نتایج جستجو
از الکتاب
- مياندازد و تعبير به وسوسه شياطين ميكنند و قلوب مطهره معصومين از انبياء و ائمه و ساير معصومين از قسمت دوم محفوظ است و شيطان راه ندارد و خيال۲۵ کیلوبایت (۲٬۰۸۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۰
- در روایات متعددی که ذیل آیه فوق از پیامبر صلّی اللّه علیه و آله و ائمه معصومین علیهم السّلام نقل شده تعبیراتی دیده میشود که از اهمیت فوق العاده نماز در۶۰ کیلوبایت (۵٬۶۶۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۴
- معارف قرآنى ازقبيل مساءله عرش و كرسى بوده است و فقط مولى على و ديگر ائمه معصومين عليهمالسلام متعرض اين حقائق شده اند جواب امام على (عليه السلام ) به سؤ الات۳۰ کیلوبایت (۲٬۶۵۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۵
- هستند چه كسانى مى باشند گفته شده است . به نظر ما مراد از اين قوم انبياء و معصومين و اتقياء و صلحايند كه همواره پاسدار دين حق مى باشند. شريعت اسلام ناسخ شرايع۳۱ کیلوبایت (۲٬۲۷۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۴
- شده است وجه تعبير به ((ملائكه )) در جمله ((اذ قالت الملائكة ...)) گفتار معصومين در تفسير ((كلمه )) معناى ((كلمه خدا)) و مراد از ((كلمه )) در جمله : ((يبشرك۳۱ کیلوبایت (۲٬۵۳۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۷
- موافقان و مخالفان، برآنند كه مراد حضرت امير المؤمنين على عليه السّلام و اولاد معصومين او هستند: 1- در مجمع روايت از حضرت صادق عليه السّلام فرمايد: «1» ما را اراده۵۱ کیلوبایت (۴٬۵۷۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۶
- مفسّران، سال نهم هجرت، سال اعلام برائت است و بر پایه روایاتى که از ائمه معصومین (ع) رسیده است، روز حج اکبر، دهم ذیحجه است. ۴ - ایّام حج، فرصتى مناسب براى۶۵ کیلوبایت (۵٬۲۹۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۸
- اخلاص ، وجه اسناد اخلاص عبد به خدا و اشاره به درجات عالى اخلاص معصومين مبناى عصمت معصومين (انبياء و ائمه عليهم السلام ) علم است ، علمى مغاير با ساير علوم۴۰ کیلوبایت (۳٬۴۲۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۴
- عمران آيه 5. و مراد از راسخون في العلم وجود مقدس پيغمبر و ائمه معصومين هستند و كساني که در قلوب آنها زيغ است منافقين هستند. ] (آیه۱۸ کیلوبایت (۱٬۵۸۲ واژه) - ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۱۱
- أُولئِكَ لَهُم رِزقٌ مَعلُومٌ وعدههايي که خداوند در قرآن مجيد و معصومين در احاديث و اخبار و بشارتهايي که باهل ايمان داده شده تمام رزق۱۸ کیلوبایت (۱٬۳۴۷ واژه) - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۱۱
- اطاعت كسانى كه امر فرموده به موالات آنها و تمسك به ولايت ايشان يعنى ائمه معصومين عليهم السّلام، چنانچه در روايت برهان اشاره شده. 2- مباشيد بر هيچ حالى از۴۱ کیلوبایت (۳٬۵۴۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۷
- أُولئِكَ لَهُم رِزقٌ مَعلُومٌ وعدههايي که خداوند در قرآن مجيد و معصومين در احاديث و اخبار و بشارتهايي که باهل ايمان داده شده تمام رزق۱۹ کیلوبایت (۱٬۴۸۲ واژه) - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۱۰
- أُولئِكَ لَهُم رِزقٌ مَعلُومٌ وعدههايي که خداوند در قرآن مجيد و معصومين در احاديث و اخبار و بشارتهايي که باهل ايمان داده شده تمام رزق۱۹ کیلوبایت (۱٬۵۱۲ واژه) - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۱۳
- اخلاص ، وجه اسناد اخلاص عبد به خدا و اشاره به درجات عالى اخلاص معصومين مبناى عصمت معصومين (انبياء و ائمه عليهم السلام ) علم است ، علمى مغاير با ساير علوم۴۱ کیلوبایت (۳٬۴۱۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۴
- صفات خبيثه و اخلاق رذيله باشد و اينکه معني مصداق تام اتم آن معصومين هستند از انبياء و اوصياء و صلحاء و اتقياء آنهم بتفاوت درجات و مراتب۲۰ کیلوبایت (۱٬۵۲۴ واژه) - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۱۰
- أُولئِكَ لَهُم رِزقٌ مَعلُومٌ وعدههايي که خداوند در قرآن مجيد و معصومين در احاديث و اخبار و بشارتهايي که باهل ايمان داده شده تمام رزق۲۰ کیلوبایت (۱٬۶۰۶ واژه) - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۱۴
- اخلاص ، وجه اسناد اخلاص عبد به خدا و اشاره به درجات عالى اخلاص معصومين مبناى عصمت معصومين (انبياء و ائمه عليهم السلام ) علم است ، علمى مغاير با ساير علوم۴۷ کیلوبایت (۳٬۹۱۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۴
- يمين و اصحاب شمال سابقون كساني هستند که خردلي نافرماني نكردند که معصومين باشند مثل انبياء و اوصياء آنها و مقربان در پيشگاه الهي اصحاب يمين۲۴ کیلوبایت (۲٬۱۰۲ واژه) - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۰۳
- المُطَهَّرُونَ دو معني دارد يكي آنكه آن كتاب مكنون را كسي مس نميكند مگر معصومين مثل ملائكه و انبياء و ائمّه طاهرين که بجميع اطلاقات طاهر و مطهر۲۳ کیلوبایت (۲٬۰۴۳ واژه) - ۴ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۱۱:۴۵
- المُطَهَّرُونَ دو معني دارد يكي آنكه آن كتاب مكنون را كسي مس نميكند مگر معصومين مثل ملائكه و انبياء و ائمّه طاهرين که بجميع اطلاقات طاهر و مطهر۲۲ کیلوبایت (۱٬۹۴۲ واژه) - ۴ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۱۱:۴۶