تاریخچهٔ صفحه
۲۷ خرداد ۱۴۰۲
←بحث روايتى: (رواياتى در ذيل بعضى آيات گذشته)
←بحث روايتى: (رواياتى در ذيل بعضى آيات گذشته)
+۲۹۹
←اشاره به گرفتار شدن قوم مدين، عاد و ثمود، به عذاب الهى
+۹
←اشاره به امتحان قوم مدين، عاد و ثمود و... و گرفتار شدنشان به عذاب الهى
+۴۱۸
←استجابت نفرين لوط «ع»، در بارۀ قومش
+۲
←استجابت نفرين لوط «ع»، در بارۀ قومش
←استجابت نفرين لوط در بارۀ قومش
+۵۵۶
←مراد از «اتيان رجال»، «قطع سبيل» و «اتيان منكر» در قوم لوط
+۱۶۱
←تنها لوط«ع» است كه به حضرت ابراهيم «ع» ايمان آورد
+۴۱۴
۲۶ خرداد ۱۴۰۲
←تنها لوط«ع» است كه به حضرت ابراهيم «ع» ايمان آورد
−۳۴
←عاقبت بت پرستى: عابد و معبود يكديگر را تكفير مى كنند
←عاقبت بت پرستى: عابد و معبود يكديگر را تكفير مى كنند
+۲
←عاقبت بت پرستى: عابد و معبود يكديگر را تكفير مى كنند
+۳۱۶
←دلیل و منشأ بت پرستى، تقليد و علاقه هاى قومى است
+۲
←دلیل و منشأ بت پرستى، تقليد و علاقه هاى قومى است
+۲۳۸
←دلیل و منشأ بت پرستى، تقليد و علاقه هاى قومى است
+۲۱۷
۲۹ بهمن ۱۴۰۱
۱۹ فروردین ۱۴۰۱
←اشاره به امتحان قوم مدين، عاد و ثمود و... و گرفتار شدنشان به عذاب الهى
+۷۹
←استجابت نفرين لوط در بارۀ قومش
+۱۰۹
←تنها لوط«ع» است كه به حضرت ابراهيم «ع» ايمان آورد
+۸۰
←رواياتى درباره عمل قوم لوط و عذاب الهى آنان
−۸۵
←بحث روايتى (رواياتى در ذيل بعضى آيات گذشته )
+۱
←اشاره به امتحان و ابتلاء قوم مدين ، عاد و ثمود و... و گرفتار شدنشان به عذاب الهى
+۷
←مقصود ابراهيم (ع ) از (ان فيها لوطا...) خطاب به ملائكه عذاب
−۹۸
←نفرين لوط قومش را و به استجابت رسيدن آن
−۹
←مراد از اتيان رجال ، قطع سبيل و اتيان منكر در نادى كه قوم لوط مرتكب مى شده اند
−۲۹
←تنها لوط(ع ) است كه به حضرت ابراهيم (ع ) ايمان آورد
+۱۸
←بيان عاقبت بت پرستى : عابد و معبود يكديگر را تكفير مى كنند
−۶
←بت پرستى دليل و مستندى نداشته ، منشاء آن تقليد و علاقه هاى قومى است
−۲۹