نتایج جستجو
از الکتاب
- از کنگره سالانه حج، بزرگترین کنگره اسلامی میباشد، و به همین دلیل در روایتی از پیغمبر اکرم صلّی اللّه علیه و آله نقل شده که: «جمعه حجّ کسانی است که قادر۶۲ کیلوبایت (۵٬۷۲۹ واژه) - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۹:۴۳
- فتح نكرده و حقيقتا غالب نشده بودند چون بهره اخروى نبرده فقط متاع فانى دنيوى بوده آنهم در مقابل و بال باقى اخروى و خدا حكم ميكند ميان اهل ايمان و آنانكه با۵۷ کیلوبایت (۴٬۳۵۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۰
- از او هم پستتر گردد؛ زيرا چهار پا با ادراك جزئى، جدّ و جهد نمايد در جلب منافع و دفع مضار، و لكن اين جماعت با آنكه مدرك كليات هستند، ابدا توجه به نفع و۲۶ کیلوبایت (۲٬۰۶۸ واژه) - ۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۱۷:۰۱
- پس نگاهدار از آنچه فساد روزه تو در آنست، و هرگاه حج نمودى نگاهدار خود را از آنچه حرام است بر تو در حج و عمره، و هر عملى كه بجاآورى بايد پاكيزه باشد از۴۶ کیلوبایت (۳٬۶۱۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۶
- الْفاسِقِينَ» بقره، 26. «5». «أَنَّهُ مَنْ تَوَلَّاهُ فَأَنَّهُ يُضِلُّهُ» حج، 4. «6». «وَ إِنْ كُنْتُمْ مِنْ قَبْلِهِ لَمِنَ الضَّالِّينَ» بقره، 198. «7»۲۲۰ کیلوبایت (۲۰٬۹۶۶ واژه) - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۱۶:۴۰
- قانون بخاطر هوس، پشيمانى و ضعف و سردرگمى نيست، بلكه بر اساس مصلحت است). «1». حج، 52. «2». اعراف، 201. «3». ناس، 5. «4». زخرف، 36. جلد 4 - صفحه 581 گاهى پزشك۳۹ کیلوبایت (۳٬۲۰۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۹
- ميكنند براى تحصيل دنيا است و در تشخيص منافع و مضارّ آن با عقل و هوش و ذكاوت و فراست و جدّى و فعّالند و در امور اخروى جاهل و نادان و كودن و نفهم و سست عنصر۴۰ کیلوبایت (۳٬۵۲۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۷
- و در مورد احكام ظاهري دنيوي و مثوبات اخروي نسبت بهم متفاوتند به اينکه معني که مثوبات اخروي مخصوص بمؤمن يعني مسلمان واقعي است۴۲۸ کیلوبایت (۳۹٬۴۴۵ واژه) - ۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۰۴:۵۶