يا على قسم بخداونديكه مرا به نبوت مبعوث فرمود واجب شد براى تو وصايت و خلافت و امامت بعد از من پس منافقين از قبيل عبد اللّه بن ابىّ و يارانش گفتند گمراه۳۴ کیلوبایت (۳٬۴۲۴ واژه) - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۰۵
- المؤمنين يا على قسم بخداونديكه مرا به نبوت مبعوث فرمود واجب شد براى تو وصايت و خلافت و امامت بعد از من پس منافقين از قبيل عبد اللّه بن ابىّ و يارانش گفتند گمراه۳۷ کیلوبایت (۳٬۶۰۰ واژه) - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۰۵
- المؤمنين يا على قسم بخداونديكه مرا به نبوت مبعوث فرمود واجب شد براى تو وصايت و خلافت و امامت بعد از من پس منافقين از قبيل عبد اللّه بن ابىّ و يارانش گفتند گمراه۳۸ کیلوبایت (۳٬۸۶۷ واژه) - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۰۶
- که غاصبين جلد 11 - صفحه 32 خلافت گناه تمام اهل عالم تا قيام قيامت بر آنها بار است زيرا اگر غصب خلافت نكرده بودند و حق در مقرّ۲۷ کیلوبایت (۲٬۱۹۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۲
- وسيله آنحضرت كه در كافى نقل شده بعد از ذكر شقاوت و ضلالت و جهالت آن دو و غصب خلافت و تطبيق اين آيات با مقال يكى از آن دو نفر فرموده منم آن ذكرى كه از آن اعراض۳۸ کیلوبایت (۳٬۴۸۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۱
- الْأَرْضِ» «6» خداوند به كسانى كه ايمان آورده و كار شايسته انجام دادهاند، وعدهى خلافت در زمينرا داده است. ب: وَ لَقَدْ أَهْلَكْنَا الْقُرُونَ مِنْ قَبْلِكُمْ۴۰ کیلوبایت (۳٬۳۱۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۵
- امير عليه السلام فرمود (انا اخو رسول اللّه) تا نواصب تفريط نكنند به سلب خلافت و امامت آن حضرت. 3- چنانچه عيسى عليه السلام را در حال صغر قدرت داد بر تلاوت۳۷ کیلوبایت (۳٬۲۱۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۳
- امير المؤمنين عليه السّلام و اولاد طاهرين او غير آنانرا در ولايت الهيّه و خلافت پيغمبر صلّى اللّه عليه و آله و سلّم و معلوم است كه مراد بيان مصداق است نه۴۲ کیلوبایت (۳٬۶۵۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۳
- كند. 558 ] (آیه 56)- فرار از چنگال مجازات او ممکن نیست! در آیه گذشته وعده خلافت روی زمین به مؤمنان صالح داده شده بود در این آیه و آیه بعد مردم را برای فراهم۴۱ کیلوبایت (۳٬۷۸۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۰
- المؤمنين عليه السّلام مروى است كه حق تعالى ايشان را ايمن گردانيد از خوف آنكه خلافت ميان ايشان باشد. «2» و از حضرت رسالت صلّى اللّه عليه و آله و سلّم مروى است۳۸ کیلوبایت (۳٬۲۸۰ واژه) - ۶ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۲:۰۲
- كدام است؟ فرمود: شوراى كبرى منعقد شود در شهر من بعد از وفات من براى غصب خلافت برادر من و حق دختر من؛ و شوراى صغرى منعقد شود در غيبت كبرى در زوراء براى۴۱ کیلوبایت (۳٬۴۴۶ واژه) - ۱۹ شهریور ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۵۳
- خودشان و معاهده نمودند كه بعد از پيغمبر صلّى اللّه عليه و آله و سلّم نگذارند خلافت در بنى هاشم باشد و قمّى ره نيز اين معنى را نقل نموده و راجع بآيه بعد در مجمع۳۸ کیلوبایت (۳٬۲۶۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۴۶
- بينهم را بآنچه اهل نفاق قرار داد نمودند كه اگر پيغمبر از دنيا رفت نگذارند خلافت به بنى هاشم برسد و ما قضيت را به قتل يا عفو از امير المؤمنين (ع) نسبت بآنها۳۹ کیلوبایت (۳٬۳۱۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۹
- البيان ج 3 ص 502. جلد 8 - صفحه 144 از من، به حسن معاشرت قيام و به قواعد خلافت اقدام ننموده، نظام امور دين مختل و امت من گمراه شوند. وَ كانَتِ امْرَأَتِي۴۰ کیلوبایت (۳٬۵۰۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۳
- عِبادِهِ او ميداند كي لياقت و قابليت و سزاوار جلد 7 - صفحه 132 نبوت و خلافت است او را جعل ميفرمايد اللّهُ أَعلَمُ حَيثُ يَجعَلُ رِسالَتَهُ۳۵ کیلوبایت (۲٬۵۷۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۴
- دو آيه مناسب با اول بعثت است و آنچه به نظر ميرسد راجع به خلافت امير المؤمنين است زيرا كفار و مشركين و منافقين كلّا با امير المؤمنين۳۵ کیلوبایت (۳٬۲۴۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۹
- المؤمنين (ع) نازل شده چون پيغمبر اكرم در چندين مورد ولايت و امارت و خلافت و امامت و وصايت علي عليه السلام را بيان فرموده يكي روزي که۳۴ کیلوبایت (۲٬۸۰۶ واژه) - ۹ مهر ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۳۰
- شده است كه چون اين آيه نازل شد پيغمبر (ص) فرمود كسيكه ظلم كند بر على در خلافت من بعد از وفات من مانند آنستكه انكار كرده باشد نبوّت من و پيغمبران پيش از۴۴ کیلوبایت (۳٬۹۲۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۷
- خودشان و معاهده نمودند كه بعد از پيغمبر صلّى اللّه عليه و آله و سلّم نگذارند خلافت در بنى هاشم باشد و قمّى ره نيز اين معنى را نقل نموده و راجع بآيه بعد در مجمع۴۳ کیلوبایت (۳٬۵۷۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۴۶
- درآييد با سلامتى و آسودگى.همانا در امر خلافت، كسى بر من پيشى گرفت كه من او را در امر خلافت شريك خود نمىدانستم، و امر خلافت را بدو نبخشيده بودم و براى او در۳۳ کیلوبایت (۱٬۹۷۹ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۳:۴۰
- مجازات گرديد و عبدالله بن عمر نيز كسى است كه با پسر همين ابوطالب در موضوع خلافت مخالفت ورزيده و با او به عنوان خليفه مسلمين بيعت ننمود و البته كسى كه با۵۰ کیلوبایت (۴٬۸۵۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۶
- عشرى، ج1، ص: 156 هارون عليه السّلام در آنجا وفات نمودند، و يوشع بن نون به خلافت حضرت موسى عليه السّلام بر ايشان مبعوث شد؛ بعد از انقضاء مدت خداى تعالى اجازه۴۲ کیلوبایت (۳٬۲۳۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۳
- کالبد) شده، و اینجاست که انسان را از همه جهان ممتاز میسازد، و به او شایستگی خلافت خدا در زمین را میدهد. «پس بزرگ و پر برکت است خدایی که بهترین آفرینندگان۴۷ کیلوبایت (۳٬۸۲۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸
- است که مكذبين همان منافقين هستند که تكذيب امر ولايت و وصايت و خلافت امير المؤمنين (ع) كردند با اينكه مصداق اهم آيه است و تنافي با۲۲ کیلوبایت (۱٬۸۶۶ واژه) - ۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۲۵
- است که مكذبين همان منافقين هستند که تكذيب امر ولايت و وصايت و خلافت امير المؤمنين (ع) كردند با اينكه مصداق اهم آيه است و تنافي با۲۳ کیلوبایت (۱٬۹۳۳ واژه) - ۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۲۵
- آيات متعرض آن فرضى است كه بخاطر آن انسان بسوى دنيا پائين آمد، و نيز حقيقت خلافت در زمين ، و آثار و خواص آنرا بيان مى كند، و اين مطلب بر خلاف سائر داستانهائى۴۲ کیلوبایت (۴٬۸۳۵ واژه) - ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۵۱
- امر محمد امين، (برادر مأمون كه به جهت خلع خويش از خلافت به مخلوع ملقّب شده)، به آخر رسيد، و امر خلافت باطله از براى مأمون قرار و استقرار يافت، عريضهاى۳۹ کیلوبایت (۲٬۶۲۱ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۱۷
- عِبادِهِ او ميداند كي لياقت و قابليت و سزاوار جلد 7 - صفحه 132 نبوت و خلافت است او را جعل ميفرمايد اللّهُ أَعلَمُ حَيثُ يَجعَلُ رِسالَتَهُ۴۵ کیلوبایت (۳٬۵۰۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۴
- یاد نعمتهای خدا! از آنجا که داستان نجات بنی اسرائیل از چنگال فرعونیان و خلافت آنها در زمین، سپس فراموش کردن پیمان الهی و گرفتار شدن آنها در چنگال رنج و۵۱ کیلوبایت (۴٬۳۲۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۲
- الْمُلْكَ وَ الْحِكْمَةَ» «2» 3. كتاب آسمانى. «آتَيْنا داوُدَ زَبُوراً» «3»* 4. خلافت. «يا داوُدُ إِنَّا جَعَلْناكَ خَلِيفَةً فِي الْأَرْضِ» «4» 5. استوارى حكومت۵۰ کیلوبایت (۴٬۹۲۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۳۰
- از انصاف دور است آنكه تورات و انجيل و قرآن را تفسير و تأويل نمود سزاوار خلافت و وزارت نباشد. يوسف عليه السّلام در هفت گاو سخن گفت و راست گفت، پادشاهى صد۵۱ کیلوبایت (۴٬۳۳۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۵
- قضيه اصحاب كهف: در تفسير برهان «2»- ديلمى به اسناد خود از ابن عباس: زمان خلافت عمر بن خطاب، جمعى از احبار يهود آمدند، پرسيدند: تو خليفه پيغمبرى؟ گفت: بلى۵۸ کیلوبایت (۵٬۶۸۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۱
- است که مكذبين همان منافقين هستند که تكذيب امر ولايت و وصايت و خلافت امير المؤمنين (ع) كردند با اينكه مصداق اهم آيه است و تنافي با۲۴ کیلوبایت (۲٬۰۰۰ واژه) - ۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۲۶
- اصحابه عن الخشاب رفعه قال قال ابو عبد الله ع : امام صادق (ع) فرمود: امامت و خلافت هرگز به آل ابى بكر و عمر بر نگردد و نه به زادگان بنى اميّه و نه فرزندان طلحه۸ کیلوبایت (۴۵۳ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۳۳
- حق كردن را، نتيجه و فرع آن خلافت قرار داده، و اين، خود مؤيّد آن است كه مراد از «جعل خلافت»، اين نيست كه شأنيّت و مقام خلافت به او داده باشد، بلكه مراد۴۷ کیلوبایت (۵٬۳۶۰ واژه) - ۱۱ دی ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۱۳
- است که مكذبين همان منافقين هستند که تكذيب امر ولايت و وصايت و خلافت امير المؤمنين (ع) كردند با اينكه مصداق اهم آيه است و تنافي با۲۳ کیلوبایت (۱٬۸۴۰ واژه) - ۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۲۶
- مسئله رسالت و نبوت بدست قدرت الهي است و بشر اختيار تعيين ندارد مسئله خلافت و امامت آن هم بايد خداوند تعيين فرمايد از دست بشر خارج است که۲۲ کیلوبایت (۱٬۶۷۱ واژه) - ۲۴ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۱:۲۰
- ولى اسلام آن را بر محور خويشاوندى و ديندارى قرار داد. در مسألهى امامت و خلافت، ائمّه و علما بارها به اين آيه استناد كردهاند، و علاوه بر استدلال به علم،۶۵ کیلوبایت (۴٬۶۷۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۸
- اللّه عليه و آله و سلّم از پيشآمدهاي اهل بيت داده از غصب خلافت علي عليه السّلام و ظلم بفاطمه سلام اللّه عليها و قتل حضرت امير۲۵ کیلوبایت (۲٬۱۲۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۳
- خدا بخليفه قرار دادن در زمين اطلاق خلافت باشد چون ملائكه احتمال نميدادند كه يك موجود مادى و زمينى بتواند مقام خلافت خدائى را دارا شود، خدا هم كه در كلام۴۱ کیلوبایت (۴٬۶۳۶ واژه) - ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۵۶
- تعبير بامير المؤمنين كردند و الّذين كفروا را بمنافقين در مورد نصب خلافت و وصايت و ولايت علي در غدير خم. اقول: مانعي ندارد تأويل يا ۲۹ کیلوبایت (۲٬۸۲۳ واژه) - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۳:۵۲
- ما انزل اللّه في علي در موضوع ولايت و نصب امير المؤمنين بر خلافت و مكرر گفتهايم که اخبار بيان مصداق يا شأن نزول آيه را ميفرمايد۲۴ کیلوبایت (۱٬۸۹۳ واژه) - ۶ آبان ۱۴۰۱، ساعت ۰۲:۳۷
- که: آب نزد امير المؤمنين است که ساقي كوثر است که شما ولايت و خلافت و امامت و وصايت او را تكذيب ميكرديد برويد نزد او چون ميآيند بآنها۳۰ کیلوبایت (۲٬۶۵۵ واژه) - ۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۳۶
- که: آب نزد امير المؤمنين است که ساقي كوثر است که شما ولايت و خلافت و امامت و وصايت او را تكذيب ميكرديد برويد نزد او چون ميآيند بآنها۲۹ کیلوبایت (۲٬۵۱۲ واژه) - ۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۳۶
- حقيقتى را دنبال مى كند تشكيل يافته : نخست مقام خلافت داود در زمين است ، آيا منظور جانشينى انبياى پيشين است يا خلافت الهى ؟ معنى دوم مناسبتر به نظر مى رسد، و۳۹ کیلوبایت (۴٬۵۰۰ واژه) - ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۴:۵۷
- عِبادِهِ او ميداند كي لياقت و قابليت و سزاوار جلد 7 - صفحه 132 نبوت و خلافت است او را جعل ميفرمايد اللّهُ أَعلَمُ حَيثُ يَجعَلُ رِسالَتَهُ۴۸ کیلوبایت (۳٬۴۴۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۴
- فرود آمده باشد)، و ميراث علم (كه عبارت است از ولايت عظمى و خلافت كبرى يعنى: رياست دارين و خلافت كونين)، و آثار علم پيغمبرى (كه ارشاد خلائق و هدايت ايشان۷ کیلوبایت (۴۳۲ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۲۴
- فرمائيد. (ثُمَّ اجتَباهُ رَبُّهُ) برگزيدهگان خداوند براي رسالت و خلافت اللّه انبياء هستند که ميفرمايد: (إِنَّ اللّهَ اصطَفي آدَمَ وَ نُوحاً۲۹ کیلوبایت (۲٬۵۷۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۶
- که: آب نزد امير المؤمنين است که ساقي كوثر است که شما ولايت و خلافت و امامت و وصايت او را تكذيب ميكرديد برويد نزد او چون ميآيند بآنها۳۳ کیلوبایت (۲٬۹۴۷ واژه) - ۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۳۵
- مى دهد كه آنها را قطعا خليفه روى زمين خواهد كرد، همانگونه كه پيشينيان را خلافت روى زمين بخشيد. و دين و آئينى را كه براى آنها پسنديده پا بر جا و ريشه دار۳۸ کیلوبایت (۴٬۴۴۰ واژه) - ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۸:۱۲
- كسى نازل شده؟ فرمود: در باره امر خلافت نازل شده و اين آيه در اولاد حسين (ع) بعد از او مجرى گرديده و ما اولى به امر خلافت و به جانشينى رسول خدائيم از ساير۱۱ کیلوبایت (۶۵۱ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۲۴
- جلد ۸ عنه عن احمد بن هلال عن محمد بن سنان قال : محمد بن سنان گويد: در زمان خلافت هارون بامام رضا (ع) عرضكردم: همانا شما خود را باين امر (امامت شيعيان) مشهور۴ کیلوبایت (۱۱۷ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۳:۴۱
- خودشان و معاهده نمودند كه بعد از پيغمبر صلّى اللّه عليه و آله و سلّم نگذارند خلافت در بنى هاشم باشد و قمّى ره نيز اين معنى را نقل نموده و راجع بآيه بعد در مجمع۶۸ کیلوبایت (۵٬۷۲۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۴۶
- رسول باشند بلكه يك حكم از احكام اسلام و دين را منكر شوند مثل امر خلافت و وصايت را يا يكي از ضروريات دين و مذهب را منكر شوند يا۳۳ کیلوبایت (۲٬۹۸۲ واژه) - ۹ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۴:۳۴
- شامل جميع كفار و منافقين و مشركين ميشود، بلكه ميتوان گفت که نصب خلافت امير المؤمنين را بگويند پيغمبر پيش خود براي اينكه علي داماد او۳۲ کیلوبایت (۲٬۶۰۴ واژه) - ۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ساعت ۱۴:۱۴
- كنيم ، و نمى توانيم آن را عبارت از نبوت بدانيم ، و نيز نمى شود با آن بر خلافت بلافصل على كرم اللّه وجهه استدلال كنيم (( و نظير اين حديث در آنچه گفتيم كلام۴۱ کیلوبایت (۴٬۷۳۱ واژه) - ۷ اسفند ۱۴۰۱، ساعت ۰۹:۳۳
- جلوگيري از دعوت او و مثل دار الشوري براي نصب ابي بكر و ابطال خلافت امير المؤمنين يا براي نصب عثمان و رد حق علي يا معاويه و۴۰ کیلوبایت (۳٬۹۸۰ واژه) - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۸:۴۳
- أَيُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغ ما أُنزِلَ إِلَيكَ راجع جلد 17 - صفحه 242 بنصب خلافت امير المؤمنين است در غدير خم چنانچه اخبار شيعه از ائمه طاهرين۳۵ کیلوبایت (۲٬۹۲۵ واژه) - ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۲:۰۶
- سوگند اين در وقتى شد كه انصار مدينه (در پاسخ مهاجرينى كه در مدينه براى غصب خلافت على عليه السّلام جمع شده بودند) گفتند: از ما اميرى باشد و از شما نيز اميرى۴ کیلوبایت (۲۰۴ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۳:۳۹
- بغيب است. و تحقيق آنست که آيات قبل راجع بمسلمين در موضوع نصب خلافت بود چنانچه بيان شد با شواهد محكم و اينکه آيه راجع بكفار و مشركين۴۵ کیلوبایت (۳٬۷۰۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۸
- (ص) اقرار كردند. مرا بر مسندى مانند مسند او نشانيدهاند و آن مسند (هدايت و خلافت) خدائىست [مركوب من در قيامت همان مركوب پيغمبر و از جانب خداست] رسول خدا۲۲ کیلوبایت (۱٬۷۵۰ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۲۲
- عليه السلام بواسطه قوت و شدت ايمانش، گويا عين ايمان شده و همچنين غاصبين خلافت عين كفر و فسق و عصيانند). حسين بن محمد، از معلّى بن محمد، از محمد بن اورَمه،۷ کیلوبایت (۴۴۰ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۱۶
- زيرا يكي از مصاديق آنست و ما ميگوييم مراد كساني هستند که غصب خلافت كردند از مشايخ ثلاثة و بني اميه و بني العباس و كليه اتباع آنها۴۳ کیلوبایت (۳٬۷۷۱ واژه) - ۴ تیر ۱۴۰۱، ساعت ۱۱:۳۲
- همان انبياء و ائمه اطهار هستند که بر بعض آنها كتاب و بر بقيه خلافت و وصايت و امامت که حكمت باشد عنايت شده. وَ آتَيناهُم مُلكاً عَظِيماً۴۲ کیلوبایت (۳٬۶۳۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۹
- به خدا سوگند كه علم يافت نمىشود، مگر در اينجا» (يعنى خانه نبوت و معدن خلافت، يا مكان شريف آن حضرت. و ممكن است كه آن جناب اشاره به سينه خود فرموده باشد)۷ کیلوبایت (۷۰۶ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۱۹
- اينکه اخبار استفاده ميشود که حضرت عبد المطلب مقام ولايت و وصايت و خلافت از جدش ابراهيم داشته و حجت وقت بوده که زمين خالي از حجت نبوده۵۴ کیلوبایت (۵٬۱۱۵ واژه) - ۶ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۴:۰۹
- نواهي الهي و فرمايشات پيغمبر که از همه مهمتر امر ولايت و وصايت و خلافت و امامت است و اينجا بسط بسيطي لازم است لكن از وضع تفسير خارج۵۶ کیلوبایت (۴٬۹۴۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۴۶
- اينكه ظاهر اينکه بيعت را پذيرفته شهادتين گفتند و بولايت و وصايت و خلافت و ساير مقامات علي (ع) گواهي دادند پس بسبب اينکه شهادت وارث ميراث۶۶ کیلوبایت (۵٬۵۶۸ واژه) - ۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۱۷:۰۲
- پسرش حضرت امام حسن و فرمود كه: اى فرزند گرامى من، تويى صاحب امر امامت و خلافت و صاحب اختيار خون من، اگر عفو كنى اختيار با تو است، و اگر بكشى او را، يك۱۳ کیلوبایت (۸۶۷ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۲۴
- رجوع از اسلام و ظلم و تعدي و ذهاب حقّ و تضييع حقوق و غصب اموال و خلافت انداختيد. وَ تَرَبَّصتُم انتظار ميكشيديد چه موقع بتوانيد اينکه فتنهها۶۱ کیلوبایت (۵٬۰۱۸ واژه) - ۶ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۴۸
- رجوع از اسلام و ظلم و تعدي و ذهاب حقّ و تضييع حقوق و غصب اموال و خلافت انداختيد. وَ تَرَبَّصتُم انتظار ميكشيديد چه موقع بتوانيد اينکه فتنهها۵۹ کیلوبایت (۴٬۸۴۳ واژه) - ۶ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۴۹
- گوئيم : بنى عباس بر مسند خلافت پيامبر (صلى اللّه عليه و آله و سلّم ) به ناحق تكيه زدند، مفهومش اين نيست كه همه آنها به خلافت رسيده باشند بلكه كافى است۳۸ کیلوبایت (۴٬۳۷۸ واژه) - ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۵:۰۲
- باشد و فرمانش نبرند (مانند امير المؤمنين و امام حسن عليه السلام در دوران خلافت خود) و يا ترسان و پنهان (مانند امام زمان عليه السلام) تا حجت تو باطل نگردد۱۸ کیلوبایت (۱٬۱۵۳ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۲۵
- يگانگى خدا در ربوبيت، و نفى ربوبيت از آلهۀ مشركان. توضيح اين كه: آن كسى كه خلافت زمينى را در عالَم انسانى درست كرده، او ربّ انسان ها و مدبّر امر آنان است،۳۹ کیلوبایت (۴٬۴۱۶ واژه) - ۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۱۱:۱۶
- حجت بر مردم بود؟ فرمود: آرى، از روزى كه او را براى مردم بر پا داشت و به خلافت نصب كرد و مردم را به ولايت او دعوت كرد و به طاعت او فرمان داد، گفتم: اطاعت۲۳ کیلوبایت (۱٬۵۵۱ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۲۷
- در حاليكه چنين نيست و اشكالش را فهميدى . بعضى ديگر از مفسرين آن را بمعناى خلافت و يا وصايت و يا رياست در امور دين و دنيا گرفته اند و هيچ يك از اينها نبوده۴۲ کیلوبایت (۴٬۸۵۳ واژه) - ۱ شهریور ۱۴۰۱، ساعت ۱۲:۵۰
- لذا در احاديث مى خوانيم كه امامان اهل بيت (عليهمالسلام ) براى اثبات انحصار خلافت بلافصل پيامبر (صلى اللّه عليه و آله و سلم ) به على (عليه السلام ) به همين۴۵ کیلوبایت (۵٬۰۵۴ واژه) - ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۳:۰۹
- است بيعت با رجال فقط بر اسلام بود و جهاد و در غدير خم بر خلافت. فَبايِعهُنَّ اگر آمدند و باين شرائط بيعت كردند شما هم قبول فرمائيد۷۳ کیلوبایت (۵٬۹۲۵ واژه) - ۴ تیر ۱۴۰۱، ساعت ۱۱:۳۲
- ميشود. يا اينكه ميگوئيم يك روز بنى اميه خلافت اسلام را غصب كردند، و روز ديگر بنى عباس ، در حالى كه دوران خلافت هر يك به ده ها يا صدها سال بالغ ميگردد.۴۱ کیلوبایت (۴٬۷۹۳ واژه) - ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۸:۱۶
- آور شد آنچه را رسول خدا (ص) در باره على (ع) راجع به وصيت به وى و نصب او به خلافت فرموده و آنچه به آنها مىرسد از گرفتارى و مصيبت. ۴- يادآور شد اقرار و اعتراف۳۹ کیلوبایت (۲٬۷۳۰ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۲۶
- ____ (۱). مائده، ۲. (۲). مائده، ۶۷. سوگند، كه پيغمبر كسى را از خلائق در خلافت و امامت شريك آن حضرت نگردانيد. بعد از آن، على عليه السلام را هنگام وفات رسيد،۴۱ کیلوبایت (۲٬۶۷۱ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۲۴
- تَخشاهُ بايد بدستور او رفتار كني چنانچه در نصب امير المؤمنين براي خلافت هم همين خوف را داشت آيه شريفه بَلِّغ ما أُنزِلَ إِلَيكَ مِن۹۲ کیلوبایت (۷٬۹۴۱ واژه) - ۴ آذر ۱۴۰۰، ساعت ۰۵:۵۷
- فانصب » (به عنوان بيان يك مصداق ) نصب امير - مؤ منان على (عليه السلام ) به خلافت بعد از انجام امر رسالت است . آلوسى در «روح المعانى » بعد از نقل اين سخن از۳۳ کیلوبایت (۴٬۰۶۱ واژه) - ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۳:۴۳
- از او بگيرند و به ديگرى منتقل كنند با اين كه اين كار را نمىكردند و چون خلافت به حسين (ع) رسيد، اين آيه اجراء گرديد كه: أُولُوا الْأَرْحامِ بَعْضُهُمْ۴۲ کیلوبایت (۲٬۸۸۲ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۲۴
- در اين نبود كه از خاك است ، بلكه امتياز اصلى او همان روح انسانيت و مقام خلافت و نمايندگى پروردگار بوده است ، بنابراين به فرض كه ماده نخستين شيطان از او۴۱ کیلوبایت (۴٬۹۲۰ واژه) - ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۸:۱۳
- او حسن را كه مردم را به راه من بخواند و خزينهدار علم من باشد و اين امر خلافت و امامت را كامل و تمام مىگردانم به پسرش م ح م د كه رحمت و بخشايشى است از۵۳ کیلوبایت (۳٬۶۵۱ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۱۸
- حالى كه از يكديگر تقليد مى كردند و افرادى فاقد شخصيت بودند و حكومت اسلامى و خلافت رسول الله را به فساد كشيدند). اين روايت را «فخر رازى » در تفسير كبير، و «قرطبى۴۱ کیلوبایت (۴٬۷۷۵ واژه) - ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۴:۵۲
- شربت شهادت نوشيدند، ولى هدف آنها اين بود كه چهره زشت بنى اميه را كه مدعى خلافت پيامبر (صلى اللّه عليه و آله و سلّم ) بودند اما در حقيقت جامعه اسلامى را۴۸ کیلوبایت (۵٬۶۷۹ واژه) - ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۴:۵۵
- آله و سلّم» به حدى است كه مى دانى. و همه مى دانيم كه آنان سزاوارترند به خلافت از شما، مع ذلك، از آن محروم اند. گمان مى كنى آل محمّد «عليهم السلام» به فكر۴۵ کیلوبایت (۵٬۲۹۹ واژه) - ۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۵۴
- ايرادى كه بر اثر برداشت نادرست از مفهوم آيه عنوان مى شود روشن خواهد گرديد. خلافت انسان در روى زمين نكته جالب ديگر اينكه : قرآن كرارا انسان را به عنوان خليفه۴۱ کیلوبایت (۴٬۹۵۴ واژه) - ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۸:۱۲
- همين بوده كه نخست در بهشت منزل گيرد، و برتريش بر ملائكه ، و لياقتش براى خلافت اثبات شود، و سپس ملائكه ماءمور بسجده براى او شوند، و آنگاه در بهشت منزلش۴۶ کیلوبایت (۵٬۳۱۰ واژه) - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۲۸
- شوى، و اداى تبليغ رسالت كنى، على عليه السلام را نصب كن براى امامت و وصايت و خلافت خود و رغبت به جانب او احداث كن، و از اين سراى فانى خود را به دار الخلود رسان،۹۰ کیلوبایت (۶٬۲۷۹ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۲۴
- بنده به نيكويي صدقه ندهد جز اينكه خداوند در تركه او به نيكويي خلافت كند و 1- جامع السعادات جلد 1 - صفحه 228 هر مردي در روز قيامت در۴۲۸ کیلوبایت (۳۹٬۴۴۵ واژه) - ۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۰۴:۵۶