نتایج جستجو
از الکتاب
- کلمه تعداد تکرار در قرآن الصَّلاَةَ ۴۷ الصَّلاَةِ ۱۳ مُصَلًّى ۱ صَلَوَاتٌ ۲ الصَّلَوَاتِ ۱ يُصَلِّي ۲ فَلْيُصَلُّوا ۱ صَلاَتِهِمْ ۵ صَلاَتِي ۱ صَلاَتُهُمْ۱۳ کیلوبایت (۹۶۸ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۷:۵۶
- فرياد نرسد و از استماع كساني که در جنب مصلّي هستند كمتر نباشد و حدّ اخفات آنست که خود مصلّي اگر آفت در گوشش نباشد استماع كند و بعبارت۶۰ کیلوبایت (۵٬۵۵۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۱
- قول خداوند و السّابقون السّابقون اولئك المقرّبون ايشانند و اينجا مراد از مصلّى تابع است و در بعضى بترك تولّاى ايشان و ترك صلوات بر آن ذوات مقدّسه تفسير۲۶ کیلوبایت (۲٬۴۴۱ واژه) - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۹:۰۲
- قول خداوند و السّابقون السّابقون اولئك المقرّبون ايشانند و اينجا مراد از مصلّى تابع است و در بعضى بترك تولّاى ايشان و ترك صلوات بر آن ذوات مقدّسه تفسير۲۸ کیلوبایت (۲٬۵۷۳ واژه) - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۹:۰۱
- قول خداوند و السّابقون السّابقون اولئك المقرّبون ايشانند و اينجا مراد از مصلّى تابع است و در بعضى بترك تولّاى ايشان و ترك صلوات بر آن ذوات مقدّسه تفسير۳۰ کیلوبایت (۲٬۷۸۲ واژه) - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۹:۰۲
- از عذاب، زمينه توجّه به نماز و انفاق است. 1- هلوع، جزع و بخل دارد، امّا مصلّى، نماز و انفاق دارد. هَلُوعاً ... جَزُوعاً .. مَنُوعاً- إِلَّا الْمُصَلِّينَ۳۳ کیلوبایت (۳٬۰۸۶ واژه) - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۰۱
- متوجه میکرد و وقتى که آیه ۲ نازل گردید، نظر خود را به طرف پائین و به سمت مصلى متوجه نمود که علامت خضوع و خشوع در نماز بوده است. Tabber requires Javascript۲۸ کیلوبایت (۲٬۴۱۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸
- متوجه میکرد و وقتى که آیه ۲ نازل گردید، نظر خود را به طرف پائین و به سمت مصلى متوجه نمود که علامت خضوع و خشوع در نماز بوده است. Tabber requires Javascript۳۰ کیلوبایت (۲٬۵۶۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸
- متوجه میکرد و وقتى که آیه ۲ نازل گردید، نظر خود را به طرف پائین و به سمت مصلى متوجه نمود که علامت خضوع و خشوع در نماز بوده است. Tabber requires Javascript۲۹ کیلوبایت (۲٬۵۶۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸
- قول خداوند و السّابقون السّابقون اولئك المقرّبون ايشانند و اينجا مراد از مصلّى تابع است و در بعضى بترك تولّاى ايشان و ترك صلوات بر آن ذوات مقدّسه تفسير۳۰ کیلوبایت (۲٬۶۹۳ واژه) - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۹:۱۰
- قول خداوند و السّابقون السّابقون اولئك المقرّبون ايشانند و اينجا مراد از مصلّى تابع است و در بعضى بترك تولّاى ايشان و ترك صلوات بر آن ذوات مقدّسه تفسير۳۰ کیلوبایت (۲٬۸۰۰ واژه) - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۹:۱۱
- قول خداوند و السّابقون السّابقون اولئك المقرّبون ايشانند و اينجا مراد از مصلّى تابع است و در بعضى بترك تولّاى ايشان و ترك صلوات بر آن ذوات مقدّسه تفسير۳۰ کیلوبایت (۲٬۸۰۴ واژه) - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۹:۱۳
- قول خداوند و السّابقون السّابقون اولئك المقرّبون ايشانند و اينجا مراد از مصلّى تابع است و در بعضى بترك تولّاى ايشان و ترك صلوات بر آن ذوات مقدّسه تفسير۳۰ کیلوبایت (۲٬۸۲۵ واژه) - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۹:۰۱
- قول خداوند و السّابقون السّابقون اولئك المقرّبون ايشانند و اينجا مراد از مصلّى تابع است و در بعضى بترك تولّاى ايشان و ترك صلوات بر آن ذوات مقدّسه تفسير۳۲ کیلوبایت (۳٬۰۰۱ واژه) - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۹:۰۳
- قول خداوند و السّابقون السّابقون اولئك المقرّبون ايشانند و اينجا مراد از مصلّى تابع است و در بعضى بترك تولّاى ايشان و ترك صلوات بر آن ذوات مقدّسه تفسير۳۲ کیلوبایت (۲٬۹۴۰ واژه) - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۹:۰۳
- قول خداوند و السّابقون السّابقون اولئك المقرّبون ايشانند و اينجا مراد از مصلّى تابع است و در بعضى بترك تولّاى ايشان و ترك صلوات بر آن ذوات مقدّسه تفسير۳۱ کیلوبایت (۲٬۹۰۷ واژه) - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۹:۰۴
- متوجه میکرد و وقتى که آیه ۲ نازل گردید، نظر خود را به طرف پائین و به سمت مصلى متوجه نمود که علامت خضوع و خشوع در نماز بوده است. Tabber requires Javascript۲۸ کیلوبایت (۲٬۵۱۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸
- متوجه میکرد و وقتى که آیه ۲ نازل گردید، نظر خود را به طرف پائین و به سمت مصلى متوجه نمود که علامت خضوع و خشوع در نماز بوده است. Tabber requires Javascript۲۸ کیلوبایت (۲٬۵۱۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸
- متوجه میکرد و وقتى که آیه ۲ نازل گردید، نظر خود را به طرف پائین و به سمت مصلى متوجه نمود که علامت خضوع و خشوع در نماز بوده است. Tabber requires Javascript۳۱ کیلوبایت (۲٬۸۱۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸
- از عذاب، زمينه توجّه به نماز و انفاق است. 1- هلوع، جزع و بخل دارد، امّا مصلّى، نماز و انفاق دارد. هَلُوعاً ... جَزُوعاً .. مَنُوعاً- إِلَّا الْمُصَلِّينَ۳۸ کیلوبایت (۳٬۴۷۴ واژه) - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۵۹
- متوجه میکرد و وقتى که آیه ۲ نازل گردید، نظر خود را به طرف پائین و به سمت مصلى متوجه نمود که علامت خضوع و خشوع در نماز بوده است. Tabber requires Javascript۳۴ کیلوبایت (۳٬۰۷۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸
- قول خداوند و السّابقون السّابقون اولئك المقرّبون ايشانند و اينجا مراد از مصلّى تابع است و در بعضى بترك تولّاى ايشان و ترك صلوات بر آن ذوات مقدّسه تفسير۳۴ کیلوبایت (۳٬۰۶۷ واژه) - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۹:۱۲
- از عذاب، زمينه توجّه به نماز و انفاق است. 1- هلوع، جزع و بخل دارد، امّا مصلّى، نماز و انفاق دارد. هَلُوعاً ... جَزُوعاً .. مَنُوعاً- إِلَّا الْمُصَلِّينَ۳۹ کیلوبایت (۳٬۵۱۷ واژه) - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۰۰
- از عذاب، زمينه توجّه به نماز و انفاق است. 1- هلوع، جزع و بخل دارد، امّا مصلّى، نماز و انفاق دارد. هَلُوعاً ... جَزُوعاً .. مَنُوعاً- إِلَّا الْمُصَلِّينَ۴۱ کیلوبایت (۳٬۶۵۸ واژه) - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۰۰
- از عذاب، زمينه توجّه به نماز و انفاق است. 1- هلوع، جزع و بخل دارد، امّا مصلّى، نماز و انفاق دارد. هَلُوعاً ... جَزُوعاً .. مَنُوعاً- إِلَّا الْمُصَلِّينَ۴۰ کیلوبایت (۳٬۶۶۸ واژه) - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۵۷
- از عذاب، زمينه توجّه به نماز و انفاق است. 1- هلوع، جزع و بخل دارد، امّا مصلّى، نماز و انفاق دارد. هَلُوعاً ... جَزُوعاً .. مَنُوعاً- إِلَّا الْمُصَلِّينَ۳۸ کیلوبایت (۳٬۴۵۷ واژه) - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۵۸
- از عذاب، زمينه توجّه به نماز و انفاق است. 1- هلوع، جزع و بخل دارد، امّا مصلّى، نماز و انفاق دارد. هَلُوعاً ... جَزُوعاً .. مَنُوعاً- إِلَّا الْمُصَلِّينَ۳۹ کیلوبایت (۳٬۴۸۷ واژه) - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۵۹
- كه من حضرت على عليه السّلام را روز عيد قربان ديدم بر شترى سفيد نشسته، به مصلّى مىرفت. مردى بيامد و لجام شتر گرفت پرسيد: روز حج اكبر كدام است؟ فرمود: اين۶۵ کیلوبایت (۵٬۲۹۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۸
- از عذاب، زمينه توجّه به نماز و انفاق است. 1- هلوع، جزع و بخل دارد، امّا مصلّى، نماز و انفاق دارد. هَلُوعاً ... جَزُوعاً .. مَنُوعاً- إِلَّا الْمُصَلِّينَ۴۱ کیلوبایت (۳٬۸۰۹ واژه) - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۵۷
- قول خداوند و السّابقون السّابقون اولئك المقرّبون ايشانند و اينجا مراد از مصلّى تابع است و در بعضى بترك تولّاى ايشان و ترك صلوات بر آن ذوات مقدّسه تفسير۳۸ کیلوبایت (۳٬۴۱۱ واژه) - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۹:۱۲
- گذشتن است و محراب بر جايگاه عبادت اطلاق ميشود اعمّ از مسجد و محراب آن و مصلّى براى آنكه جايگاه حرب با شيطان است .. قالَ رَبِّ أَنّي يَكُونُ لِي غُلامٌ۳۵ کیلوبایت (۲٬۹۰۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۳
- گذشتن است و محراب بر جايگاه عبادت اطلاق ميشود اعمّ از مسجد و محراب آن و مصلّى براى آنكه جايگاه حرب با شيطان است .. قالَ كَذلِكَ قالَ رَبُّكَ هُوَ عَلَيَّ۳۲ کیلوبایت (۲٬۶۴۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۳
- گذشتن است و محراب بر جايگاه عبادت اطلاق ميشود اعمّ از مسجد و محراب آن و مصلّى براى آنكه جايگاه حرب با شيطان است .. يا زَكَرِيّا إِنّا نُبَشِّرُكَ بِغُلامٍ۳۵ کیلوبایت (۲٬۹۰۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۳
- بوالدتي و اگر بر بمادرش كرد ميشود بار چنانچه اگر نماز بجا آورد ميشود مصلّي اسم فاعل بارّ بر اسم مصدر وَ لَم يَجعَلنِي جَبّاراً شَقِيًّا جبر۳۶ کیلوبایت (۳٬۱۵۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۳
- گذشتن است و محراب بر جايگاه عبادت اطلاق ميشود اعمّ از مسجد و محراب آن و مصلّى براى آنكه جايگاه حرب با شيطان است .. قالَ رَبِّ اجعَل لِي آيَةً قالَ۳۸ کیلوبایت (۳٬۱۶۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۳
- مردم را كه در مسابقه، آن كه دنبال اسبى است كه مسابقه را برده مصلّى مىنامند. در اينجا هم از مصلّى همان معنى مقصود است كه فرموده: «نبوديم از مصلّين» يعنى نبوديم۷ کیلوبایت (۴۱۴ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۱۵
- بَيْتِ نُوحٍ وَ بَيْتِ إِدْرِيسَ وَ مُصَلَّى إِبْرَاهِيمَ اَلْخَلِيلِ وَ مُصَلَّى أَخِي اَلْخَضِرِ ع وَ مُصَلاَّيَ وَ إِنَّ مَسْجِدَكُمْ هَذَا لَأَحَدُ۹ کیلوبایت (۳۰۵ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۴:۵۶
- چنين است : «و قلنا اتخذوا من مقام ابراهيم مصلى »، (و گفتيم كه از مقام ابراهيم محل دعائى بگيريد)، و كلمه «مصلى » اسم مكان از صلاة بمعناى دعاء است ، و معنايش۴۱ کیلوبایت (۴٬۵۸۹ واژه) - ۱ شهریور ۱۴۰۱، ساعت ۱۲:۵۲
- شدند و گذشت در ذيل آيه شريفه وَ اتَّخِذُوا مِن مَقامِ إِبراهِيمَ مُصَلًّي شرح مقام. وَ مَن دَخَلَهُ كانَ آمِناً ظاهر اينست که مراد امنيت۸۱ کیلوبایت (۷٬۷۱۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۷
- عَبْدِ اَللَّهِ ع عَنِ اَلْإِهَابِ فَقَالَ تَصَدَّقُ بِهِ أَوْ تَجْعَلُهُ مُصَلًّى يُنْتَفَعُ بِهِ فِي اَلْبَيْتِ وَ لاَ تُعْطِ اَلْجَزَّارِينَ وَ قَالَ نَهَى۲ کیلوبایت (۲۰ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۰۳
- مِنْ دِيبَاجِ اَلْكَعْبَةِ فَيَجْعَلَهُ غِلاَفَ مُصْحَفٍ أَوْ يَجْعَلَهُ مُصَلًّى يُصَلَّى عَلَيْهِ۳ کیلوبایت (۸۲ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۴:۵۷
- الْبَيْت مَثَابَةً لِّلنَّاسِ وَ أَمْناً وَ اتخِذُوا مِن مَّقَامِ إِبْرَهِيمَ مُصلًّى وَ عَهِدْنَا إِلى إِبْرَهِيمَ وَ إِسمَعِيلَ أَن طهِّرَا بَيْتىَ لِلطائفِينَ۴۲ کیلوبایت (۴٬۶۳۶ واژه) - ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۳:۱۰
- مقام بخواند، تا آخر حديث ، همه از كلمه «من» و كلمه «مصلى » در جمله : «واتخذوا من مقام ابراهيم مصلى » استفاده شده است . و در تفسير قمى از امام صادق (عليه۴۴ کیلوبایت (۵٬۰۳۴ واژه) - ۱ شهریور ۱۴۰۱، ساعت ۱۳:۰۰
- سهل ذو الرياستين به او گفت: يا امير المؤمنين اگر امام رضا با اين روش تا مصلّى برود، مردم فريفته او مىشوند و كار از دست تو بيرون مىرود و نظر من اين است۳۹ کیلوبایت (۲٬۶۲۱ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۱۷
- قرآنيه از جمله: 1- (أَ رَأَيْتَ الَّذِي يَنْهى عَبْداً إِذا صَلَّى) «1» و عبد مصلى مجموع روح و جسد باشد. 2- وَ اذْكُرْ عَبْدَنا أَيُّوبَ. «2» 3- انّا وجدناه۱۲۷ کیلوبایت (۱۲٬۹۹۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۰
- جَعَلنَا البَيتَ مَثابَةً لِلنّاسِ وَ أَمنًا وَ اتَّخِذوا مِن مَقامِ إِبرٰهۦمَ مُصَلًّى وَ عَهِدنا إِلىٰ إِبرٰهۦمَ وَ إِسمٰعيلَ أَن طَهِّرا بَيتِىَ لِلطّائِفينَ۲۳۴ کیلوبایت (۱۳٬۲۷۰ واژه) - ۲۲ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۲:۳۶
- نافله پنجاه و يك ركعت است كه از جمله آنهاست دو ركعت بعد از نماز خفتن كه مصلّى آن را نشسته به جا مىآورد كه به يك ركعت حساب مىشود و به جاى وتر است، و خدا۲۸ کیلوبایت (۱٬۹۶۳ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۲۳
- «صلّى اللّه عليه و آله و سلّم»، همواره در روزهاى عيد فطر، قبل از رفتن به مصلّى، فطره را تقسيم مى كرد و اين آيه را مى خواند: «قَد أفلَحَ مَن تَزَكّى وَ ذَكَرَ۴۳ کیلوبایت (۴٬۸۶۱ واژه) - ۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۴۲
- أَدْهَشَنِي فَدَخَلْتُ وَ أَنَا مُضْطَرِبٌ وَ نَظَرْتُ فَإِذَا شَيْخٌ عَلَى مُصَلًّى بِلاَ مِرْفَقَةٍ وَ لاَ بَرْدَعَةٍ فَابْتَدَأَنِي بَعْدَ أَنْ سَلَّمْتُ۶۲ کیلوبایت (۴٬۲۰۹ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۲۶
- حق ، محل هبوط وحى پروردگار، سراى موعظه و پند، شمرده شود (مسجد احباء الله و مصلى ملائكة الله و مهبط وحى الله و متجر اولياء الله ). و از سوى ديگر مايه غفلت۴۰ کیلوبایت (۴٬۷۹۹ واژه) - ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۴:۴۹
- بين دو سجده و بعد از سجده دوم در ركعت اول و سوم لازم است و مصلّي در حال تشهد و سلام که مينشيند متوجه ميشود که آن نحوي که بايد۴۲۸ کیلوبایت (۳۹٬۴۴۵ واژه) - ۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۰۴:۵۶