نتایج جستجو
از الکتاب
- معناى تساوى در مورد حقوق زن و مرد عدم اجراى صحيح قانون به معناى نقص در قانونگذارى نيست آزادى زن در تمدن غربى بحث علمى ديگر (درباره زناشوئى و منشاء طبيعى۵۵ کیلوبایت (۴٬۳۵۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۵
- است مگر بر کسانی که خدا ایشان را رهنمون کرده باشد (به احکام دین و راز قانونگذاری و بداند که هدف از روکردن به این سو یا آن سو اطاعت فرمان خدا است نه به۱۲۱ کیلوبایت (۱۰٬۷۰۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۴
- معناى تساوى در مورد حقوق زن و مرد عدم اجراى صحيح قانون به معناى نقص در قانونگذارى نيست آزادى زن در تمدن غربى بحث علمى ديگر (درباره زناشوئى و منشاء طبيعى۵۶ کیلوبایت (۴٬۵۸۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۵
- و اين در حقيقت، امضای روش عقلا در مجتمع انسانى است. می خواهد بفرمايد: اين خوب و بدها، و مصلحت و مفسده ها، و امر و نهى ها، و ثواب و عقاب ها، و مدح و ذم۴۳ کیلوبایت (۵٬۱۷۷ واژه) - ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۴۳
- معناى تساوى در مورد حقوق زن و مرد عدم اجراى صحيح قانون به معناى نقص در قانونگذارى نيست آزادى زن در تمدن غربى بحث علمى ديگر (درباره زناشوئى و منشاء طبيعى۸۲ کیلوبایت (۶٬۹۶۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۵
- معيارها و اساس قوانين عقلایى معيار و اساس و قوانين شرعى است روش عقلا در قانونگذارى اگر خداى سبحان بندگان را به اطاعت يا معصيبت مجبور كرده باشد... اضلال منسوب۸۲ کیلوبایت (۶٬۸۷۰ واژه) - ۳ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۳:۲۱
- دليل آن نيز وحدت واجب الوجود و توحيد خالق در عالم هستى است . ۳ - توحيد در قانونگذارى و تشريع چنانكه قرآن مى گويد: و من لم يحكم بما انزل الله فاولئك هم الكافرون :۳۹ کیلوبایت (۴٬۶۶۲ واژه) - ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۳:۵۰
- معناى تساوى در مورد حقوق زن و مرد عدم اجراى صحيح قانون به معناى نقص در قانونگذارى نيست آزادى زن در تمدن غربى بحث علمى ديگر (درباره زناشوئى و منشاء طبيعى۹۲ کیلوبایت (۷٬۹۰۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۵
- معناى تساوى در مورد حقوق زن و مرد عدم اجراى صحيح قانون به معناى نقص در قانونگذارى نيست آزادى زن در تمدن غربى بحث علمى ديگر (درباره زناشوئى و منشاء طبيعى۱۲۴ کیلوبایت (۱۰٬۷۰۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۵
- آسمان به زمين نازل گردد، و نظائر آن بسيار است ، مانند قوانينى كه از مجلس قانونگذارى گذشته تا هر وقت زمان بكار بردن فلان ماده اش رسيد آنرا به كار ببرند، و۴۲ کیلوبایت (۵٬۰۸۹ واژه) - ۲ شهریور ۱۴۰۱، ساعت ۰۹:۴۲
- مِنَ الحَقّ بِإذنِهِ» بدان اشاره مى كند. پس روشن شد كه حكم تشريعى و حق قانونگذارى، تنها از آنِ خداى سبحان است، و تنها ولىّ در اين حكم، اوست. پس واجب است۴۳ کیلوبایت (۴٬۹۸۳ واژه) - ۵ شهریور ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۴۳
- وقتى روشن شد، از سوى ديگر مى بينيم كه خدای تعالى، خود را در مقام تشريع و قانونگذارى قرار داده، و در اين قانون گذارى، خود را عينا مانند يكى از عقلا به حساب۴۴ کیلوبایت (۵٬۱۳۵ واژه) - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۴۴
- نكند و يا نيكوكاران را دستگير نموده ، بدكاران را آزادى عمل دهد، مساءله قانونگذارى و احترام به سنتهاى اجتماعى بكلى لغو و بيهوده مى شود. اينها اصولى است عقلايى۵۲ کیلوبایت (۶٬۲۶۵ واژه) - ۱ اسفند ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۲۶
- روز ديگر فرمانبر بى قيد و شرط فارس شوند؟ آيا از چنين محيطى ممكن است چنين قانونگذارى برخيزد؟ ترجمه تفسير الميزان جلد ۱ صفحه : ۹۶ و آيا هيچ عاقلى به خود جرئت۴۲ کیلوبایت (۵٬۰۹۲ واژه) - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۴۰