نتایج جستجو
از الکتاب
- مائيم بجا آورندگان و بتحقيق نوشتيم در زبور بعد از موجب تذكر آنكه زمين را ارث ميبرند بندگان من كه شايستگانند همانا در اين هر آينه كفايت وصول بمطلوب است۳۳ کیلوبایت (۲٬۹۷۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۷
- کسانی که بر نمازهایشان نگهبانانند. ایشان خودشان وارثانند. کسانی که بهشت را به ارث میبرند، و در آنجا ایشان جاودانانند و بیگمان انسان را بهراستی از عصارهای،۴۷ کیلوبایت (۲٬۰۷۸ واژه) - ۲۲ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۲:۳۷
- مملكت او در حالتى كه خالى بود از او مساكن او، و عمارات او بىصاحب بود، به ارث بردند و تصرف كردند آنها را جماعتى ديگر «1». نكته: تعبير به ذوق در مرگ به جهت۳۴ کیلوبایت (۲٬۸۲۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۶
- ترجمه: «عَآئِلاً»: فقیر و بیچیز (نگا: توبه / ). چیزهائی که پیغمبر از پدر به ارث برد، شتر مادهای و کنیزکی بود (نگا: جزء عمّ شیخ محمّد عبده). خدا او را با۳۸ کیلوبایت (۳٬۷۵۲ واژه) - ۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۱۳:۰۸
- پاکیزه باشد، لذا قانون ارث را در باره اموالی که بعد از شما میماند قرار داده است» یعنی اگر گردآوری مال بکلی ممنوع بود قانون ارث موضوع نداشت. ولی روایات۷۰ کیلوبایت (۵٬۸۷۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۹
- قتل هم برداشته ميشود و لكن ارث اگر مورث او در حال ارتداد بميرد باو برنميگردد و اگر پس از توبه بميرد ارث ميبرد. و مراد در اينجا اينست۴۷ کیلوبایت (۳٬۸۸۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۵
- مائيم بجا آورندگان و بتحقيق نوشتيم در زبور بعد از موجب تذكر آنكه زمين را ارث ميبرند بندگان من كه شايستگانند همانا در اين هر آينه كفايت وصول بمطلوب است۳۷ کیلوبایت (۳٬۴۲۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۷
- یادواره(ی تورات و انجیل و ...) - نوشتیم: «زمین را بیچون بندگان شایستهام به ارث خواهند برد.» بیگمان در این جریان برای مردمان عبادتپیشه نویدی حتمی و رساست۵۱ کیلوبایت (۲٬۴۱۹ واژه) - ۲۲ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۲:۳۷
- شَيْءٍ عالِمِينَ (81) بعد از حضرت داود، حضرت سليمان عليه السلام را خداوند ارث عطا فرمود «1» حياة القلوب، ج 1، ص 330، باب 20، فصل 1. جلد 8 - صفحه 425 ملك۳۷ کیلوبایت (۳٬۱۵۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۷
- بود بعد از سكوت عيسى عليه السّلام تا دو سال پس از دنيا رحلت نمود زكريّا و ارث برد از او فرزندش يحيى جلد 3 صفحه 472 كتاب و حكمت را با آنكه صبى و صغير بود۳۷ کیلوبایت (۳٬۳۵۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۳
- بود بعد از سكوت عيسى عليه السّلام تا دو سال پس از دنيا رحلت نمود زكريّا و ارث برد از او فرزندش يحيى جلد 3 صفحه 472 كتاب و حكمت را با آنكه صبى و صغير بود۳۷ کیلوبایت (۳٬۲۱۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۳
- بود بعد از سكوت عيسى عليه السّلام تا دو سال پس از دنيا رحلت نمود زكريّا و ارث برد از او فرزندش يحيى جلد 3 صفحه 472 كتاب و حكمت را با آنكه صبى و صغير بود۳۶ کیلوبایت (۳٬۱۵۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۳
- - ۴۴، سوره نمل نبوت و علم انبياء عليه السّلام اكتسابى نيست و از ديگران به ارث نمى برند مقصود از ((منطق الطير)) در سخن سليمان عليه السّلام ((علمنا منطق الطير۳۹ کیلوبایت (۳٬۳۶۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴
- انطباق حكم ارث در اسلام با احكام تكوينى و خارجى بيان سهام طبقه اول ورثه در مساءله ارث بين رسول خدا (ص ) و سايرين فرقى نيست معناى كلاله سخنى پيرامون ارث به وجهى۲ کیلوبایت (۲۱۹ واژه) - ۸ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۹:۲۸
- رسائل مذهبى موجود آنها بحثى درباره ارث نمى بينيم ، فقط در چند مورد از مشتقات كلمه «ارث » سخن گفته شده كه همگى درباره ارث معنوى يا اخروى است . تفسير نمونه۴۱ کیلوبایت (۴٬۹۷۶ واژه) - ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۷:۳۳
- شوهران و پدران خودشانند چون اگر آنها متموّل باشند مايلند بمردن آنها و بردن ارث و اگر فقير باشند مايلند برفع رحمتشان و كمتر زن و فرزندى است كه علاقه بوجود۴۰ کیلوبایت (۳٬۴۶۱ واژه) - ۲ تیر ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۲۹
- شوهران و پدران خودشانند چون اگر آنها متموّل باشند مايلند بمردن آنها و بردن ارث و اگر فقير باشند مايلند برفع رحمتشان و كمتر زن و فرزندى است كه علاقه بوجود۴۰ کیلوبایت (۳٬۴۵۵ واژه) - ۲ تیر ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۳۲
- مائيم بجا آورندگان و بتحقيق نوشتيم در زبور بعد از موجب تذكر آنكه زمين را ارث ميبرند بندگان من كه شايستگانند همانا در اين هر آينه كفايت وصول بمطلوب است۳۹ کیلوبایت (۳٬۶۳۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۷
- شوهران و پدران خودشانند چون اگر آنها متموّل باشند مايلند بمردن آنها و بردن ارث و اگر فقير باشند مايلند برفع رحمتشان و كمتر زن و فرزندى است كه علاقه بوجود۴۳ کیلوبایت (۳٬۸۸۴ واژه) - ۲ تیر ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۱۲
- - ۴۴، سوره نمل نبوت و علم انبياء عليه السّلام اكتسابى نيست و از ديگران به ارث نمى برند مقصود از ((منطق الطير)) در سخن سليمان عليه السّلام ((علمنا منطق الطير۴۵ کیلوبایت (۴٬۱۶۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۵