مشارکتهای کاربری Adel
از الکتاب
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۱۱:۴۴۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۴۴ تفاوت تاریخچه +۳۶۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←مراد از آيت بودن شب وروز ومحوآيت ليل ومبصره بودن آيات نهار کنونی
- ۱۱:۲۹۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۲۹ تفاوت تاریخچه +۵۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←بیان عجول بودن انسان و نکته های آیه «وَ یَدعُ الإنسانُ بالشَّرّ دعائه بالخیر...»
- ۱۱:۲۵۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۲۵ تفاوت تاریخچه +۱۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←بیان عجول بودن انسان و نکته های آیه «وَ یَدعُ الإنسانُ بالشَّرّ دعائه بالخیر...»
- ۱۱:۲۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۲۲ تفاوت تاریخچه +۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←بیان عجول بودن انسان و نکته های آیه «وَ یَدعُ الإنسانُ بالشَّرّ دعائه بالخیر...»
- ۱۱:۲۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۲۲ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←بیان عجول بودن انسان و نکته های آیه «وَ یَدعُ الإنسانُ بالشَّرّ دعائه بالخیر...»
- ۱۱:۲۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۲۱ تفاوت تاریخچه +۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←بیان عجول بودن انسان و نکته های آیه «وَ یَدعُ الإنسانُ بالشَّرّ دعائه بالخیر...»
- ۱۱:۲۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۲۰ تفاوت تاریخچه +۹۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←دونكته كه آيه شريفه روشن مى شود
- ۱۱:۱۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۱۲ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←بیان عجول بودن انسان و نکته های آیه «وَ یَدعُ الإنسانُ بالشَّرّ دعائه بالخیر...»
- ۱۱:۱۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۱۲ تفاوت تاریخچه −۸۵ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←بيان اين كه انسان عجول بوده وآنسان كه در طلب خيرات است در پى شر نيز مى باشد(و يدع الانسان بالشر دعائه بالخير)
- ۱۱:۰۵۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۰۵ تفاوت تاریخچه +۱۴۹ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۰۴:۴۹۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۴۹ تفاوت تاریخچه +۴۷۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۰۴:۳۷۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۳۷ تفاوت تاریخچه +۵۴۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←خداوند براى مؤمنان صالح العمل بر خود حق قرار داده است کنونی
- ۰۴:۳۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۳۲ تفاوت تاریخچه −۴۰۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←معنای هدایت قرآن به دین «أقوَم»، و اين كه اسلام، دين «قَيّم» است
- ۰۴:۳۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۳۰ تفاوت تاریخچه +۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←معنای هدایت قرآن به دین «أقوَم»، و اين كه اسلام، دين «قَيّم» است
- ۰۴:۲۶۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۲۶ تفاوت تاریخچه +۵۵۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←آيات ۹ - ۲۲ سوره إسراء
- ۰۴:۰۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۰۱ تفاوت تاریخچه +۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←آيات ۹ - ۲۲ سوره إسراء
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۱۳:۱۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۳:۱۱ تفاوت تاریخچه +۱۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←آيات ۹ - ۲۲ سوره إسراء
- ۱۳:۰۸۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۳:۰۸ تفاوت تاریخچه −۴۸ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←مقصود از دو بار سركوب شدن و هلاكت بنى اسرائيل بر اثر دوبا فسادانگيزى آنان برروى زمين
- ۱۳:۰۷۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۳:۰۷ تفاوت تاریخچه +۲۴۹ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←مقصود از دوبار سركوب شدن وهلاكت بنى اسرائيل بر اثر دوبا فسادانگيزى آنان برروى زمين
- ۱۲:۵۷۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۵۷ تفاوت تاریخچه +۲۶۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←روايتى در ذيل آيه (لتفسلان فى الارض مرتين ...)
- ۱۲:۵۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۵۱ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←بحث روایتی: چرا نوح«ع»، عبد شكور خوانده شده است
- ۱۲:۵۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۵۱ تفاوت تاریخچه +۶۵ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←بحث روایتی: چرا نوح«ع»، عبد شكور خوانده شده است
- ۱۲:۴۷۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۴۷ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←آثار نيك و بد اعمال، به عامل بر مى گردد
- ۱۲:۴۵۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۴۵ تفاوت تاریخچه +۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←آثار نيك وبد اعمال به عامل بر مى گردد
- ۱۲:۴۵۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۴۵ تفاوت تاریخچه −۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←آثار نيك وبد اعمال به عامل بر مى گردد
- ۱۲:۴۳۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۴۳ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←آثار نيك وبد اعمال به عامل بر مى گردد
- ۱۲:۴۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۴۲ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←آثار نيك وبد اعمال به عامل بر مى گردد
- ۱۲:۴۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۴۰ تفاوت تاریخچه +۹۰۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←آثار نيك وبد اعمال به عامل بر مى گردد
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۱۱:۳۹۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۳۹ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۱۱:۳۸۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۳۸ تفاوت تاریخچه +۱۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۱۱:۳۷۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۳۷ تفاوت تاریخچه +۲۲۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۱۱:۱۶۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۱۶ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۴ ←وجوه گفته شده در معناى آيه شريفه: «فَإذَا جَاءَ وَعدُ أُولَيهُمَا...» کنونی
- ۱۱:۱۶۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۱۶ تفاوت تاریخچه +۱۷۷ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۴ ←وجوه گفته شده در معناى آيه شريفه: «فَإذَا جَاءَ وَعدُ أُولَيهُمَا...»
- ۱۱:۱۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۱۰ تفاوت تاریخچه −۱۹ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۴ ←معناى آيه شريفه: «فَإذَا جَاءَ وَعدُ أُولَيهُمَا...»، و وجوه گفته شده در باره آن
- ۱۱:۰۸۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۰۸ تفاوت تاریخچه −۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۴ ←معانى مختلف واژه «قَضَاء» و در آیه شریفه
- ۱۱:۰۸۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۰۸ تفاوت تاریخچه +۳۴۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۴ ←معناى مختلف واژه ((قضاء(( ومعناى آيه : ((وقضينا الى بنىاسرائيل لتفسدن فى الارض ...((
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۰۴:۲۴۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۲۴ تفاوت تاریخچه +۴۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۴ ←خلاصه معناى آيه واشاره به اختلاف مفسرين در اعراب آن
- ۰۴:۱۷۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۱۷ تفاوت تاریخچه +۲۳۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۴ ←معناى «ذرّيه» و وجه منصوب بودن آن در آيه
- ۰۴:۰۷۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۰۷ تفاوت تاریخچه +۳۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۴ ←خلاصه معناى آيه واشاره به اختلاف مفسرين در اعراب آن
- ۰۴:۰۵۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۰۵ تفاوت تاریخچه −۴۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۴ ←وجه اينكه وكيل گرفتن غير خدا شرك است
- ۰۴:۰۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۰۱ تفاوت تاریخچه +۱۸۸ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۴ ←اشاره به مورد استعمال كلمه «كتاب» در قرآن مجيد
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۰۴:۳۴۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۳۴ تفاوت تاریخچه +۱۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۴ ←اشاره به مورد استعمال كلمه «كتاب» مجيد
- ۰۴:۳۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۳۳ تفاوت تاریخچه −۲۰۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۴ ←آيات ۲ - ۸ سوره إسراء
- ۰۴:۳۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۳۱ تفاوت تاریخچه +۲۰۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۴ ←اشاره به مورد استعمال كلمه «كتاب» مجيد
- ۰۴:۳۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۳۰ تفاوت تاریخچه +۹۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۴ ←آيات ۲ - ۸ سوره إسراء
- ۰۴:۲۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۲۱ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۴ ←بحثی دیگر پیرامون معراج
- ۰۴:۲۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۲۰ تفاوت تاریخچه +۸۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۴ ←بحثی دیگر (تقسيم جزئيات مربوط به معراج به چهار قسم ، از نظر معنى وسند)
- ۰۴:۱۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۱۰ تفاوت تاریخچه +۹۸ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۴ ←نظر مؤ لف درباره معراج پيامبر اكرم (ص )
۳۱ فروردین ۱۴۰۳
- ۱۴:۵۴۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ساعت ۱۴:۵۴ تفاوت تاریخچه +۲۰۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۴ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۱۴:۴۰۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ساعت ۱۴:۴۰ تفاوت تاریخچه +۱۹۸ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۳ ←اقوال مختلف درباره زمان ومكان معراج واينكه جسمانى بوده يا روحانى کنونی