نتایج جستجو
از الکتاب
- دوستي و محبت مينمايند ولي در باطن در مقام ايذاء و ظلم و احتقار و اهانت بآنها و بدگويي و غيبت و نمامي و تهمت بآنها و طلب عورات و عثرات آنها۲۰۳ کیلوبایت (۱۸٬۴۵۳ واژه) - ۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۱۳:۳۳
- طلبي از خدا ندارد و نيز ادخال با اصلي فرق دارد اصلي از روي اهانت است بمعني القاء و انداختن، جلد 5 - صفحه 110 ادخال اعم است. جَنّاتٍ۳۲ کیلوبایت (۲٬۲۸۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۹
- خبيثه است و معصيت بزرگ و مشتمل بر معاصي بسيار از ظلم و ايذاء و اهانت و غير اينها، و از رسول اكرم صلي اللّه عليه و آله و سلّم است۳۴ کیلوبایت (۲٬۵۱۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۹
- ضلال امروزه در اضلال عوام و انداختن نظر آنها را از علماء دين و اهانت بآنها و القاء شبهات، و مثل ظلمه در كيفيت ظلم و سارقين در كيفيت۴۰ کیلوبایت (۳٬۹۸۰ واژه) - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۸:۴۳
- شدهاند. فَإِنَّ لِلَّذِينَ ظَلَمُوا چه ظلم به دين از كفر و شرك و اهانت به مقدسات دين و به قرآن مجيد و احكام شرع مبين و چه ظلم به۳۹ کیلوبایت (۳٬۶۳۹ واژه) - ۲ آذر ۱۴۰۱، ساعت ۰۸:۵۱
- آنها خارج ميشود نميگويند مگر كذب بلكه افتراء بخداوند عالم است و اهانت بمقام قدس. (آیه 5)- سپس به یک اصل اساسی برای ابطال این گونه ادعاهای پوچ۳۵ کیلوبایت (۲٬۹۰۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۱
- زندگيش را تنگ بگيرد، او خيال مى كند كه خداى تعالى با او دشمنى دارد و به وى اهانت مى كند. در نتيجه، به كفر و جزع مى پردازد. پس مراد از جملۀ «فأمّا الإنسان»۴۴ کیلوبایت (۵٬۱۰۰ واژه) - ۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۴۷
- جسماني نيست بلكه عذاب روحي هم دارند بواسطه كلمه (مهينا) که مورد اهانت و خفت و ذلت و حقارت ميشوند. تفسیر آیات ۱- بخیلان، محروم از محبت خداوند۳۷ کیلوبایت (۳٬۰۴۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۹
- شدهاند. فَإِنَّ لِلَّذِينَ ظَلَمُوا چه ظلم به دين از كفر و شرك و اهانت به مقدسات دين و به قرآن مجيد و احكام شرع مبين و چه ظلم به۳۶ کیلوبایت (۳٬۱۴۵ واژه) - ۲ آذر ۱۴۰۱، ساعت ۰۸:۵۰
- را آزار میرسانند، خدا آنان را در دنیا و آخرت لعنت کرده و برایشان عذابی اهانتبار آماده ساخته است. و کسانی که مردان و زنان مؤمن را - بیآنکه مرتکب عمل۴۹ کیلوبایت (۲٬۵۳۳ واژه) - ۲۲ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۲:۳۸
- است يا بكتابت باشد و چه در حضور او باشد که موجب ايذاء و اهانت و بردن آبروي او شود. إِلّا مَن ظُلِمَ که عنوان شكايت است که۳۷ کیلوبایت (۳٬۲۲۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۰
- كسى كه آنچه را خدا نسبت بعترت من محترم دانسته روا شمرد (آنها را بكشد يا اهانت و انكار كند) ۵- غنيمت جنگى را (كه ديگران هم در آن شركت دارند) بخود اختصاص۵ کیلوبایت (۲۸۶ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۲۷
- مانند رشوه و جاه و دوستيابى و غير اينها مبادله ننمايند و آنها كه از باب اهانت يا انكار و استكبار حكم ننمايند بر طبق احكام الهى كافرند بخدا و پيغمبر (ص)۸۵ کیلوبایت (۶٬۷۳۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۱
- نميكنند نشنيده و نديده ميگيرند و ميگذرند اگر كسي به آنها جسارت و اهانت و بياحترامي نمود در مقام تلافي بر نميآيند چنانچه در خبر است۴۱ کیلوبایت (۳٬۸۳۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۲
- به اينكه بدعتي در دين نگذارند، منكر ضروريات ديني و مذهبي نباشند، اهانت بمقدّسات دين نكنند، اعمالي که موجب كفر و ضلالت است مرتكب نشوند۴۷ کیلوبایت (۴٬۱۵۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۴
- سؤالات نمود و جواب وافي كافي شنيد و پي برد بمقام علم و عقل و ديانت و اهانت او گفت محققا امروز شما نزد من مكانت و جاه بزرگي داري و امين۵۵ کیلوبایت (۵٬۱۶۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۵
- آنها اعتقاد بامامت دوازده امام بدون بدعت در دين و انكار ضروري و اهانت بمقدسات ديني و معاصي که باعث زوال دين ميشود. ] (آیه 5)- سپس «اهل۵۱ کیلوبایت (۴٬۲۸۸ واژه) - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۰:۴۲
- سلب نمىشود. «لا تُخْرِجُوهُنَّ مِنْ بُيُوتِهِنَّ» 11- طلاق نبايد همراه با اهانت و تحقير زن باشد. «لا تُخْرِجُوهُنَّ مِنْ بُيُوتِهِنَّ» 12- راههاى منّت گذاردن۱۰۵ کیلوبایت (۹٬۶۳۹ واژه) - ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۱۴
- دنيا رود و كاري نكند که باعث سلب ايمان شود از انكار ضروري يا اهانت بمقدسات ديني يا ارتكاب عملي که باعث سلب ايمان شود که در۵۲ کیلوبایت (۴٬۱۱۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۹
- اينکه دستور است که نبايد در مجالس معصيت بالاخص همچه مجلسي که اهانت بدين و قرآن بكنند حاضر شد و اگر حاضر است بايد برخواست و خارج شد۵۵ کیلوبایت (۴٬۳۱۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۳