نتایج جستجو
از الکتاب
- السّليمة ايديهم و النّقيّة قلوبهم اولئك حزبى و حول عرشى: «2» كسانى كه چشم از محارم فرو بسته و دست از آزار «1» مدرك ياد شده، صفحه 369. «2» منهج الصادقين، جلد۱۰۱ کیلوبایت (۸٬۶۳۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۴۶
- سلّم در خطبه شعبانيه فرمود: افضل الاعمال في هذا الشهر الورع عن محارم اللّه « » بلكه نصّ همين آيه بر اثبات افضليت آن كافي است.۶۰ کیلوبایت (۵٬۱۰۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۵
- بِالحَقِّ» يا مشرك يا كافر يا منافق يا مرتكب زناي با محارم جلد 12 - صفحه 249 يا زناي محصنه يا مرتد يا قاتل يا مرتكب۶۲ کیلوبایت (۵٬۵۶۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۰
- شخص پرهيزكار لازم است علاوه بر اينكه با نيروى تقوا نفس خود را از ارتكاب محارم خدا، جلوگيرى مى كند از مخالطه و آميزش با اهل معصيت و كسانى كه پرده حشمت خداى۴۱ کیلوبایت (۴٬۸۴۵ واژه) - ۸ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۲۰:۲۷
- زياد و مرجانه مادر عبيد اللّه و حكم زنا مختلف است اگر زناي با محارم باشد حكمش قتل است و اگر محصنه باشد رجم است و هر دو پس۷۳ کیلوبایت (۵٬۹۲۵ واژه) - ۴ تیر ۱۴۰۱، ساعت ۱۱:۳۲
- صالحه نداشته باشد عنايت ميفرمايد در اثر توبه و كف نفس و ورع از محارم اللّه که افضل از جميع عبادات است اگر للّه باشد که گفتيم۸۱ کیلوبایت (۶٬۵۷۴ واژه) - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۲:۱۱
- اَللَّهِ وَ عَيْنٍ فَاضَتْ مِنْ خَشْيَةِ اَللَّهِ وَ عَيْنٍ غُضَّتْ عَنْ مَحَارِمِ اَللَّهِ۳ کیلوبایت (۱۶۸ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۳۳
- پيغمبر دارد و زينب به پيغمبر محرم است و پيغمبر العياذ باللّه نكاح محارم كرده لذا اينکه امر را مخفي ميداشت خداوند براي اينكه ظاهر فرمايد۹۲ کیلوبایت (۷٬۹۴۱ واژه) - ۴ آذر ۱۴۰۰، ساعت ۰۵:۵۷
- غَيْرِ يَقِينٍ وَ اِعْلَمْ أَنَّهُ لاَ وَرَعَ أَنْفَعُ مِنْ تَجَنُّبِ مَحَارِمِ اَللَّهِ وَ اَلْكَفِّ عَنْ أَذَى اَلْمُؤْمِنِينَ وَ اِغْتِيَابِهِمْ وَ۷ کیلوبایت (۳۱۲ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۳:۴۱
- شرائط و كيفيت اجراى اين حكم در كتب فقهى مشروحا آمده است . و نيز زناى با محارم حكم آن اعدام است . همچنين زناى به عنف و جبر كه حكم آن نيز همين است . البته۳۹ کیلوبایت (۴٬۵۴۷ واژه) - ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۸:۰۸
- دارد. و مراد از «تقوى»، معنايى است مقابل پيروى هواها، كه به صورت پرهيز از محارم الهى و اجتناب از ارتكاب گناهان جلوه مى كند. با اين بيان روشن شد كه زياد شدن۴۱ کیلوبایت (۴٬۵۵۶ واژه) - ۲۴ مهر ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۲۶
- شرك به خدا، افتراء و دروغ بر او، استهزاء به آيات خدا، افساد در زمين و هتك محارم. و آيه مورد بحث، به طور مطلق فرموده: گناهان آينده ات را آمرزيده. پس بايد۴۱ کیلوبایت (۴٬۸۳۰ واژه) - ۳۰ مهر ۱۴۰۱، ساعت ۰۹:۵۴
- كارى خاطر جمع از اين نيست كه شفاعت شامل حالش بشود، در نتيجه جرى بگناه و هتك محارم الهى نميشود، بلكه تنها اثرى كه وعده شفاعت در افراد دارد، اين است كه قريحه۴۳ کیلوبایت (۴٬۹۸۶ واژه) - ۱ شهریور ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۵۱
- بفرمايد در نزديكى با زنان از حدود خدا تعدى نكنيد و پاس حرمت خدا را بداريد، و محارم خدا را هتك مكنيد و مراد از جمله : «و اعلموا انكم ملاقوه ...» تشويق به تقوا۴۲ کیلوبایت (۴٬۸۳۵ واژه) - ۸ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۷:۳۲
- اعتقاد ايمان داشته اند، ولكن از آنجائيكه در مرحله عمل تقوى نداشته و رعايت محارم خدا را نمى كرده اند، اعتنائى بايمانشان نشده ، و از كافرين محسوب شده اند.۴۲ کیلوبایت (۴٬۸۲۹ واژه) - ۱ شهریور ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۰۱
- ديده مى شود). يحيى قربانى روابط نامشروع يكى از طاغوتهاى زمان خود با يكى از محارم خويش شد به اين ترتيب كه «هروديس » پادشاه هوسباز فلسطين ، عاشق «هيروديا» دختر۵۳ کیلوبایت (۶٬۲۳۷ واژه) - ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۵:۱۵
- (درهمي از ربا گناه آن بزرگتر است از هفتاد زنا که همه آنها با محارم خود در خانه كعبه باشد) و نيز فرمود«6» «شرّ المكاسب الربوا» (بدترين۴۲۸ کیلوبایت (۳۹٬۴۴۵ واژه) - ۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۰۴:۵۶