نتایج جستجو

از الکتاب
نتایج ۱ - ۲۰ از ۵۱
جستجوی پیشرفته

جستجو در فضاهای نام:

  • قرآن: ۹(بار) لیست کلمات مشتق شده در حال بارگیری... (بر وزن فلس) زيور جمع آن حلّى (به ضمّ اوّل و كسر دوّم و به كسر اوّل و دوّم) است چنانكه در اقرب گفته است
    ۲ کیلوبایت (۱۴۸ واژه) - ‏۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۴۵
  • العالم. ل کم من هم فى ها ب ه جعل على لبس قد علم ما امن هما انتم حقق وقى رئى هن حلى ذهب الله ذلک سوء اله ليل وله سور خرج خلق رجل لولو کون نهر نوم سبت ريش ورى
    ۱۱ کیلوبایت (۹۹۲ واژه) - ‏۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۳۱
  • شده در حال بارگیری... برق من سندس خضر هم ثوب ها جنن فى وکء لبس على سور ب حلى ذلک جنى قبل بطن ک عين فرش ايى نعم دنو زوج علو فضض کبر امن ذهب سقى ملک ف ارک
    ۲ کیلوبایت (۵۳ واژه) - ‏۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۴۹
  • رعد جنن ايى وکء ذهب ک على لبس سمو جعل کفر ذلک سور الله جنى خطف شىء قبل عين حلى اله وله سنو خسف صبع قوم ظلم اذا جمع الذى شمس يوم حوط دنو زوج نزل نشء فضض اين
    ۲ کیلوبایت (۱۱۲ واژه) - ‏۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۲۸
  • انسان:21. من استبرق برق ثوب خضر لبس هم فى سور عين قبل علو کبر ذلک جنن وکء نعم حلى ک ها امن ملک ذهب زوج قوم على رئى فضض ب ثمم ارک سقى
    ۲ کیلوبایت (۱۰۳ واژه) - ‏۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۴۹
  • ربب الو ايى مرج مثل جزى هما قبل عين کان حسب على ف حور ثمم شهو خرج کذب کون حلى انن لا نعم هدى عمل قول سئل ملک حمد خلد ل الله کبر طيب غلم ولد نهر دخل
    ۳ کیلوبایت (۱۵۹ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۸:۰۲
  • يوم زيت اذا هدى امن الک بغى الى سيل بشر نفس ارض کان فرعون لئک ب قدر شرق بغض حلى حول طين کون جعل عدو لن درى حمل ملک خضر او زجج ولد غرب ذهب علم متع
    ۳ کیلوبایت (۲۳۰ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۷:۵۷
  • نشء صلح جهنم تمم قوم ثوى انث حمر قمص بعد صوم کلم رسل اننى وحد على الى امن حلى جزى رحم قدد سوء بين ذلک ليل نجو ضرب کذب جدد کون اول صدق سبل ذوق حتى سبق رود
    ۴ کیلوبایت (۲۹۹ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۸:۰۰
  • باء در بالايمان به معنى سبب است يعنى مگرآن كه كسى به كار خلاف مجبور شود در حلى كه قلبش به واسطه ايمان آرام و بى دغدغه است. * [فجر:27-30]. در آيات ما قبل
    ۶ کیلوبایت (۵۷۵ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۵:۰۴
  • آیات شامل این کلمه «حِلْیَة» از مادّه «حَلْى» به معناى زینت. حلى‌ (۹ بار) وَ تَلْبَسُونَهَا تَرَى طَرِيّا مِنْه الْفُلْک لَحْما ابْتِغَاء فِيه مَوَاخِر
    ۲ کیلوبایت (۵۳ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۵:۴۸
  • آیات شامل این کلمه حلى‌ (۹ بار) وَ أَسَاوِر مِن إِسْتَبْرَق فِضّة خُضْر سُنْدُس سَقَاهُم ثِيَاب رَبّهُم شَرَابا کَبِيرا عَالِيَهُم طَهُورا در حال بارگیری
    ۱ کیلوبایت (۲۴ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۷:۴۴
  • مستمسك عروه ذيل مسئله عدالت امام جماعت، از شيخ مفيد، قاضى، شيخ طوسى و علامه حلى نقل شده كه فرموده‏اند: «كُلُّ مَعْصِيَةٍ كَبيرَةٍ» و صغيره و كبيره بودن بالنسبة
    ۱۷ کیلوبایت (۱٬۸۰۲ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۵۰
  • پروردگارشان به حال آنها داناتر است ولى اكثريت كه از آن بهره برده و آن را حلى بر تنازع معاد دانسته واز جانب خدا مى‏دانستند گفتند: بياد جريان آنها مسجدى
    ۲۳ کیلوبایت (۲٬۶۰۹ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۶:۰۳
  • احتجاج مشركين بر نفى نبوت به بشر بودن پيامبر(ص ) انحلال آيه شريفه به دو حجت حلى و نقضى مقصود از ((ذكر(( و ((اهل ذكر(( در (فسئلوااهل الذكر) بحث روايتى (حديثى
    ۲۵ کیلوبایت (۲٬۰۴۱ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۶
  • احتجاج مشركين بر نفى نبوت به بشر بودن پيامبر(ص ) انحلال آيه شريفه به دو حجت حلى و نقضى مقصود از ((ذكر(( و ((اهل ذكر(( در (فسئلوااهل الذكر) بحث روايتى (حديثى
    ۲۷ کیلوبایت (۲٬۲۶۱ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۶
  • بتان كه به زعم آنان خدايان بودند. چون به بتخانه آمد، بتان را ديد به انواع حلى آراسته و اطعمه متلونه بر ايشان نهاده. فَقالَ أَ لا تَأْكُلُونَ‌: پس گفت بر
    ۲۶ کیلوبایت (۲٬۳۷۷ واژه) - ‏۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۴۵
  • احتجاج مشركين بر نفى نبوت به بشر بودن پيامبر(ص ) انحلال آيه شريفه به دو حجت حلى و نقضى مقصود از ((ذكر(( و ((اهل ذكر(( در (فسئلوااهل الذكر) بحث روايتى (حديثى
    ۲۶ کیلوبایت (۱٬۹۸۹ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۶
  • احتجاج مشركين بر نفى نبوت به بشر بودن پيامبر(ص ) انحلال آيه شريفه به دو حجت حلى و نقضى مقصود از ((ذكر(( و ((اهل ذكر(( در (فسئلوااهل الذكر) بحث روايتى (حديثى
    ۳۲ کیلوبایت (۲٬۷۱۲ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۶
  • احتجاج مشركين بر نفى نبوت به بشر بودن پيامبر(ص ) انحلال آيه شريفه به دو حجت حلى و نقضى مقصود از ((ذكر(( و ((اهل ذكر(( در (فسئلوااهل الذكر) بحث روايتى (حديثى
    ۳۰ کیلوبایت (۲٬۲۷۹ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۶
  • احتجاج مشركين بر نفى نبوت به بشر بودن پيامبر(ص ) انحلال آيه شريفه به دو حجت حلى و نقضى مقصود از ((ذكر(( و ((اهل ذكر(( در (فسئلوااهل الذكر) بحث روايتى (حديثى
    ۳۳ کیلوبایت (۲٬۷۹۰ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۶
نمایش (۲۰تای قبلی | ) (۲۰ | ۵۰ | ۱۰۰ | ۲۵۰ | ۵۰۰)