نتایج جستجو
از الکتاب
- بجميع نعم الهيه از نعم دينيه مانند ايمان و تقوي و اخلاق حميده و نعم دنيويه که اهمّ آنها اطمينان نفس و عدم تشويش خاطر است و نعم اخرويه۳۷ کیلوبایت (۲٬۹۵۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۴
- بدوام و خلود است هؤلاء مشار اليه نعم جلد 12 - صفحه 236 الهيه است نعم دنيويه بر كساني که دنيا طلب هستند و نعم اخرويه بر كساني که اهل آخرت۳۷ کیلوبایت (۳٬۲۹۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۰
- آیات شامل این کلمه ه (۳۵۷۶ بار) وجد (۱۰۷ بار) وَ صَابِرا إِنّا تَحْنَث نِعْم لا الْعَبْد إِنّه بِه أَوّاب فَاضْرِب اذْکُر ضِغْثا عِبَادَنَا بِيَدِک خُذ۱ کیلوبایت (۲۹ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۷:۰۱
- که عالم دنيا باشد زيرا نعم آخرت را نميتوان مقايسه كرد با نعم دنيويه آخرت دار خلود است دنيا دار فناء بهشت و نعم بهشتي و قصور و حور و غلمان۲۹ کیلوبایت (۲٬۸۸۴ واژه) - ۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۱۳:۰۵
- شده که اخبار بيان مصداق ميكند و آيه عموم دارد شامل جميع نعم الهيه ميشود چه نعم تشريعيه ارسال رسل که بآنها كافر شدند و محاربه كردند و جعل۴۲ کیلوبایت (۳٬۶۲۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۶
- و استكمال نفس بصفات حميده و نحو اينها و نعم الهيه دو قسم است عامه که شامل جميع ميشود و نعم خاصه که در مورد خاصي عنايت ميفرمايد مثل۳۵ کیلوبایت (۳٬۲۴۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۴
- و استكمال نفس بصفات حميده و نحو اينها و نعم الهيه دو قسم است عامه که شامل جميع ميشود و نعم خاصه که در مورد خاصي عنايت ميفرمايد مثل۳۵ کیلوبایت (۳٬۲۱۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۴
- جواب قول آنهاست که گفتند لَن تَمَسَّنَا النّارُ و فرق بين بلي و نعم اينست که بلي جواب نفي يا استفهامي واقع ميشود که بر سبيل۲۲ کیلوبایت (۱٬۶۴۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۳
- عمرش بعبادت و شكر گزاري طي كند اداء شكر كوچكترين نعم الهي را نكرده چه رسد که كفران نعم او را كند پيغمبرش را ساحر و كذاب و مجنون و۳۳ کیلوبایت (۳٬۰۵۰ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۲۹
- بر آن ظلم است و خلاف عدل و محال است از خداوند صادر شود و اما نعم الهيه و هدايت او و مثوبات دنيوي و اخروي براي مؤمنين از روي تفضل۲۲ کیلوبایت (۱٬۹۲۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۳۰
- تسلّط شيطان و بعد از رحمت خدا جلد 16 - صفحه 72 و نزول بليات و سلب نعم، و امّا در آخرت عذاب سخت و غضب الهي است و خداوند بتوسّط عقل که۱۴ کیلوبایت (۱٬۰۸۲ واژه) - ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۸:۰۱
- «12» بعد از آنكه بيان فرمود آن نعم بزرگ را در باب ميزان ذكر ميفرمايد يك قسمت ديگر از نعم خود را که ميفرمايد: زمين را قرار۲۴ کیلوبایت (۲٬۱۸۴ واژه) - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۵۵
- از دولت و مكنت و رياست و عزّت و شوكت صحة، سلامتي، عمر، روزي، ساير نعم الهيه. فَمَتاعُ الحَياةِ الدُّنيا که در حديث داريم اگر دنيا در۳۹ کیلوبایت (۳٬۱۲۷ واژه) - ۱۹ شهریور ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۵۲
- دنيوي و سلب نعم ميشود که حال اينکه كفار و مشركين شبيه آل فرعون و كفار قبل از آنها است که در عذاب و بلاء و سلب نعم مشتركند چون۳۶ کیلوبایت (۲٬۶۳۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۸
- وَ كانُوا يَتَّقُونَ (57) و هر آينه اجر آخرت بهتر از اينکه نوع نعم دنيوي است که مختص است آن جلد 11 - صفحه 220 اجر آخرتي براي كساني۴۴ کیلوبایت (۴٬۰۰۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۵
- اينكه نعم الهي بسا عذاب او ميشود در اثر طغيان و سركشي و معاصي بسا باران بر قوم نوح بكلي باعث خرابي و هلاكت ميشود مثل ساير نعم او۴۲ کیلوبایت (۳٬۹۲۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۱
- غرض اصلي و غايت حقيقي از خلقت است نميشود همين نعم و منافع دنيوي باشد زيرا نعم و لذات اينعالم اوّلا آميخته بآلام و مصائب است و ثانيا۲۲۰ کیلوبایت (۲۰٬۹۶۶ واژه) - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۱۶:۴۰
- ندو ندى نذر نزع نزف نزل نسف نشء نشر نشط نصب نصو نصى نضخ نضد نضر نطف نطق نظر نعم نفخ نفر نفس نفع نقر نقض نن نهر نهى نور نوق نوم نکل ه ها هبو هدى هذا هل هلک۲ کیلوبایت (۲٬۷۸۷ واژه) - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۱۴
- و نعمة حيات و نعم خارجيه سماويه و ارضيه جماديه و نباتيّه و حيوانيه از مأكولات و مشروبات و ملبوسات و غير اينها حتي نعم دينيه از ارسال۳۴ کیلوبایت (۲٬۸۸۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۹
- و ممكن است مراد اينکه باشد که شما بسيار كم شكر نعم الهي ميكنيد و قدر دان نعم الهي نيستيد و اينکه معني اقرب و انسب است. ] (آیه 9)-۴۲ کیلوبایت (۳٬۷۱۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۹
- زيادي مال و منال، لكن نظر به اينكه ما مشاهده ميكنيم که اينکه نعم الهي شامل حال مؤمن و كافر، متقي و فاسق علي السواء است بلكه كفار۴۲ کیلوبایت (۳٬۳۱۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۶
- سابقه ارسال رسل كرديم و چون مخالفت كردند آنها را گرفتيم بسلب نعم و نزول بليات بلكه آنها متوجه شوند و تضرع كنند و ايمان آورند. وَ لَقَد۲۹ کیلوبایت (۲٬۰۹۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۳
- زلال در آن كأسها سفيد و روشن مينمايد. لَذَّةٍ لِلشّارِبِينَ تمام نعم بهشت لذت دارد لكن اينکه شَراباً طَهُوراً است که در سوره مباركه۱۷ کیلوبایت (۱٬۲۸۳ واژه) - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۱۵
- ذاتا و صفة و فعلا که قريب المعني است با غني بمعني دارايي جميع نعم و تفضّلات از جانب او است هر که هر كمالي دارد از ايمان،۳۶ کیلوبایت (۲٬۸۹۲ واژه) - ۲۷ آذر ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۵۸
- پروردگار او هست باو بينا و بصير. (بلي) گفتيم فرق است بين نعم و بلي نعم تصديق ما قال است و بلي تكذيب او است چون فرمود که او۳۵ کیلوبایت (۳٬۱۵۶ واژه) - ۳ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۱۹
- كداميك از نعم الهي شما دو طائفه انكار ميكنيد و جهل ميورزيد و تكذيب ميكنيد ظاهرا آيه شريفه خطاب به جنّ و انس است که اينکه نعم الهيّه۳۴ کیلوبایت (۳٬۱۳۱ واژه) - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۵۶
- لِعادٍ دوري آنها از رحمت و تفضلات الهي بزوال نعم دنيوي و هلاكت آنها زوال و زوال نعم اخروي و عذاب اليم ابد الاباد قَومِ هُودٍ که اينها۲۹ کیلوبایت (۲٬۲۶۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۳
- فَتَكُونا مِنَ الظّالِمِينَ و مراد ظلم بنفس است که از فيوضات بهشت و نعم الهيه محروم شدند و مرتكب ترك اولي شدند و از مثل آدمي که مسجود۳۵ کیلوبایت (۲٬۶۲۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۵
- صحّت، ملبوس، مأكول، مشروب، توفيق، تأييد هدايت، ارشاد و غير اينها از نعم الهيّه که «ان تعدّوها لا تحصوها» و تمام اينها را تقدير فرمود و۳۱ کیلوبایت (۲٬۵۰۵ واژه) - ۲۷ آذر ۱۴۰۱، ساعت ۱۲:۲۸
- درجاتش بالاتر ميشود. فَلَهُ جَزاءً الحُسني جزاء حسني در دنيا افاضه نعم و رفع و دفع بليّات و اجابت دعوات و غفران ذنوب و رفع هموم و امثال۱۶ کیلوبایت (۱٬۲۳۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۲
- فِيها غَولٌ وَ لا هُم عَنها يُنزَفُونَ و الصافات، آيه 44 الي 46، و ساير نعم بهشتي از فواكه و لحم طير مما يشتهون و ساير مأكولات که ميفرمايد:۱۷ کیلوبایت (۱٬۳۵۰ واژه) - ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۸:۳۷
- دارند. فِي جَنّاتِ النَّعِيمِ در اعلي مراتب جنّات و متنعم به جميع نعم الهي که قرب و منزلت آنها بالاتر از جميع ما سوي اللّه از ملائكه۲۰ کیلوبایت (۱٬۶۶۳ واژه) - ۴ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۱۱
- زلال در آن كأسها سفيد و روشن مينمايد. لَذَّةٍ لِلشّارِبِينَ تمام نعم بهشت لذت دارد لكن اينکه شَراباً طَهُوراً است که در سوره مباركه۱۹ کیلوبایت (۱٬۴۹۹ واژه) - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۱۴
- روزه و امراض تازه بتازه چه اندازه در امن هستند و خيال مرگ و زوال نعم نميكنند. (في جنات) جنة از ماده جن بمعني مستور است يعني اشجار۱۹ کیلوبایت (۱٬۶۱۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۳
- مِنّا رَحمَةً رحمت نعم دنيويه است از مال و جاه و مقام و اهل و عيال و اكل و شرب و لبس و مسكن و غير اينها و چون دنيا و نعم آن ثبات و دوام۳۶ کیلوبایت (۲٬۹۶۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۲
- بلايي رفع شد يا متذكر نعم سابقه و دفع بليّات شد سجده شكر كند «5» لسانش ذاكر باشد بحمد و شكر «6» در عوض اينکه نعم و دفع بليّات ازدياد در۳۴ کیلوبایت (۲٬۸۳۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۰
- ۳(بار) لیست کلمات مشتق شده در حال بارگیری... من صحب اول اخر يمن شمل ثلل ل نعم جنن ترب قرب قلل فى بکر سبق عرب ما على سرر۱ کیلوبایت (۳۲ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۵۴
- در اينکه دنيا بمؤمنين اختصاص نميدهم بلكه مؤمن و كافر هر دو از نعم دنيوي برخوردار ميشوند، ولي كساني که كافر باشند مدت كمي در اينکه۵۵ کیلوبایت (۴٬۲۴۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۳
- دارند. فِي جَنّاتِ النَّعِيمِ در اعلي مراتب جنّات و متنعم به جميع نعم الهي که قرب و منزلت آنها بالاتر از جميع ما سوي اللّه از ملائكه۲۳ کیلوبایت (۱٬۹۴۴ واژه) - ۴ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۱۲
- رياء، عجب و امثال اينها نباشد. ترحمون مشموليت رحمة واسعه الهي از نعم دنيوي و اخروي و نجات از مهالك نشأتين و قرب بمقام ربوبي. ] (آیه۲۰ کیلوبایت (۱٬۵۱۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۸
- دارند. فِي جَنّاتِ النَّعِيمِ در اعلي مراتب جنّات و متنعم به جميع نعم الهي که قرب و منزلت آنها بالاتر از جميع ما سوي اللّه از ملائكه۲۲ کیلوبایت (۱٬۸۱۱ واژه) - ۴ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۱۲
- فِيها غَولٌ وَ لا هُم عَنها يُنزَفُونَ و الصافات، آيه 44 الي 46، و ساير نعم بهشتي از فواكه و لحم طير مما يشتهون و ساير مأكولات که ميفرمايد:۲۰ کیلوبایت (۱٬۶۰۱ واژه) - ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۸:۳۶
- زلال در آن كأسها سفيد و روشن مينمايد. لَذَّةٍ لِلشّارِبِينَ تمام نعم بهشت لذت دارد لكن اينکه شَراباً طَهُوراً است که در سوره مباركه۱۹ کیلوبایت (۱٬۵۲۷ واژه) - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۱۵
- مِنَ اللّهِ وَ نِعمَةً بالاترين تفضلات الهي و نعم پروردگار همين است بلكه ساير تفضلات و نعم دائر مدار اينکه است. وَ اللّهُ عَلِيمٌ حَكِيمٌ۴۱ کیلوبایت (۳٬۸۲۵ واژه) - ۱۳ آبان ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۳۹
- كسي عبادت جن و انس را داشته باشد برابري با اندك نعم الهي نميكند چه رسد جميع نعم. وَ مَن جاءَ بِالسَّيِّئَةِ فَلا يُجزي إِلّا مِثلَها آنهم۳۶ کیلوبایت (۳٬۱۳۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۵
- صاحبش ميدهند و نزد ملائكه آنچه تقدير شده از نعم و بليات ثبت ميكنند که بنده بايد در نعم شكر كند و در بلا صبر که يكي از سؤالات قيامت۴۸ کیلوبایت (۴٬۷۲۸ واژه) - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۳:۱۹
- بخصوصى است. طبرسى در ذيل آيه فوق از ابن عباس نقل مىكند كه: هر چه خدا از نعم بهشتى در قرآن وصف كرده نظير آن در دنيا نيست و خدا آن را به اسم معروف ذكر كرده۲ کیلوبایت (۱۲۱ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۵۵
- جناح اوى عهد علم زيغ عبر خير يدى وعد وحد فرى قلب کثر جنح نزل سليمان او ضغث نعم رحم اسرائيل ذلک ها ان عمى لکن قوم بنو بغى بعد عذب اذا زود صدق قعد کلم الم۲ کیلوبایت (۱۱۲ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۳۶
- تسلّط شيطان و بعد از رحمت خدا جلد 16 - صفحه 72 و نزول بليات و سلب نعم، و امّا در آخرت عذاب سخت و غضب الهي است و خداوند بتوسّط عقل که۲۳ کیلوبایت (۱٬۹۵۲ واژه) - ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۸:۰۳
- تَاللّهِ لَتُسئَلُنَّ عَمّا كُنتُم تَفتَرُونَ نحل آيه 58 چهارم سؤال از نعم الهيّه ثُمَّ لَتُسئَلُنَّ يَومَئِذٍ عَنِ النَّعِيمِ پنجم سؤال از۲۴ کیلوبایت (۲٬۰۵۲ واژه) - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۰۳
- دارند. فِي جَنّاتِ النَّعِيمِ در اعلي مراتب جنّات و متنعم به جميع نعم الهي که قرب و منزلت آنها بالاتر از جميع ما سوي اللّه از ملائكه۲۴ کیلوبایت (۲٬۰۱۰ واژه) - ۴ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۰۳
- دارند. فِي جَنّاتِ النَّعِيمِ در اعلي مراتب جنّات و متنعم به جميع نعم الهي که قرب و منزلت آنها بالاتر از جميع ما سوي اللّه از ملائكه۲۲ کیلوبایت (۱٬۸۹۸ واژه) - ۴ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۰۳
- روزه و امراض تازه بتازه چه اندازه در امن هستند و خيال مرگ و زوال نعم نميكنند. (في جنات) جنة از ماده جن بمعني مستور است يعني اشجار۲۲ کیلوبایت (۱٬۸۲۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۳
- روزه و امراض تازه بتازه چه اندازه در امن هستند و خيال مرگ و زوال نعم نميكنند. (في جنات) جنة از ماده جن بمعني مستور است يعني اشجار۲۲ کیلوبایت (۱٬۷۷۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۳
- يعني سهل و آسان است و نزديك و زينت شده است. الجنة بهشت بتمام نعم آن از انهار و اشجار و ثمرات و حور و غلمان و ابنيه فاخره من الزمرد۲۲ کیلوبایت (۱٬۸۹۲ واژه) - ۱۹ آبان ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۱۷
- هما من ب عنب ملک لئک حول جعل عرش جنن الک نخل وحد رئى سبح عمل بين اجر حمد ل نعم زرع ربب احد ف کلتا هم قضى رجل۳ کیلوبایت (۱۸۶ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۴۹
- که بر آنها تفضلا منت گذاردهاي و عنايت فرمودهاي كفران ميكنند چه نعم تشريعيه مثل ارسال رسل، انزال كتب، جعل احكام، ارائه طريق تكذيب۴۵ کیلوبایت (۳٬۷۲۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۵
- شكر حريص كن بطوريكه نفس خويش را از كفران باز دارم. قول حتى هم اذا ف ى ن ان نعم ربب جىء على شکر ک ها من اتى التى نمل ما نا طير نور کذب اوى ائى ا انس سنو ه۳ کیلوبایت (۱۹۰ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۵۲
- اله ظنن ن نا خنق لو تلک صبح مول ها ولد الله اکل تبع هدى سبع ت لبس ک يمن عن نعم الذى خسر قتل الا غنى امن يا جحم دين موسى صبر قول ذکو ذلکم غير کثر ذبح۳ کیلوبایت (۱۸۴ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۴۲
- اوب هارون يى انا زکريا قبل عزز امم سليمان ف شرک عجز وصى کفر تبع کتب هو ذا نعم بعد صفو داود۳ کیلوبایت (۱۸۵ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۳۵
- ان الذين ها ى هن اتى امن حلل طعم ک عذب قول انن کفر هذا علم نا ذا قوم غضب نعم الى صيد ايى ربب حتى فى دور الا کون کتب الذى يا بنو هدى عقد نسو شکر بلغ رزق۴ کیلوبایت (۱۱۲ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۳۶
- فقط دو كلمهفوق در قرآن يافته است. فى ه عمل ما کم ل ارض قدر على حدد ان سرد نعم سمو صلح ظهر لين انن من طير بطن ى انس ب سخر۲ کیلوبایت (۱۵۱ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۵۲
- ما کون جعل کلل ان على انن خلق نفس الله نا اله الى هن لا وله زوج الذين ذکر نعم اذا قول ايى شىء ذلک امن ثنى الا اتى نبت انث ذرر سکن جنن بين بدل نبو ملک طهر۶ کیلوبایت (۱۱۲ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۲۹
- يوم حسن عن سوف عذب کون ذلک سرح او کذب زوج اجل لو حقق هو قرر حتى رحم نن شىء نعم غرر غير امن ابو فلح قدر بعض عرف جعل نور اولاء بل رجع کن لقى وجد مول ا سئل۶ کیلوبایت (۱۱۲ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۳۱
- و استكمال نفس بصفات حميده و نحو اينها و نعم الهيه دو قسم است عامه که شامل جميع ميشود و نعم خاصه که در مورد خاصي عنايت ميفرمايد مثل۶۸ کیلوبایت (۶٬۲۳۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۴
- دارند. فِي جَنّاتِ النَّعِيمِ در اعلي مراتب جنّات و متنعم به جميع نعم الهي که قرب و منزلت آنها بالاتر از جميع ما سوي اللّه از ملائكه۲۵ کیلوبایت (۲٬۲۲۸ واژه) - ۴ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۰۴
- و عذاب جهنم را مشاهده ميكنند و بالعكس اهل عذاب هم اهل بهشت و نعم آنها را مشاهده ميكنند و آيات شريفه در اينکه باب بسيار داريم۲۶ کیلوبایت (۲٬۴۴۱ واژه) - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۹:۰۲
- روزه و امراض تازه بتازه چه اندازه در امن هستند و خيال مرگ و زوال نعم نميكنند. (في جنات) جنة از ماده جن بمعني مستور است يعني اشجار۲۳ کیلوبایت (۱٬۸۷۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۳
- اهل بهشت رضاي الهي است که عرض ميكنند: (ربنا رضاك) و اوصاف بهشت و نعم او را از حور و قصور و اطعمه و البسه و اشربه نميتوان درك كرد که۲۴ کیلوبایت (۲٬۱۰۹ واژه) - ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۰:۰۵
- به مقصد شكرگزار باشد ولي امروزه نه در بلاء صابر هستند و نه در نعم شاكر. ] (آیه 32)- وزش بادهای منظم و حرکت کشتیها از آیات اوست بار دیگر به۲۴ کیلوبایت (۱٬۸۰۱ واژه) - ۱۹ شهریور ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۵۰
- جواب قول آنهاست که گفتند لَن تَمَسَّنَا النّارُ و فرق بين بلي و نعم اينست که بلي جواب نفي يا استفهامي واقع ميشود که بر سبيل۴۹ کیلوبایت (۴٬۶۸۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۳
- الحَياةِ الدُّنيا تمام نعم دنيويه از مأكول و ملبوس و منكوح و رياست و عزت و مسكن و مال و منال و غيرها في الاخرة در جنب نعم اخرويه و سعادت۴۶ کیلوبایت (۳٬۷۴۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۹
- الى زول ا ارض اذا ى بل رزق سرح عرو قول ذلک ختم الذى اجل رسل موت مسک وثق حسب نعم الذين نفق امر التى بلغ حسن طلق کتب انس وقى هما شهد عقل هذا نفس خشى قوم سئل۵ کیلوبایت (۲۶۵ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۳۷
- لقى نن ائى جعل ضعف ايى خلد بوء نور لکن حيى انن وعد عين صلح الله سلم اله قلل نعم۵ کیلوبایت (۳۷۷ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۳۸
- فى ب ه ف دخل جرى ما کم تحت انن کون لا ک ربب صحب ان نهر عمل قول امن انس خلد نعم وله صلح على الذين اله نا وقى الله اول عن الى عدن ى هما ايى الا علم جعل اکل۸ کیلوبایت (۱۵۲ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۲۹
- رزق ذلک يى حقق بئس سبل ا عدل جنن وفى ايد قتر نطق لمم صبر نبو اوى حسن بيت نعم ولى عن صلح بنى اذ دنو۵ کیلوبایت (۳۶۶ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۳۵
- شىء دبب الا ضعف قدر الذى ذا عند کفر امن ضوء جنن هو قسم حمد رئى موسى ذکر حمر نعم شمل اخو مثل عظم ثمم صرط خسر بعث کهف۵ کیلوبایت (۳۳۱ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۳۵
- صحب س طغى اذ نئى حسن دعو ن نور وقى شقى عرض شقو وثن فحش ندى ذى ندو يا يسر نعم عمل کلل هذا ذا ظنن زور حتى حنف لعل اکل اهل ولى دحر خشى شرر وجب وعد تلو نجو۵ کیلوبایت (۲۰۲ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۴۱
- انبياء او را بكنيد زيرا شما را تربيت فرموده نعمت وجود و هستي و نعم باطنيّه و ظاهريّه عطا فرموده فَاسمَعُونِ دو نحوه تفسير شده يكي خطاب۲۴ کیلوبایت (۱٬۹۷۵ واژه) - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۱۲:۲۰
- بهشت و سعادت و رضاء الهي و فيوضات و مثوبات و حشر با انبياء و ساير نعم الهي. سيم: وَ نَذِيراً انذار كفار و مشركين و فساق و فجار و ظلمه از۲۸ کیلوبایت (۲٬۵۰۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۳۰
- دارند. فِي جَنّاتِ النَّعِيمِ در اعلي مراتب جنّات و متنعم به جميع نعم الهي که قرب و منزلت آنها بالاتر از جميع ما سوي اللّه از ملائكه۲۹ کیلوبایت (۲٬۶۸۶ واژه) - ۴ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۱۰
- و عذاب جهنم را مشاهده ميكنند و بالعكس اهل عذاب هم اهل بهشت و نعم آنها را مشاهده ميكنند و آيات شريفه در اينکه باب بسيار داريم۲۸ کیلوبایت (۲٬۵۷۳ واژه) - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۹:۰۱
- مارِجٍ مِن نارٍ «15» فَبِأَيِّ آلاءِ رَبِّكُما تُكَذِّبانِ «16» ديگر از نعم بزرگ الهي خلقت انس و جن است زيرا ملائكه روحاني صرف هستند و ساير۲۹ کیلوبایت (۲٬۵۱۳ واژه) - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۵۶
- مارِجٍ مِن نارٍ «15» فَبِأَيِّ آلاءِ رَبِّكُما تُكَذِّبانِ «16» ديگر از نعم بزرگ الهي خلقت انس و جن است زيرا ملائكه روحاني صرف هستند و ساير۲۸ کیلوبایت (۲٬۴۷۷ واژه) - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۵۷
- مارِجٍ مِن نارٍ «15» فَبِأَيِّ آلاءِ رَبِّكُما تُكَذِّبانِ «16» ديگر از نعم بزرگ الهي خلقت انس و جن است زيرا ملائكه روحاني صرف هستند و ساير۲۷ کیلوبایت (۲٬۲۵۳ واژه) - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۵۷
- در بهشت نه بازاء عمل و زحمت است زيرا هر چه عمل كند تقابل با نعم الهيّه نميشود پس از روي استحقاق نيست و از عنوان معاوضات هم۲۸ کیلوبایت (۲٬۵۱۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸
- لن فرض جنب کلل حسن الم صدر طلق امن عرض فضل جزع ايى ظلم کفر ذات مثل هلع سرر نعم فوز خلق هو بين لغب تبع ا وقى ابو يئس ارض تلک نذر عدد حزن فرح اکل حتى شرب غلم۷ کیلوبایت (۳۸۸ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۳۳
- هنگامي که بلائي از انسان دفع نمايد 3- هر موقع متذكر نعمتي از نعم الهي بشود 4- هر موقع که متذكر دفع بلائي بشود 5- هر وقت موفق۵۱ کیلوبایت (۴٬۳۲۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۲
- از آيات اشاره دارد. قُل بَلي وَ رَبِّي گفتيم فرق است بين نعم و بلي، نعم تصديق ما قال است، و بلي نفي ما قال، و ربي و او قسم است،۴۶ کیلوبایت (۳٬۶۹۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۳۰
- که خداوند بآنها انعام فرمود مقام نبوت و رسالت و عصمت و طهارت و ساير نعم دنيويّه و اخرويّه از پيغمبران که از ذريّه آدم بودند و از كساني۶۹ کیلوبایت (۵٬۵۰۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۴
- قالوا حسبنا اللّه و نعم الوکیل) ۹- توکّل و اعتماد به خداوند، موجب نهراسیدن از هجوم دشمن (فزادهم ایماناً و قالوا حسبنا اللّه و نعم الوکیل) ۱۰- لزوم توکّل۴۵ کیلوبایت (۳٬۸۶۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۸
- السّلام نجف است که ارواح انبياء و ائمّه و صلحاء آنجا متنعّم به نعم الهي هستند (مسئله مهمّه) اختلافيست که نسبت موت و حيات چه نسبت است۲۷ کیلوبایت (۲٬۱۳۷ واژه) - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۱۲:۲۱
- بهشت و سعادت و رضاء الهي و فيوضات و مثوبات و حشر با انبياء و ساير نعم الهي. سيم: وَ نَذِيراً انذار كفار و مشركين و فساق و فجار و ظلمه از۲۸ کیلوبایت (۲٬۳۹۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۳۰
- ابدي، و رحمت و مغفرت و عفو و گذشت پروردگار و نيل به سعادت و رستگاري و نعم دنيوي و اخروي. و بالجمله جلد 13 - صفحه 191 حاوي جميع بركات است با۲۷ کیلوبایت (۲٬۲۷۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۶
- فاعل تام الفاعلية باشد و قابل تام الفاعلية خداوند متعال در اعطاء نعم و تفضل تام القابلية است. بلكه غير متناهي و اينکه متقين هم تام۲۸ کیلوبایت (۲٬۲۶۴ واژه) - ۲ آذر ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۰۹
- زوال ايمان، تسلط شيطان بعد از رحمت، سلب توفيق، غضب الهي، سلب نعم، نزول بليات و امثال اينها و سختي بجان دادن و عذاب قبر و عالم برزخ۲۷ کیلوبایت (۲٬۲۰۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۸
- نادان است، واقعا بسيار مورد تعجب است که شيطان با اينكه بهشت و نعم او را ديده بود و جهنم و عذاب او را مشاهده كرده بود براي۲۸ کیلوبایت (۲٬۵۱۱ واژه) - ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۱:۴۳
- دنيوي او، سياهي دل، قساوت قلب، تسلط شيطان بعد از رحمت، سلب نعم، نزول بلاء و غير اينها و آثار اخروي او خلود در عذاب و جهنم و محروميت۲۶ کیلوبایت (۲٬۰۳۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۷
- گفتند: در همين دنيا خود انسان شهادت ميدهد بر كنود بودن خود که نعم الهي را ذكر نميكند مگر قليلي و بلاها و مصائب را همه جا مكرر در۲۸ کیلوبایت (۲٬۵۴۶ واژه) - ۸ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۶:۱۹
- روزه و امراض تازه بتازه چه اندازه در امن هستند و خيال مرگ و زوال نعم نميكنند. (في جنات) جنة از ماده جن بمعني مستور است يعني اشجار۲۶ کیلوبایت (۲٬۱۷۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۳