مشارکتهای کاربری Adel
از الکتاب
۲۷ دی ۱۴۰۲
- ۱۲:۳۷۲۷ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۲:۳۷ تفاوت تاریخچه +۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۷ ←معناى اين كه فرمود: «سپس اصحاب كهف را بيدار كرديم»
- ۱۲:۳۵۲۷ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۲:۳۵ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۷ ←مقصود از «رحمت» و «رشد» در دعاى اصحاب كهف
- ۱۲:۳۵۲۷ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۲:۳۵ تفاوت تاریخچه +۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۷ ←بيان اين كه اصحاب رقيمT نام ديگر اصحاب كهف است
۲۳ دی ۱۴۰۲
- ۰۲:۲۳۲۳ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۲:۲۳ تفاوت تاریخچه +۱۹۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۸ ←نظر مفسرين درباره موقعيت جغرافيائى غار ونقد وبررسى آن
- ۰۲:۱۲۲۳ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۲:۱۲ تفاوت تاریخچه +۳۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۸ ←وضعيت جغرافيايى غار اصحاب كهف
- ۰۲:۱۱۲۳ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۲:۱۱ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۸ ←وضعيت جغرافيايى غار اصحاب كهف
- ۰۲:۰۹۲۳ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۲:۰۹ تفاوت تاریخچه +۱۶۸ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۸ ←وضعيت جغرافيايى غار اصحاب كهف و كيفيت قرار گرفتن اصحاب كهف در آن
- ۰۲:۰۱۲۳ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۲:۰۱ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۸ ←جزئياتى از داستان اصحاب كهف كه از آيات استفاده مى شود
- ۰۲:۰۰۲۳ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۲:۰۰ تفاوت تاریخچه −۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۸ ←جزئياتى از داستان اصحاب كهف كه از آيات استفاده مى شود
- ۰۱:۵۲۲۳ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۱:۵۲ تفاوت تاریخچه +۴۱۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۸ ←جزئياتى از داستان اصحاب كهف كه از آيات استفاده مى شود
- ۰۱:۳۶۲۳ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۱:۳۶ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۸ ←اقرار به توحيد پروردگار و نفى ربوبيت ارباب و آلهه، در گفتگوى اصحاب كهف با خود
- ۰۱:۳۴۲۳ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۱:۳۴ تفاوت تاریخچه +۴۹۹ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۸ ←اقرار به توحيد پروردگار و نفى ربوبيت ارباب و آلهه در گفتگوى اصحاب كهف با خود
- ۰۱:۱۹۲۳ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۱:۱۹ تفاوت تاریخچه +۱۷۹ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۸ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۰۱:۱۴۲۳ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۱:۱۴ تفاوت تاریخچه +۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۷ ←مقصود از «رحمت» و «رشد» در دعاى اصحاب كهف
۲۲ دی ۱۴۰۲
- ۰۳:۳۴۲۲ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۳:۳۴ تفاوت تاریخچه +۳۷۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۷ ←معناى اين كه فرمود: «سپس اصحاب كهف را بيدار كرديم»
- ۰۳:۱۱۲۲ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۳:۱۱ تفاوت تاریخچه +۷۷۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۷ ←بيان اينكه اصحاب رقيم نام ديگر اصحاب كهف است
۲۱ دی ۱۴۰۲
- ۱۵:۲۵۲۱ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۵:۲۵ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۷ ←رابطه آيات داستان اصحاب كهف، با آيات قبل
- ۱۵:۲۰۲۱ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۵:۲۰ تفاوت تاریخچه +۳۰۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۷ ←رابطه آيات داستان اصحاب كهف، با آيات قبل
- ۱۵:۰۸۲۱ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۵:۰۸ تفاوت تاریخچه +۲۴۸ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۷ ←آيات ۹ - ۲۶ سوره كهف
- ۱۴:۵۰۲۱ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۴:۵۰ تفاوت تاریخچه −۳۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۶ ←بررسی اقوال مفسران، در ذیل آیه: «قرآن عِوَج نداشته و قيّم است»
- ۱۴:۴۴۲۱ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۴:۴۴ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۶ ←مفاد كلى سوره مباركه کهف
۱۹ دی ۱۴۰۲
- ۱۳:۳۴۱۹ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۳:۳۴ تفاوت تاریخچه +۲۵۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۷ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۱۳:۱۸۱۹ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۳:۱۸ تفاوت تاریخچه +۳۶۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۶ ←هدف از خلق زينت بر روى زمين آزمايش انسان ها و تميز نيك و بد بر اساس اعتقاد و عمل است
- ۱۲:۵۱۱۹ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۲:۵۱ تفاوت تاریخچه +۱۱۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۶ ←قول و اعتقاد به فرزند داشتن خدا، چه به نحو حقيقى و چه به نحو مجاز، باطل و ممنوع است
- ۱۲:۴۱۱۹ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۲:۴۱ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۶ ←بررسی اقوال مفسران، در ذیل آیه: «قرآن عِوَج نداشته و قيّم است»
- ۱۲:۴۰۱۹ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۲:۴۰ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۶ ←بررسی اقوال مفسران، در ذیل آیه: «قرآن عِوَج نداشته و قيّم است»
- ۱۲:۴۰۱۹ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۲:۴۰ تفاوت تاریخچه +۴۰۵ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۶ ←اقوال مفسران، در ذیل آیه: «قرآن عِوَج نداشته و قيّم است»، چیست؟
- ۰۴:۱۹۱۹ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۴:۱۹ تفاوت تاریخچه +۷ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۶ ←اقوال مفسران، در آیه: «قرآن عِوَج نداشته و قيّم است»، چیست؟
- ۰۴:۱۹۱۹ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۴:۱۹ تفاوت تاریخچه −۵۵ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۶ ←اشاره به اقوال مختلف مفسران در ذيل جمله: «لم يجعل له عوجا...»
- ۰۴:۱۵۱۹ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۴:۱۵ تفاوت تاریخچه +۱۱۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۶ ←مقصود از اين كه قرآن عوج (كجى) نداشته، قيّم است؟
- ۰۴:۰۸۱۹ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۴:۰۸ تفاوت تاریخچه +۲۵۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۶ ←مفاد كلى اين سوره مباركه
- ۰۳:۵۸۱۹ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۳:۵۸ تفاوت تاریخچه +۳۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۶ ←آيات ۱ - ۸ سوره كهف
- ۰۳:۵۴۱۹ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۳:۵۴ تفاوت تاریخچه −۷۰۶ الحج ٧٨ ←تفسیر کنونی
- ۰۳:۵۳۱۹ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۳:۵۳ تفاوت تاریخچه −۷۰۶ الحج ٧٧ ←تفسیر کنونی
- ۰۳:۵۳۱۹ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۳:۵۳ تفاوت تاریخچه −۷۰۶ الحج ٧٦ ←تفسیر کنونی
- ۰۳:۵۲۱۹ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۳:۵۲ تفاوت تاریخچه −۷۰۶ الحج ٧٥ ←تفسیر کنونی
- ۰۳:۵۲۱۹ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۳:۵۲ تفاوت تاریخچه −۷۰۶ الحج ٧٤ ←تفسیر کنونی
- ۰۳:۵۱۱۹ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۳:۵۱ تفاوت تاریخچه −۷۰۶ الحج ٧٣ ←تفسیر کنونی
- ۰۳:۵۱۱۹ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۳:۵۱ تفاوت تاریخچه −۷۰۶ الحج ٧٢ ←تفسیر کنونی
- ۰۳:۵۰۱۹ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۳:۵۰ تفاوت تاریخچه −۷۰۶ الحج ٧١ ←تفسیر کنونی
- ۰۳:۴۹۱۹ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۳:۴۹ تفاوت تاریخچه −۷۰۶ الحج ٧٠ ←تفسیر کنونی
- ۰۳:۴۹۱۹ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۳:۴۹ تفاوت تاریخچه −۷۰۶ الحج ٦٩ ←تفسیر کنونی
- ۰۳:۴۱۱۹ دی ۱۴۰۲، ساعت ۰۳:۴۱ تفاوت تاریخچه −۷۰۶ الحج ٦٨ ←تفسیر کنونی
۱۷ دی ۱۴۰۲
- ۱۱:۵۶۱۷ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۱:۵۶ تفاوت تاریخچه −۷۰۷ الحج ٦٧ ←تفسیر کنونی
- ۱۱:۵۱۱۷ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۱:۵۱ تفاوت تاریخچه −۲۹۹ الحج ٦٦ ←تفسیر کنونی
- ۱۱:۵۰۱۷ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۱:۵۰ تفاوت تاریخچه −۲۹۹ الحج ٦٥ ←تفسیر کنونی
- ۱۱:۵۰۱۷ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۱:۵۰ تفاوت تاریخچه −۲۹۹ الحج ٦٤ ←تفسیر کنونی
- ۱۱:۴۹۱۷ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۱:۴۹ تفاوت تاریخچه −۲۹۹ الحج ٦٣ ←تفسیر کنونی
- ۱۱:۴۹۱۷ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۱:۴۹ تفاوت تاریخچه −۲۹۹ الحج ٦٢ ←تفسیر کنونی
- ۱۱:۴۸۱۷ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۱:۴۸ تفاوت تاریخچه −۲۹۹ الحج ٦١ ←تفسیر کنونی