تغییرات اخیر

از الکتاب

آخرین تغییرات ویکی را در این صفحه پیگیری کنید.

گزینه‌های تغییرات اخیر نمایش ۵۰ | ۱۰۰ | ۲۵۰ | ۵۰۰ تغییر اخیر در ۱ | ۳ | ۷ | ۱۴ | ۳۰ روز گذشته
نهفتن کاربران ثبت‌نام‌کرده | نهفتن کاربران ناشناس | نهفتن ویرایش‌های من | نمایش ربات‌ها | نهفتن ویرایش‌ جزئی
نمایش تغییرات جدید با شروع از ‏۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ‏۱۱:۰۰
   
فهرست کوته‌نوشت‌ها:
نو
این ویرایش صفحه‌ای تازه ایجاد کرد (همچنین به فهرست صفحات تازه نگاه کنید)
جز
این یک ویرایش جزئی است
ر
این ویرایش را یک ربات انجام داده است
(±۱۲۳)
اندازهٔ صفحه به این تعداد بایت تغییر یافته است.

‏۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

     ‏۱۰:۵۳  تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳‏‏ ۸ تغییر تاریخچه +۵۶۳ [Adel‏ (۸×)]
     
‏۱۰:۵۳ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏توضيح برهانى عقلى بر اين كه تحمل وحى، خاص انبياء الهى است)
     
‏۱۰:۵۲ (کنونی | قبلی) ۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏توضيح برهانى عقلى بر اين كه تحمل وحى، خاص انبياء الهى است)
     
‏۱۰:۵۰ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏توضيح برهانى عقلى بر اين كه تحمل وحى، خاص انبياء الهى است)
     
‏۱۰:۵۰ (کنونی | قبلی) +۱۹۳ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏توضيح برهانى عقلى بر اينكه تحمل وحى خاص انبياء الهى است)
     
‏۱۰:۴۰ (کنونی | قبلی) +۹۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏تقرير و توضيح برهان بر نبوت عامه و اثبات آن)
     
‏۱۰:۳۱ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها
     
‏۱۰:۲۷ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها
     
‏۱۰:۲۷ (کنونی | قبلی) +۲۷۱ Adel بحث مشارکت‌ها
     ‏۱۰:۱۶  تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲‏‏ ۳ تغییر تاریخچه +۱۹۹ [Adel‏ (۳×)]
     
‏۱۰:۱۶ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏گفتار بعضى مفسران در ارتباط با دو كلمۀ «بَشَراً» و «رَسُولاً»، در آيه شریفه)
     
‏۱۰:۱۶ (کنونی | قبلی) +۴۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏گفتار بعضى مفسرين در ارتباط به دوكلمه بشرا ورسولا در آيه واشكالات آن)
     
‏۱۰:۱۲ (کنونی | قبلی) +۱۵۷ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏تحقق بخشيدن به پيشنهاد مشركين ، در شاءن پيامبر«ص» نيست)

‏۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

     ‏۱۴:۴۵  تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲‏‏ ۵ تغییر تاریخچه +۵۳۰ [Adel‏ (۵×)]
     
‏۱۴:۴۵ (کنونی | قبلی) −۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مشروط كردن مشركان، ايمان خود را به معجزاتى غريب و ناممكن!)
     
‏۱۴:۴۴ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مشروط كردن مشركان، ايمان خود را به معجزاتى غريب و ناممكن!)
     
‏۱۴:۴۳ (کنونی | قبلی) −۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مشروط كردن مشركان، ايمان خود را به معجزاتى غريب و ناممكن!)
     
‏۱۴:۴۲ (کنونی | قبلی) +۳۴۵ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مشروط كردن مشركين ايمان خود را به معجزاتى غريب و ناممكن!)
     
‏۱۴:۳۱ (کنونی | قبلی) +۱۸۱ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏تحدّى عمومى جنّ وانس، و با تمامى خصوصيات قرآن)

‏۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

     ‏۱۰:۲۸  تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲‏‏ ۱۱ تغییر تاریخچه +۲٬۷۶۲ [Adel‏ (۱۱×)]
     
‏۱۰:۲۸ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏موارد استعمال كلمۀ «روح»، در آيات قرآن مجيد)
     
‏۱۰:۲۷ (کنونی | قبلی) +۱٬۳۱۱ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏موارد استعمال كلمه «روح» در آيات قرآن مجيد)
     
‏۰۹:۴۲ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏معناى اين كه فرمود: «روح، از امر خدا است»)
     
‏۰۳:۱۴ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏معناى اين كه فرمود: «روح، از امر خدا است»)
     
‏۰۳:۱۱ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏معناى اين كه فرمود: «روح، از امر خدا است»)
     
‏۰۳:۰۸ (کنونی | قبلی) −۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏معناى اين كه فرمود: «روح، از امر خدا است»)
     
‏۰۲:۵۸ (کنونی | قبلی) ۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏معناى اين كه فرمود: «روح، از امر خدا است»)
     
‏۰۲:۵۶ (کنونی | قبلی) +۱٬۶۵۷ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏معناى «روح» و توضيح اين كه روح از امر خدا است)
     
‏۰۲:۲۳ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها
     
‏۰۲:۲۲ (کنونی | قبلی) −۲۴۹ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏وجود رابطه و سنخيت بين فعل و فاعل، از نظر قرآن)
     
‏۰۲:۱۹ (کنونی | قبلی) +۲۷ Adel بحث مشارکت‌ها
     ‏۰۲:۱۷  تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ تفاوتتاریخچه −۳۷ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بحث فلسفى (درباره سنخيت وجودى و رابطه ذاتى بين فعل و علت فاعلى))

‏۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

     ‏۱۳:۵۴  تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱‏‏ ۱۸ تغییر تاریخچه +۱٬۶۳۳ [Adel‏ (۱۸×)]
     
‏۱۳:۵۴ (کنونی | قبلی) +۳۵ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بحث فلسفى (درباره سنخيت وجودى و رابطه ذاتى بين فعل و علت فاعلى))
     
‏۱۳:۵۰ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏نقد سخن فخر رازى، پيرامون آيه: «قُل كُلٌّ يَعمَلُ عَلَى شَاكِلَتِه»)
     
‏۱۳:۵۰ (کنونی | قبلی) +۱۴۵ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏سخن فخر رازى پيرامون آيه: «قل كل يعمل على شاكلته» و نقد آن)
     
‏۱۰:۳۶ (کنونی | قبلی) −۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بيان اين كه: «سعادت» و «شقاوت»، از آثار اعتقادات و اعمال انسان است)
     
‏۱۰:۳۵ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بيان اين كه: «سعادت» و «شقاوت»، از آثار اعتقادات و اعمال انسان است)
     
‏۱۰:۳۴ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بيان اين كه: «سعادت» و «شقاوت»، از آثار اعتقادات و اعمال انسان است)
     
‏۱۰:۳۴ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بيان اين كه: «سعادت» و «شقاوت»، از آثار اعتقادات و اعمال انسان است)
     
‏۱۰:۲۸ (کنونی | قبلی) +۷۸۷ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بيان اينكه سعادت وشقاوت ضرورى وتغييرناپذير نيست واكتسابى واز آثار اعتقاداتواعمال انسان مى باشد)
     
‏۱۰:۰۱ (کنونی | قبلی) +۲۰۱ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏صفات درونى انسان علت تامه اعمال بدنى اونيست بلكه مقتضى آنست)
     
‏۰۹:۵۲ (کنونی | قبلی) +۱۱۵ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏معناى «كل يعمل على شاكلته»»)
     
‏۰۹:۴۵ (کنونی | قبلی) +۱۶۷ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏معناى «كل يعمل على شاكلته»»)
     
‏۰۹:۴۴ (کنونی | قبلی) −۱۶۳ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏سخن صاحب روح المعانى درباره شرور وكلام فخر رازى)
     
‏۰۹:۳۸ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏تقسيمات كلّى امور، در جهان)
     
‏۰۹:۳۷ (کنونی | قبلی) +۱۳۴ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏تقسيم كلى امور به پنج قسم)
     
‏۰۹:۳۱ (کنونی | قبلی) −۹۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏تقسيمات «عدم»، و بيان اين كه كدام قسم آن «شرّ» است)
     
‏۰۹:۲۹ (کنونی | قبلی) −۶۱ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بحثى فلسفى (در بيان اين كه شرور بالعرض داخل در قضاى الهى هستند))
     
‏۰۲:۲۳ (کنونی | قبلی) +۱۴۳ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بحثى فلسفى (در بيان اين كه شرور بالعرض داخل در قضاى الهى هستند))
     
‏۰۲:۰۷ (کنونی | قبلی) +۲۰۴ Adel بحث مشارکت‌ها

‏۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

     ‏۱۱:۳۷  تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۰‏‏ ۴ تغییر تاریخچه +۴۱۷ [Adel‏ (۴×)]
     
‏۱۱:۳۷ (کنونی | قبلی) −۱ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏توضيح اين كه: قرآن، ظالمان را، جز زيان نمى افزايد)
     
‏۱۱:۳۶ (کنونی | قبلی) ۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏توضيح اين كه: قرآن، ظالمان را، جز زيان نمى افزايد)
     
‏۱۱:۳۶ (کنونی | قبلی) +۴۱۶ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏توضيح اينكه قرآن ظالمين را جز زيان نمى افزايد)
     
‏۱۱:۱۹ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏وجه اين كه قرآن براى مؤمنان، «شفاء» و «رحمت» ناميده شده است)