نتایج جستجو

از الکتاب
نتایج ۵۱ - ۷۰ از ۱٬۱۲۲
جستجوی پیشرفته

جستجو در فضاهای نام:

  • قصص قرآن نقل شده: موقع اين شهر در شرق عقبه است. مردم مدين عرب و از اولاد اسماعيل «عليه السلام»بودند... نام آن شهر اكنون معان است. نگارنده گويد: معان در حال
    ۳ کیلوبایت (۲۱۹ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۵:۴۰
  • نعوذباللَّه. وَ إِسْحَاق مِن إِبْرَاهِيم الْأَسْبَاط مَا وَهَبْنَا لَه يَا إِسْمَاعِيل کُلاّ جَعَلْنَا آل عَلَى إِذ فِي اللّه هَدَيْنَا عِيسَى إِن إِنّا أُوتِي
    ۴ کیلوبایت (۱۸۳ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۲۴
  • سلام‌ كرد بلسان‌ عربيه‌ پرسيد ‌اينکه‌ چه‌ زباني‌ ‌است‌ ‌گفت‌ زبان‌ عمويم‌ اسماعيل‌ سپس‌ ‌با‌ زبان‌ عبراني‌ صحبت‌ كرد ‌گفت‌ زبان‌ پدرانم‌ اسحق‌ و يعقوب‌ سپس‌
    ۵۵ کیلوبایت (۵٬۱۶۷ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۵
  • ناخن‌. جلد 13 - صفحه 292 و امّا حج‌ّ: 1‌-‌ احرام‌ ‌از‌ مسجد الحرام‌ حجر اسماعيل‌ ‌ يا ‌ خلف‌ مقام‌. 2‌-‌ وقوف‌ عرفات‌ ‌از‌ ظهر ‌تا‌ مغرب‌ روز عرفه‌. 3‌-‌
    ۵۷ کیلوبایت (۵٬۶۰۰ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸
  • ‌غير‌ اينها مرحوم‌ شيخ‌ بهايي‌ ‌در‌ كشكول‌ نراقي‌ ‌در‌ سيف‌ الامة، سيد اسماعيل‌ ‌در‌ كفايه‌ ميفرمايند اصول‌ مذهب‌ جلد 6 - صفحه 434 نصاري‌ ‌بر‌ چهارده‌
    ۵۳ کیلوبایت (۳٬۸۵۹ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۲
  • است كه از شمال كعبه مى‏وزد (راغب) در آقرب آمده: آن بادى است كه از طرف حجر اسماعيل ما بين مشرق و بنات نعش مى‏وزد. کِتَابَه فَيَقُول لَم وَ يَا أُوتِي لَيْتَنِي
    ۴ کیلوبایت (۴۰۵ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۷:۳۷
  • جعل رسل هو عن حقق رجع خير ذا کفر الى على کتم فتن شىء ان نکر نفس رضو حفظ اسماعيل لعل ما شدد حدد فلح سوم
    ۴ کیلوبایت (۳۱۷ واژه) - ‏۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۳۱
  • امْرَأَتِي فَلا لَه فَبِم مَسّنِي أَصَابَه عِتِيّا أَحَدُهُمَا بَلَغَنِي إِسْمَاعِيل عِنْدَک يَبْلُغَن بَلَغْت أَن أَو تُبَشّرُون قَالُوا وَهَب بَشّرْنَاک
    ۵ کیلوبایت (۴۵۱ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۳۵
  • است ما را پيروى از قرآن در اين باره كافى است. وَ يَعْقُوب إِبْرَاهِيم إِسْمَاعِيل لَه وَهَبْنَا مِن إِن عَلَى الْأَسْبَاط مَا کُلاّ جَعَلْنَا عَلِيم رَبّک
    ۶ کیلوبایت (۴۱۳ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۲۴
  • قائل‌ بتحريف‌ هستند تصرف‌ ‌در‌ كلمه‌ والدي‌ّ كردند و گفتند ولدي‌ بوده‌ ‌که‌ اسماعيل‌ و اسحق‌ باشند. جمله‌ دوم‌‌-‌ ‌اينکه‌ ‌آيه‌ ‌در‌ مقام‌ دفع‌ دخل‌ ‌است‌ ‌که‌
    ۵۸ کیلوبایت (۴٬۹۷۲ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۰
  • او گفته شده اشعار دارد و اللّه اعلم. وَ کَان الْکِتَاب إِنّه ذَا مِن إِسْمَاعِيل فِي لِلْعَابِدِين صِدّيقا الْکِفْل اذْکُر کُل مَرْضِيّا ذِکْرَى نَبِيّا
    ۶ کیلوبایت (۶۱۷ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۶:۱۱
  • اطراف محلى سنگ بچينند محل تحجير شده را حجر (بر وزن علم) گويند حجر كعبه (حجر اسماعيل) از آن است طبرسى گويد علّت اين تسميه ممنوع الدخول بودن آن در طواف است و
    ۷ کیلوبایت (۶۷۹ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۱۸
  • بالاتر ‌است‌ ‌در‌ دنيا و آخرت‌ ‌که‌ ‌از‌ سنن‌ ابراهيم‌ ‌است‌ بازاي‌ ذبح‌ اسماعيل‌ و ‌اينکه‌ قرباني‌ ‌هم‌ بعوض‌ قرباني‌ فرزندان‌ ‌شما‌ ‌است‌ و باعث‌ حفظ ‌آنها‌
    ۶۳ کیلوبایت (۵٬۶۲۹ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸
  • [نساء:134]. من ه کم ها ل هم على کلل ذا کون اله ف الله وله ما قول ى ذکر حسن اسماعيل نبت ن خير دخل انن رحم دلل اذ ک زکريا جعل نعج بيت هل مريم ب شفع رجع لدى ادريس
    ۶ کیلوبایت (۵۷۸ واژه) - ‏۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۳۹
  • ابراهيم از كنيزش (هاجر) پسرى به نام اسماعيل داد و اين بشارت در مورد همسرش ساره است كه خداوند به او اسحاق داد. درباره‌ى اسماعيل فرمود: «بِغُلامٍ حَلِيمٍ» «1»
    ۲۸ کیلوبایت (۲٬۳۴۲ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۷
  • جزى کون داود ائى عيسى حسن کتب ايى اذن الذين لسن فرق هو نبو ثم جعل خوف نجو اسماعيل حمل يونس خلف شدد يوسف فرى ضوء بين فصح شىء الک قتل سلم ابو ملء منن ذهب بعد
    ۹ کیلوبایت (۸۵۴ واژه) - ‏۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۳۸
  • نسو ربب انس قول علم لئک آدم دحر عسل ولد ملک لا کذب لوم کتب کلل قد نهر نوح اسماعيل اذا ام ورث اليسع ان عزز جهنم موسى دنو ابراهيم نفس ترب دين صوب زيد بشر عند
    ۱۱ کیلوبایت (۱٬۰۳۳ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۷:۵۹
  • تحت مدين خسر التى شدد وتد اليسع نحن نن تبع حکم اخر رکن ضحک ذو جرم لم لکن اسماعيل عزز احزاب زکو غفر سحر نکر غير اوى نوب ابو جعل
    ۱۱ کیلوبایت (۱٬۱۰۷ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۸:۰۱
  • عَلَى الْمُرْسَلينَ وَ الْحَمْدُلِلَّهِ رَبِ الْعالَمينَ». من امن کلل رسل اسماعيل ها عيسى ف لما عقل قوم ايوب لوط انن اليسع هارون ل هم سليمان الا لا صلح کشف
    ۱۱ کیلوبایت (۱٬۱۵۸ واژه) - ‏۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۴۲
  • غيبت‌ تكليف‌ نيست‌، و فرق‌ اينها ‌با‌ اسماعيليّه‌ ‌اينکه‌ ‌است‌ ‌که‌ ‌آنها‌ اسماعيل‌ ‌را‌ امام‌ غايب‌ مي‌دانند اينها حضرت‌ بقية اللّه‌ ‌را‌ غايب‌ مي‌گويند.
    ۷۶ کیلوبایت (۶٬۹۳۰ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸