نتایج جستجو
از الکتاب
- المناقب فى قوله تعالى: و السابقون يرفعه الى ابن عباس قال السّبّاق ثلثة سبق يوشع بن نون الى موسى و سبق صاحب يس الى عيسى جلد 12 - صفحه 451 و سبق علىّ عليه۲۹ کیلوبایت (۲٬۶۸۶ واژه) - ۴ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۱۰
- بآسمان و ذو الكفل را كه در عيون از امام رضا عليه السّلام نقل نموده كه او يوشع بن نون است و بنابراين ذو الكفل لقب آنحضرت بوده چون كفل بمعناى نصيب و بهره۳۳ کیلوبایت (۲٬۸۵۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۷
- نياموخته مانند اختلاف يهود در پيغمبرى كه بشارت بآن در تورية داده شده كه آيا يوشع است يا غير آن و در شأن عزير و حدّ زناى محصنه و امثال اينها و اختلاف نصارى۳۱ کیلوبایت (۲٬۵۵۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۵
- «3». و خاصّه و عامّه روايت نمودهاند كه آفتاب برنگشت مگر براى سه نفر: حضرت يوشع و سليمان و حضرت على بن ابى طالب عليهم السلام. «4» وَ وَهَبْنا لِداوُدَ سُلَيْمانَ۳۵ کیلوبایت (۳٬۲۸۴ واژه) - ۲۴ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۱:۵۰
- و بعدا او بمقام نبوّت فائز گشت و از ذو الكفل كه در سوره انبياء ذكر شد او يوشع بن نون است و بعضى او را پسر عموى اليسع دانند كه كفالت از انبياء مهجور مينمود۲۸ کیلوبایت (۲٬۲۱۱ واژه) - ۲۴ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۲:۰۳
- نياموخته مانند اختلاف يهود در پيغمبرى كه بشارت بآن در تورية داده شده كه آيا يوشع است يا غير آن و در شأن عزير و حدّ زناى محصنه و امثال اينها و اختلاف نصارى۳۱ کیلوبایت (۲٬۶۳۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۵
- نياموخته مانند اختلاف يهود در پيغمبرى كه بشارت بآن در تورية داده شده كه آيا يوشع است يا غير آن و در شأن عزير و حدّ زناى محصنه و امثال اينها و اختلاف نصارى۳۴ کیلوبایت (۲٬۸۸۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۵
- اثبات اينكه از ضروريات دين است و انكارش موجب كفر است، چنانچه بر يوشع إبن نون خورشيد برگشت که آنهم شرح مفصلي دارد. (آیه 1)- ماه شکافته۳۷ کیلوبایت (۳٬۵۸۰ واژه) - ۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۱۶
- بآسمان و ذو الكفل را كه در عيون از امام رضا عليه السّلام نقل نموده كه او يوشع بن نون است و بنابراين ذو الكفل لقب آنحضرت بوده چون كفل بمعناى نصيب و بهره۳۷ کیلوبایت (۳٬۱۵۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۷
- بآسمان و ذو الكفل را كه در عيون از امام رضا عليه السّلام نقل نموده كه او يوشع بن نون است و بنابراين ذو الكفل لقب آنحضرت بوده چون كفل بمعناى نصيب و بهره۴۰ کیلوبایت (۳٬۲۰۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۷
- ثم از براي تراخي است يعني پس از اينکه مدت مديد از زمان يوشع تا دوره داود که در ذلت و خواري و شرك و كفر و قتل و اسيري بوديد۳۶ کیلوبایت (۲٬۹۴۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۰
- نياموخته مانند اختلاف يهود در پيغمبرى كه بشارت بآن در تورية داده شده كه آيا يوشع است يا غير آن و در شأن عزير و حدّ زناى محصنه و امثال اينها و اختلاف نصارى۳۹ کیلوبایت (۳٬۳۳۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۵
- در كه حاجت بخم شدن ندارد تا كى ما را اينها مسخره ميكنند و مرادشان موسى و يوشع بن نون بود پس تبديل نمودند كلمه استغفار را باستهزاء و عمل تعظيم را بتوهين۳۴ کیلوبایت (۲٬۷۲۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۳
- وعده الهي چه موقع بوده و لكن احتمال قوي ميرود که بعد از وفات يوشع إبن نون وصّي حضرت موسي بوده تا زمان طالوت که بر حسب امر۴۰ کیلوبایت (۳٬۲۹۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۰
- نياموخته مانند اختلاف يهود در پيغمبرى كه بشارت بآن در تورية داده شده كه آيا يوشع است يا غير آن و در شأن عزير و حدّ زناى محصنه و امثال اينها و اختلاف نصارى۴۸ کیلوبایت (۴٬۲۵۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۵
- بآسمان و ذو الكفل را كه در عيون از امام رضا عليه السّلام نقل نموده كه او يوشع بن نون است و بنابراين ذو الكفل لقب آنحضرت بوده چون كفل بمعناى نصيب و بهره۴۸ کیلوبایت (۴٬۰۹۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۷
- آنها را كشتند و متواري كردند و اموال آنها را بردند يكي بعد از يوشع إبن نون وصيّ حضرت موسي تا زمان يوشيا که پادشاه مؤمن آنها۵۰ کیلوبایت (۴٬۱۰۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۷
- دارند؟ فرمود: چون ذى القرنين باشند و صاحب سليمان (آصف بن برخيا) و صاحب موسى (يوشع بن نون). حمران بن اعين گويد: بامام باقر عليه السلام عرضكردم: علماء (امامان)۴ کیلوبایت (۱۸۲ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۲۴
- الصَّلَاة و قد روي : و روايت شده است كه خداوند تبارك و تعالى خورشيد را براى يوشع بن نون وصى و جانشين موسى عليه السّلام باز گردانيد تا او نماز خود را كه فوت۲ کیلوبایت (۵۷ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۴:۵۵
- تحمل نيست ، اما يوشع اصرار مى ورزد، و الياس در خواست او را اجابت مى كند، مشروط بر آن كه راجع به هر چه مى بيند پرسشى نكند، و اگـر يـوشـع تخلف ورزد الياس۴۴ کیلوبایت (۴٬۹۱۰ واژه) - ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۵:۱۲