نتایج جستجو
از الکتاب
- یک عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۵:۵۱
- یک عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۰:۴۸
- یک عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۷:۲۰
- یک عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۲:۲۳
- یک عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۳:۲۱
- یک عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۸:۱۴
- واسطه بودن امت بينرسول و مردم است غرض خداوند از تغيير قبله در برابر سرزنش تفاخر يهود، پيامبر (ص ) منتظر رسيدن حكم تغيير قبله بود تغيير قبله از بيت المقدس۲۴ کیلوبایت (۱٬۸۱۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۴
- بِکُلِّ رِیعٍ آیَةً تَعْبَثُونَ). این قوم متمکن و ثروتمند برای خود نمایی و تفاخر بر دیگران بناهایی بر نقاط مرتفع کوهها و تپهها، (همچون برج و مانند آن) میساختند۲۳ کیلوبایت (۱٬۹۴۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۳
- بنگريم، شايد به اين نتيجه برسيم كه لباسهايى كه پوشيدن آنها با دلربايى و تفاخر و اسراف و شهوتانگيزى همراه باشد، به لباسهاى سياه و بدبو و آتشزاى قيامت۳۱ کیلوبایت (۲٬۷۲۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۷
- آنروز گفته بودند خواند و اين معنى بر طبع خزرج گران آمد و شروع بجواب طعن و تفاخر آنها نمودند و از طرفين صحبتهاى خشونت آميز رد و بدل شد تا آنكه هر دسته اسلحه۲۸ کیلوبایت (۲٬۲۱۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۷
- و زحمتهاي بسيار در مقام تحصيل مال و جاه و خوش گذراني و تزين و تفاخر بيكديگر و گرم معاصي و طغيان و ظلم و غفلت از خدا و دين، و آخرت۳۶ کیلوبایت (۳٬۱۷۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۷
- واسطه بودن امت بينرسول و مردم است غرض خداوند از تغيير قبله در برابر سرزنش تفاخر يهود، پيامبر (ص ) منتظر رسيدن حكم تغيير قبله بود تغيير قبله از بيت المقدس۳۴ کیلوبایت (۲٬۴۴۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۴
- طغيان در افراد مختلف، تفاوت دارد: «1» طغيان عالمان، در علم است كه به وسيلهى تفاخر و مباهات جلوه مىكند. طغيان ثروتمندان در مال است كه به وسيلهى بخل خود را۳۲ کیلوبایت (۲٬۵۹۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۹
- رنگها و زبانها به معرفت الهى مىرسد ولى جاهل، رنگ و زبان را وسيلهى تحقير و تفاخر قرار مىدهد. «لِلْعالِمِينَ» وَ مِنْ آياتِهِ خَلْقُ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ۳۸ کیلوبایت (۳٬۳۳۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۷
- مسلمان شدند به نعمت اسلام به صلح و صفا گرائيدند تا اين كه ميان دو نفر آنان تفاخر و مفاخره پيش آمد. آن دو نفر ثعلبة بن غنم از اوس و سعد بن زرارة از خزرج بود۴۱ کیلوبایت (۳٬۵۴۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۷
- فعل، امکانپذیر است. سپاس با زبان، و بذل و بخشش از آن. ذکر ثروت و قدرت برای تفاخر، مراد نیست. Tabber requires Javascript to function. آيات ۱ - ۱۱ سوره ضُحى۴۲ کیلوبایت (۳٬۷۴۹ واژه) - ۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۱۳:۱۰
- و در برابر «ذكر خدا»، خاشع نمى شود پنج خصلت زندگى دنيا: لهو، لعب، زينت، تفاخر و تكاثر مَثَلى براى بيان فريبندگى دنيا تفاوت معنای آيه: «سَابِقُوا إلى مَغفِرَةٍ۳۷ کیلوبایت (۳٬۱۵۵ واژه) - ۶ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۵۷
- اين انسان است كه به خاطر عدم استفاده صحيح، آن را لهو و لعب و وسيله زينت و تفاخر و تكاثر قرار مىدهد. 1- دلدادگى به دنيا و دنياطلبى، از عوامل اساسى سستى و۳۸ کیلوبایت (۳٬۱۳۰ واژه) - ۶ آبان ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۰۰
- است. شأن نزول: «شیخ طوسی» گوید: مسروق گويد: مسلمين و اهل كتاب با يكديگر تفاخر و فخرفروشى ميكردند، مسلمين مى گفتند: ما بيشتر هدايت يافته ايم، اهل كتاب۴۰ کیلوبایت (۳٬۳۲۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۰
- و در برابر «ذكر خدا»، خاشع نمى شود پنج خصلت زندگى دنيا: لهو، لعب، زينت، تفاخر و تكاثر مَثَلى براى بيان فريبندگى دنيا تفاوت معنای آيه: «سَابِقُوا إلى مَغفِرَةٍ۵۰ کیلوبایت (۴٬۰۸۳ واژه) - ۶ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۵۷