مشارکتهای کاربری Adel
از الکتاب
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۰۴:۳۵۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۳۵ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۴ بدون خلاصۀ ویرایش کنونی
- ۰۴:۳۵۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۳۵ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۴ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۰۴:۳۴۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۳۴ تفاوت تاریخچه +۵۵۸ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۴ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۰۳:۱۴۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۳:۱۴ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ ←چند روايت درباره شأن نزول آيه: «يَسئَلُونَكَ عَنِ الرُّوح...» کنونی
- ۰۳:۱۳۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۳:۱۳ تفاوت تاریخچه +۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ ←چند روايت درباره شأن نزول آيه: «يَسئَلُونَكَ عَنِ الرُّوح...»=
- ۰۳:۱۲۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۳:۱۲ تفاوت تاریخچه +۳۸۹ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ ←بحث روايتى
- ۰۲:۵۱۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۵۱ تفاوت تاریخچه +۷۶۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ ←بيان اينكه انسان مبعوث در قيامت عين انسان دنيايى است نه مانند او
- ۰۲:۲۶۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۲۶ تفاوت تاریخچه +۱۰۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ ←معناى جمله: «قادر على ان يخلق مثلهم»
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۱۱:۵۴۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۵۴ تفاوت تاریخچه +۲۲۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ ←معناى جمله: «قادر على ان يخلق مثلهم»
- ۱۱:۵۴۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۵۴ تفاوت تاریخچه +۲۹۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ ←چون دليل و برهان نتيجه نبخشيد، گواهى را به خدا واگذار
- ۱۱:۳۶۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۳۶ تفاوت تاریخچه +۲۵۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ ←توجهى به سياق آيه و دلالت آن
- ۱۰:۵۳۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۵۳ تفاوت تاریخچه +۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ ←توضيح برهانى عقلى بر اين كه تحمل وحى، خاص انبياء الهى است
- ۱۰:۵۲۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۵۲ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ ←توضيح برهانى عقلى بر اين كه تحمل وحى، خاص انبياء الهى است
- ۱۰:۵۰۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۵۰ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ ←توضيح برهانى عقلى بر اين كه تحمل وحى، خاص انبياء الهى است
- ۱۰:۵۰۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۵۰ تفاوت تاریخچه +۱۹۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ ←توضيح برهانى عقلى بر اينكه تحمل وحى خاص انبياء الهى است
- ۱۰:۴۰۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۴۰ تفاوت تاریخچه +۹۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ ←تقرير و توضيح برهان بر نبوت عامه و اثبات آن
- ۱۰:۳۱۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۱ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۱۰:۲۷۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۲۷ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۱۰:۲۷۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۲۷ تفاوت تاریخچه +۲۷۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۱۰:۱۶۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۱۶ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←گفتار بعضى مفسران در ارتباط با دو كلمۀ «بَشَراً» و «رَسُولاً»، در آيه شریفه کنونی
- ۱۰:۱۶۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۱۶ تفاوت تاریخچه +۴۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←گفتار بعضى مفسرين در ارتباط به دوكلمه بشرا ورسولا در آيه واشكالات آن
- ۱۰:۱۲۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۱۲ تفاوت تاریخچه +۱۵۷ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←تحقق بخشيدن به پيشنهاد مشركين ، در شاءن پيامبر«ص» نيست
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۱۴:۴۵۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۴:۴۵ تفاوت تاریخچه −۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←مشروط كردن مشركان، ايمان خود را به معجزاتى غريب و ناممكن!
- ۱۴:۴۴۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۴:۴۴ تفاوت تاریخچه +۸ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←مشروط كردن مشركان، ايمان خود را به معجزاتى غريب و ناممكن!
- ۱۴:۴۳۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۴:۴۳ تفاوت تاریخچه −۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←مشروط كردن مشركان، ايمان خود را به معجزاتى غريب و ناممكن!
- ۱۴:۴۲۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۴:۴۲ تفاوت تاریخچه +۳۴۵ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←مشروط كردن مشركين ايمان خود را به معجزاتى غريب و ناممكن!
- ۱۴:۳۱۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۴:۳۱ تفاوت تاریخچه +۱۸۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←تحدّى عمومى جنّ وانس، و با تمامى خصوصيات قرآن
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۱۰:۲۸۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۲۸ تفاوت تاریخچه +۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←موارد استعمال كلمۀ «روح»، در آيات قرآن مجيد
- ۱۰:۲۷۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۲۷ تفاوت تاریخچه +۱٬۳۱۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←موارد استعمال كلمه «روح» در آيات قرآن مجيد
- ۰۹:۴۲۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۹:۴۲ تفاوت تاریخچه +۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←معناى اين كه فرمود: «روح، از امر خدا است»
- ۰۳:۱۴۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۳:۱۴ تفاوت تاریخچه +۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←معناى اين كه فرمود: «روح، از امر خدا است»
- ۰۳:۱۱۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۳:۱۱ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←معناى اين كه فرمود: «روح، از امر خدا است»
- ۰۳:۰۸۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۳:۰۸ تفاوت تاریخچه −۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←معناى اين كه فرمود: «روح، از امر خدا است»
- ۰۲:۵۸۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۵۸ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←معناى اين كه فرمود: «روح، از امر خدا است»
- ۰۲:۵۶۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۵۶ تفاوت تاریخچه +۱٬۶۵۷ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←معناى «روح» و توضيح اين كه روح از امر خدا است
- ۰۲:۲۳۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۲۳ تفاوت تاریخچه +۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۰۲:۲۲۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۲۲ تفاوت تاریخچه −۲۴۹ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←وجود رابطه و سنخيت بين فعل و فاعل، از نظر قرآن
- ۰۲:۱۹۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۱۹ تفاوت تاریخچه +۲۷ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۰۲:۱۷۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۱۷ تفاوت تاریخچه −۳۷ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←بحث فلسفى (درباره سنخيت وجودى و رابطه ذاتى بين فعل و علت فاعلى) کنونی
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۱۳:۵۴۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۳:۵۴ تفاوت تاریخچه +۳۵ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←بحث فلسفى (درباره سنخيت وجودى و رابطه ذاتى بين فعل و علت فاعلى)
- ۱۳:۵۰۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۳:۵۰ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←نقد سخن فخر رازى، پيرامون آيه: «قُل كُلٌّ يَعمَلُ عَلَى شَاكِلَتِه»
- ۱۳:۵۰۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۳:۵۰ تفاوت تاریخچه +۱۴۵ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←سخن فخر رازى پيرامون آيه: «قل كل يعمل على شاكلته» و نقد آن
- ۱۰:۳۶۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۶ تفاوت تاریخچه −۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←بيان اين كه: «سعادت» و «شقاوت»، از آثار اعتقادات و اعمال انسان است
- ۱۰:۳۵۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۵ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←بيان اين كه: «سعادت» و «شقاوت»، از آثار اعتقادات و اعمال انسان است
- ۱۰:۳۴۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۴ تفاوت تاریخچه +۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←بيان اين كه: «سعادت» و «شقاوت»، از آثار اعتقادات و اعمال انسان است
- ۱۰:۳۴۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۴ تفاوت تاریخچه +۸ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←بيان اين كه: «سعادت» و «شقاوت»، از آثار اعتقادات و اعمال انسان است
- ۱۰:۲۸۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۲۸ تفاوت تاریخچه +۷۸۷ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←بيان اينكه سعادت وشقاوت ضرورى وتغييرناپذير نيست واكتسابى واز آثار اعتقاداتواعمال انسان مى باشد
- ۱۰:۰۱۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۰۱ تفاوت تاریخچه +۲۰۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←صفات درونى انسان علت تامه اعمال بدنى اونيست بلكه مقتضى آنست
- ۰۹:۵۲۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۹:۵۲ تفاوت تاریخچه +۱۱۵ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←معناى «كل يعمل على شاكلته»»
- ۰۹:۴۵۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۹:۴۵ تفاوت تاریخچه +۱۶۷ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←معناى «كل يعمل على شاكلته»»
- ۰۹:۴۴۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۹:۴۴ تفاوت تاریخچه −۱۶۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←سخن صاحب روح المعانى درباره شرور وكلام فخر رازى
- ۰۹:۳۸۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۹:۳۸ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←تقسيمات كلّى امور، در جهان
- ۰۹:۳۷۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۹:۳۷ تفاوت تاریخچه +۱۳۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←تقسيم كلى امور به پنج قسم
- ۰۹:۳۱۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۹:۳۱ تفاوت تاریخچه −۹۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←تقسيمات «عدم»، و بيان اين كه كدام قسم آن «شرّ» است
- ۰۹:۲۹۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۹:۲۹ تفاوت تاریخچه −۶۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←بحثى فلسفى (در بيان اين كه شرور بالعرض داخل در قضاى الهى هستند)
- ۰۲:۲۳۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۲۳ تفاوت تاریخچه +۱۴۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←بحثى فلسفى (در بيان اين كه شرور بالعرض داخل در قضاى الهى هستند)
- ۰۲:۰۷۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۰۷ تفاوت تاریخچه +۲۰۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ بدون خلاصۀ ویرایش
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۱۱:۳۷۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۳۷ تفاوت تاریخچه −۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۰ ←توضيح اين كه: قرآن، ظالمان را، جز زيان نمى افزايد کنونی
- ۱۱:۳۶۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۳۶ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۰ ←توضيح اين كه: قرآن، ظالمان را، جز زيان نمى افزايد
- ۱۱:۳۶۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۳۶ تفاوت تاریخچه +۴۱۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۰ ←توضيح اينكه قرآن ظالمين را جز زيان نمى افزايد
- ۱۱:۱۹۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۱۹ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۰ ←وجه اين كه قرآن براى مؤمنان، «شفاء» و «رحمت» ناميده شده است
- ۱۱:۱۸۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۱۸ تفاوت تاریخچه +۶۰۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۰ ←وجه اين كه قرآن براى مؤمنان «شفاء» و «رحمت» ناميده شده است
- ۱۱:۰۰۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۰۰ تفاوت تاریخچه +۳۱۹ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۰ ←آيات ۸۲ - ۱۰۰ سوره إسراء
- ۱۰:۴۲۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۴۲ تفاوت تاریخچه +۲۵۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۰ ←رواياتى درباره شفاعت نمودن پيغمبر «ص»، در قيامت
- ۱۰:۲۶۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۲۶ تفاوت تاریخچه +۱۸۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۰ ←رواياتى درباره واجب شدن نمازهاى پنجگانه، در ذيل آيه: «اقم الصلوة...»
- ۰۴:۵۷۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۵۷ تفاوت تاریخچه +۳۳۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۰ ←بحث روايتى
- ۰۴:۴۰۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۴۰ تفاوت تاریخچه +۱۷ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۰ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۰۴:۳۸۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۳۸ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۹ ←مقصود از دخول و خروج به «صدق»، در آیه شریفه کنونی
- ۰۴:۳۷۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۳۷ تفاوت تاریخچه +۸ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۹ ←مقصود از دخول و خروج به «صدق»، در آیه شریفه
- ۰۴:۳۶۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۳۶ تفاوت تاریخچه +۱۸۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۹ ←مقصود از «دخول و خروج به صدق»، در «ربّ ادخلنى مدخل صدق...»
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۱۱:۵۷۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۵۷ تفاوت تاریخچه −۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۹ ←مأموریت رسول خدا «ص»، به تهجّد نيمه شب و دعا و استمداد از خداوند
- ۱۱:۵۵۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۵۵ تفاوت تاریخچه −۹ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۹ ←رسول خدا«ص»، به تهجّد نيمه شب و دعا و استمداد از خداوند، مأمور می شود
- ۱۱:۵۵۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۵۵ تفاوت تاریخچه +۲۱۹ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۹ ←مقصود از «دخول و خروج به صدق»، در «ربّ ادخلنى مدخل صدق...»
- ۱۱:۵۴۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۵۴ تفاوت تاریخچه +۱۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۹ ←امر به رسول «ص» به تهجد نيمه شب و دعا و استمداد از خداوند
- ۱۱:۴۴۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۴۴ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۹ ←معناى «دلوك شمس» و «غسق الليل»، در آيه شریفه
- ۱۱:۴۳۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۴۳ تفاوت تاریخچه +۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۹ ←معناى «دلوك شمس» و «غسق الليل»، در آيه شریفه
- ۱۱:۴۳۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۴۳ تفاوت تاریخچه +۱۸۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۹ ←معناى «دلوك شمس» و «غسق الليل» در آيه: «اقم الصلوة لدلوك الشمس...»
- ۱۱:۳۴۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۳۴ تفاوت تاریخچه −۲۳۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۹ ←جلوه اى ديگر از آثار عصمت و حفظ الهى
- ۱۱:۳۳۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۳۳ تفاوت تاریخچه +۲۳۸ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۹ ←معناى «دلوك شمس» و «غسق الليل» در آيه: «اقم الصلوة لدلوك الشمس...»
- ۱۱:۳۲۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۳۲ تفاوت تاریخچه +۲۴۹ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۹ ←جلوه اى ديگر از آثار عصمت وحفظ الهى
- ۰۴:۰۱۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۰۱ تفاوت تاریخچه +۳۷۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۹ ←جلوه اى ديگر از آثار عصمت وحفظ الهى
- ۰۳:۵۳۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۳:۵۳ تفاوت تاریخچه −۱۸۸ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۹ ←نيرنگ مشركين براى حفظ حرمت خود وخدايان شان
- ۰۳:۴۸۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۳:۴۸ تفاوت تاریخچه +۱۶۹ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۹ ←آيات ۷۳ - ۸۱ سوره إسراء
- ۰۳:۳۹۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۳:۳۹ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۹ ←بحث روايتى: (رواياتى درباره برخی از آیات گذشته)
- ۰۳:۳۹۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۳:۳۹ تفاوت تاریخچه +۵۰۷ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۹ ←بحث روايتى (رواياتى درباه برخی از آیات گذشته)
- ۰۳:۲۴۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۳:۲۴ تفاوت تاریخچه +۸ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۹ ←وجوهی که در معناى آیه: «مَن كَانَ فِى هَذِهِ أعمَى فَهُوَ فِى الآخِرَةِ أعمَى» گفته شده
- ۰۳:۲۳۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۳:۲۳ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۹ ←وجوهی که در معناى آیه: «مَن كَانَ فِى هَذِهِ أعمَى فَهُوَ فِى الآخِرَةِ أعمَى» گفته شده
- ۰۳:۲۱۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۳:۲۱ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۹ ←وجوهی که در معناى آیه: «مَن كَانَ فِى هَذِهِ أعمَى فَهُوَ فِى الآخِرَةِ أعمَى» گفته شده
- ۰۳:۲۰۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۳:۲۰ تفاوت تاریخچه +۱۸۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۹ ←وجوهی که در معناى آیه: «مَن كَانَ فِى هَذِهِ أعمَى فَهُوَ فِى الآخِرَةِ أعمَى» گفته شده
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۱۱:۲۱۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۲۱ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۹ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۱۱:۱۸۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۱۸ تفاوت تاریخچه +۳۰۸ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۹ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۱۰:۴۴۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۴۴ تفاوت تاریخچه +۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۸ ←اقوال و وجوه مختلف درباره مراد از «امام» در آیه فوق کنونی
- ۱۰:۳۴۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۴ تفاوت تاریخچه +۹۰۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۸ ←افضل بودن اطاعت انسان از جهت كشف صفاى باطن وحسن سريره اوست
- ۰۴:۴۸۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۴۸ تفاوت تاریخچه +۴۳۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۸ ←نقد كلام زمخشرى كه قول بر تفضيل انسان بر ملك را مردود دانسته است
- ۰۴:۱۲۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۱۲ تفاوت تاریخچه +۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۸ ←گفتار در برترى انسان از ملائكه
- ۰۴:۰۸۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۰۸ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۸ ←گفتار در برترى انسان از ملائكه
- ۰۴:۰۸۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۰۸ تفاوت تاریخچه +۳۲۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۸ ←گفتار در برترى انسان از ملائكه
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۱۳:۱۸۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۳:۱۸ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۸ ←آيه شريفه ناظر به تفضيل انسان از حيث وجود مادى است
- ۱۳:۱۷۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۳:۱۷ تفاوت تاریخچه +۲۲۷ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۸ ←آيه شريفه ناظر به تفضيل انسان از حيث وجود مادى است
- ۱۳:۰۶۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۳:۰۶ تفاوت تاریخچه +۸ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۸ بدون خلاصۀ ویرایش