نتایج جستجو
از الکتاب
- در حليت طيبات و حرمت خبائث و در باب معاد و بعث و نشور و حساب و ميزان و تطاير كتب و اوصاف بهشت و جهنم و مسئله خلود و غير اينها که ميفرمايد۲۷ کیلوبایت (۲٬۳۱۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۵
- «ان الرجل ليذنب الذنب فيدرء عنه الرزق» «3» مردى كه گناه مىكند، به همان ميزان از رزق الهى محروم مىشود. چنانكه در روايت آمده است: گاهى انسان به خاطر گناه۲۹ کیلوبایت (۲٬۵۹۰ واژه) - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۳:۲۹
- چیست؟ مراد از سجده گياه و درخت براى خداوند منظور از برافراشتن آسمان و وضع ميزان مقصود از دو مشرق و دو مغرب در آيه مراد از فانی شدن هر كه بر روی زمين است۲۹ کیلوبایت (۲٬۶۳۸ واژه) - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۵:۰۲
- اينها و سختي بجان دادن و عذاب قبر و عالم برزخ و سختي حساب و خفّت ميزان و لغزش بر صراط و آمدن نامه بدست چپ و از پشت سر و سياهي صورت۲۷ کیلوبایت (۲٬۲۰۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۸
- و بعث يوم القيامة و مثوبات بهشت و عقوبات جهنم و خصوصيات معاد صراط ميزان تطاير كتب و امثال اينها که قرآن در اينکه لوح ثبت شده و اينکه۳۲ کیلوبایت (۳٬۰۸۹ واژه) - ۲ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۰۶:۰۰
- نابينا، از افرا بينا طالبتر است) الْأَعْمى ... لَعَلَّهُ يَزَّكَّى 5- ميزان پذيرش افراد جامعه متفاوت است. در برابر ارشاد و دعوت پيامبر، گروهى تزكيه مىشوند۲۹ کیلوبایت (۲٬۷۶۴ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۵۰
- نابينا، از افرا بينا طالبتر است) الْأَعْمى ... لَعَلَّهُ يَزَّكَّى 5- ميزان پذيرش افراد جامعه متفاوت است. در برابر ارشاد و دعوت پيامبر، گروهى تزكيه مىشوند۲۹ کیلوبایت (۲٬۷۹۰ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۵۲
- گرفتار كيد الهى مىشود. «يَكِيدُونَ كَيْداً وَ أَكِيدُ كَيْداً» 9- قرآن، ميزان تشخيص حق از باطل است. «إِنَّهُ لَقَوْلٌ فَصْلٌ» 10- كافران با خدا طرفند و۲۹ کیلوبایت (۲٬۷۸۶ واژه) - ۱ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۳۸
- گرفتار كيد الهى مىشود. «يَكِيدُونَ كَيْداً وَ أَكِيدُ كَيْداً» 9- قرآن، ميزان تشخيص حق از باطل است. «إِنَّهُ لَقَوْلٌ فَصْلٌ» 10- كافران با خدا طرفند و۲۷ کیلوبایت (۲٬۵۲۹ واژه) - ۱ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۳۹
- گرفتار كيد الهى مىشود. «يَكِيدُونَ كَيْداً وَ أَكِيدُ كَيْداً» 9- قرآن، ميزان تشخيص حق از باطل است. «إِنَّهُ لَقَوْلٌ فَصْلٌ» 10- كافران با خدا طرفند و۲۸ کیلوبایت (۲٬۶۸۵ واژه) - ۱ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۳۹
- معناى اسم مفعول (محاسبه شده) باشد، مراد از جزاء حساب شده، جزائى است که با میزان اعمال تقواپیشگان مناسب باشد. بهشت: پاداش بهشت ۱; موجبات بهشت ۱; موجبات نعمتهاى۲۸ کیلوبایت (۲٬۴۰۳ واژه) - ۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۹:۰۵
- چیست؟ مراد از سجده گياه و درخت براى خداوند منظور از برافراشتن آسمان و وضع ميزان مقصود از دو مشرق و دو مغرب در آيه مراد از فانی شدن هر كه بر روی زمين است۲۹ کیلوبایت (۲٬۵۱۳ واژه) - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۵۶
- چیست؟ مراد از سجده گياه و درخت براى خداوند منظور از برافراشتن آسمان و وضع ميزان مقصود از دو مشرق و دو مغرب در آيه مراد از فانی شدن هر كه بر روی زمين است۲۸ کیلوبایت (۲٬۴۷۷ واژه) - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۵۷
- چیست؟ مراد از سجده گياه و درخت براى خداوند منظور از برافراشتن آسمان و وضع ميزان مقصود از دو مشرق و دو مغرب در آيه مراد از فانی شدن هر كه بر روی زمين است۲۷ کیلوبایت (۲٬۲۵۳ واژه) - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۵۷
- ثبت است براى آنكه در وقت پاداش بكسى ظلم نشود بزيادى عقاب يا كمى ثواب از ميزان عمل و استحقاقش و فرمود ولى كفّار دلهاشان فرو رفته در گرداب جهل و غفلت از۲۹ کیلوبایت (۲٬۱۸۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۹
- آيات، البته كسي که يقين بروز جزاء داشته باشد که حساب و كتاب و ميزان و صراط و تطاير كتب و جزاء و ثواب و عقاب و جنت و نار داشته باشد خودداري۲۸ کیلوبایت (۲٬۴۵۲ واژه) - ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۰:۰۴
- اسلامى امانت الهى است) «1». تفسير درّالمنثور. «2». وسائل، ج 18، ص 575. «3». ميزانالحكمه و سفينةالبحار، واژه «امانت». «4». بحار، ج 77، ص 273. جلد 6 - صفحه۲۸ کیلوبایت (۲٬۵۱۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸
- اسلامى امانت الهى است) «1». تفسير درّالمنثور. «2». وسائل، ج 18، ص 575. «3». ميزانالحكمه و سفينةالبحار، واژه «امانت». «4». بحار، ج 77، ص 273. جلد 6 - صفحه۳۱ کیلوبایت (۲٬۸۱۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸
- خدا به منزلهى اطاعت از خداست. «وَ مَنْ يُطِعِ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ» «1». ميزانالحكمة، حديث 9776. جلد 2 - صفحه 33 3- سعادت و رستگارى، در گرو حركت در مسير۲۵ کیلوبایت (۱٬۸۲۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۸
- و دين يعني كافر و مرتد ميشويد. ] (آیه 37)- در این آیه برای نشان دادن میزان دلبستگی غالب مردم به اموال و ثروتهای شخصی میافزاید: «هر گاه اموال شما را۲۴ کیلوبایت (۲٬۰۲۷ واژه) - ۶ آبان ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۰۱