نتایج جستجو
از الکتاب
- رده:خواهر میت (رده میت)یک عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۸:۱۷
- رده:وارث میت (رده میت)یک عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۸:۱۷
- رده:اهمیت دفن میت (رده میت)یک عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۸:۱۷
- رده:تاریخ دفن میت (رده میت)۲ عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۸:۱۷
- رده:منشأ دفن میت (رده میت)یک عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۸:۱۷
- یک عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۲۰:۲۱
- یک عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۴:۵۲
- یک عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۹:۳۷
- سنت بايد باقوام ذكور ميت كه داراى سهمى نيستند داد با آنكه در قرآن اشاره باين امر نشده است و علماء اماميه فرمودند بايد با قارب ميت الاقرب فالاقرب داد و۳۲ کیلوبایت (۲٬۹۱۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۸
- چيزيكه ظهورش ناپسند است (المنار) لذا به طور كنايه بع فرح و آلت رجوليت و جسد ميّت و غيره گفته شده در صحاح و قاموس آن را عورت. فاحشه (كاربد) و در مفردات كنايه۱۳ کیلوبایت (۸۶۹ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۷:۵۸
- از براي ميّت سه حالت است تا بدنش گرم است نجس است ولي غسل مسّ ميّت ندارد و چون سرد شد هم نجس است و هم غسل مسّ ميّت لازم ميشود۳۶ کیلوبایت (۳٬۱۰۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۵
- [نساء:12]. پيداست كه «اكثر» در آيه شامل دو نفر و از دو نفر بالاتر است زيرا اگر ميت دو خواهر يا دو برادر مادرى داشته باشد ثلث مال را خواهند برد و مثل [روم:9]۷ کیلوبایت (۵۳۴ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۲۲
- معیارهاى عرفى در احکام دین (الوصیة للولدین و الأقربین بالمعروف) ۷ - وصیتهاى مالى میت نافذ و داراى ارزش حقوقى است. (کتب علیکم إذا حضر أحدکم الموت إن ترک خیراً الوصیة)۵۰ کیلوبایت (۴٬۳۵۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۴
- احق بالمیراث من قرابته. از امام باقر(ع) روایت شده که فرمود: دایى و خاله (میت) در صورتى که کسى از خویشان نزدیک وى موجود نباشد، ارث مى برند. خداوند مى فرماید:۶۵ کیلوبایت (۴٬۶۷۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۸
- و دعا مينمود براى آن ميّت پس تكبير ميفرمود و منصرف ميشد و چون خداوند او را نهى فرمود از نماز بر منافقان تكبير اخير و دعاى بر آن ميت را ترك فرمود و بچهار۴۳ کیلوبایت (۳٬۳۳۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۹
- السلام نقل نموده و بنظر حقير آنچه آن دو بزرگوار فرمودند فرد اكمل خروج حى از ميت و ميت از حى است و الا شامل ميشود خروج هر ذيروحى را از غير آن مانند گياه و اشجار۴۹ کیلوبایت (۳٬۶۹۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۶
- و دعا مينمود براى آن ميّت پس تكبير ميفرمود و منصرف ميشد و چون خداوند او را نهى فرمود از نماز بر منافقان تكبير اخير و دعاى بر آن ميت را ترك فرمود و بچهار۴۸ کیلوبایت (۳٬۵۳۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۹
- اجابت میکند. میپذیرد. «یَسْمَعُونَ»: میشنوند. میفهمند. «الْمَوْتَی»: جمع میّت، مردگان. مراد مردگان معنوی است؛ نه مردگان جسمانی. «یَبْعَثُهُمْ»: آنان را۲۸ کیلوبایت (۲٬۰۴۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۳
- عزّوجلّ: «لایملکون الشفاعة إلاّ من اتّخذ عند الرحمن عهداً» این عهد همان عهد میت است». اسماء و صفات: رحمان ۷ انسان: محدوده اختیارات انسان ۱ خدا: آثار اذن خدا۳۸ کیلوبایت (۳٬۵۲۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۴
- و انس. و حضرت فرمود: هر آينه مىشنود ميت صداى پاى مردم و حركت دست ايشان را «1». قضيه تكلم سلمان عليه السلام با ميّت قبل از فوتش، و فاطمه بنت اسد كه حضرت۴۳ کیلوبایت (۳٬۶۸۴ واژه) - ۲۹ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۱۵:۵۵