نتایج جستجو
از الکتاب
- دانشمندان اين خبر باو نرسيده كه در الواح تورية و صحف ابراهيم كه تمام كرد وظيفه عبوديّت و خلّت را بانجام اوامر و نواهى حق و ذبح فرزند خود چنانچه قمّى ره نقل فرموده۲۸ کیلوبایت (۲٬۷۴۹ واژه) - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۲۹
- دانشمندان اين خبر باو نرسيده كه در الواح تورية و صحف ابراهيم كه تمام كرد وظيفه عبوديّت و خلّت را بانجام اوامر و نواهى حق و ذبح فرزند خود چنانچه قمّى ره نقل فرموده۲۸ کیلوبایت (۲٬۵۴۵ واژه) - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۳۱
- اركان دين حق و راه سعادت، در بیان مؤمن آل فرعون اشاره به مقامات سه گانه عبوديت: «توكل»، «تفويض» و «تسليم» نكاتى درباره كيفيت عذاب آل فرعون، در برزخ و قيامت۲۷ کیلوبایت (۱٬۹۵۵ واژه) - ۲۷ آذر ۱۴۰۱، ساعت ۱۲:۵۵
- خاطر كرامت ما فرمان سجده صادر كرد، پس مسجود قرار گرفتن آدم، براى خداوند عبوديّت بود و براى آدم احترام، زيرا ما در صلب او بوديم! «1» 1- انسان تنها موجودى۲۸ کیلوبایت (۲٬۳۳۰ واژه) - ۲۴ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۲:۲۵
- إِلَّا الْفاسِقِینَ). منظور از «الْفاسِقِینَ» کسانی هستند که از راه و رسم عبودیت و بندگی پا بیرون نهادهاند زیرا «فسق» از نظر لغت به معنی خارج شدن هسته از۸۲ کیلوبایت (۶٬۸۷۰ واژه) - ۳ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۳:۲۱
- است فرق بين دعا و سؤ ال و سخن در معناى عبوديت نزديك بودن خداى سبحان به بندگان ، مقتضاى مالكيت مطلقه الهى و عبوديت عباد است شرط استجابت دعا و اشاره به تقسيم۵۹ کیلوبایت (۵٬۳۴۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۴
- قبله از نظر فردى و اجتماعى ) روح و مغز عبادت ، عبوديت درونى است و افعال عبادى قالبهاى تحقق خارجى آن عبوديت است آيه ۱۴۵ آيه و ترجمه تفسير: آنها به هيچ قيمت۵۱ کیلوبایت (۳٬۷۷۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۴
- دقائقى كه در دعاى عيسى (ع ) براىنزول مائده وجود دارد و حكايت مى كند از ادب عبوديت او در برابر خداوند سبحان او وعده صريح خداوند به انزال مائده (انى منزلها۲۶ کیلوبایت (۱٬۷۹۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۲
- كانُوا قَوْماً فاسِقِينَ: بدرستى كه قبطيان بودند گروهى بيرون رفتگان از دايره عبوديت خدا و فرمانبردارى او بلكه خارج از طريق عقل كه به سبب مال و زخارف دنيا فرعون۲۷ کیلوبایت (۲٬۱۸۸ واژه) - ۹ مهر ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۱۳
- كلّا يعنى نبايد كفران نعمت خدا را نمود همانا انسان تجاوز ميكند از وظيفه عبوديت و سركشى مينمايد از فرامين صادره از مقام ربوبيّت وقتى كه خود را مستغنى و۳۲ کیلوبایت (۳٬۱۴۱ واژه) - ۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۱۵:۰۷
- كردن نفس سركش و تسليم وجود انسان در برابر خدا مرتبه چهارم از اسلام : مرحله عبوديت و بندگى معناى عمل صالح و آثار آن معناى صلاح نفس و صلاح ذات و مراد از ((صالحين۲۵ کیلوبایت (۱٬۷۶۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۴
- شما رسانم، زيرا حقيقت ضارّ و نافع، با خدا است. اين كلام متضمن اعتراف به عبوديت، و اضافه حول و قوه به او سبحانه. قُلْ إِنِّي لا أَمْلِكُ لَكُمْ ضَرًّا وَ۳۳ کیلوبایت (۳٬۰۰۵ واژه) - ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۲:۰۴
- اركان دين حق و راه سعادت، در بیان مؤمن آل فرعون اشاره به مقامات سه گانه عبوديت: «توكل»، «تفويض» و «تسليم» نكاتى درباره كيفيت عذاب آل فرعون، در برزخ و قيامت۳۰ کیلوبایت (۲٬۱۲۳ واژه) - ۲۷ آذر ۱۴۰۱، ساعت ۱۲:۵۵
- پناه جستن قبلى است استعاذه به خدا توكل به خدا است و ايمان وتوكل دو ملاك صدق عبوديت هستند گروهى كه شيطان بر آنان مسلط است اشاره به مساءله نسخ و حكمت آن و پاسخ۳۰ کیلوبایت (۲٬۵۰۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۹
- تمكين و قبول خلافة اللّه است و اطاعت و فرمانبرداري است نه سجده عبوديّت که مخصوص ذات اقدس حق است که الوهيت مختص بذات او است بعين۲۸ کیلوبایت (۲٬۳۲۴ واژه) - ۲۴ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۲:۲۴
- ميفرمايد: وَ مَن يَعشُ عَن ذِكرِ الرَّحمنِ که خود را از تحت عبوديت حق خارج كرد شيطان بر او مسلط ميشود که مفاد. نُقَيِّض لَهُ شَيطاناً۲۸ کیلوبایت (۲٬۳۰۷ واژه) - ۹ مهر ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۰۲
- ضلالت راه ندارد و بقاء آن مشروط به شكر، كه عبارتست ازعمل به لوازم توحيد و عبوديت مى باشد. معانى (( حكم )) و بيان مراد از دادن كتاب و حكم و نبوت به پيامبران۳۱ کیلوبایت (۲٬۲۷۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۴
- كلّا يعنى نبايد كفران نعمت خدا را نمود همانا انسان تجاوز ميكند از وظيفه عبوديت و سركشى مينمايد از فرامين صادره از مقام ربوبيّت وقتى كه خود را مستغنى و۳۱ کیلوبایت (۲٬۹۹۲ واژه) - ۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۱۵:۰۱
- كلّا يعنى نبايد كفران نعمت خدا را نمود همانا انسان تجاوز ميكند از وظيفه عبوديت و سركشى مينمايد از فرامين صادره از مقام ربوبيّت وقتى كه خود را مستغنى و۳۲ کیلوبایت (۳٬۰۲۰ واژه) - ۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۱۵:۱۹
- هستند و اينها در نظر ما پستترين افراد بشر هستند و نسبت به ما مقام عبوديت و بندگي دارند قبطيها به نظر حقارت به بني اسرائيل نگاه ميكردند۲۷ کیلوبایت (۲٬۱۱۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۹