نتایج جستجو
از الکتاب
- باشد مىدوشد بىآن كه آن را تمام كند. مشعر: بيابان معروفى است ما بين منى و عرفات آن را مشعر گفتهاند كه محل معين و معلومى است براى قسمتى از اعمال حج كه مبيت،۱۴ کیلوبایت (۱٬۲۸۸ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۱۴
- آن را «دفع شديد از عرفات به مزدلفه بااجتماع و كثرت» گفته است. [بقره:199]. نقل است: قريش و هم پيمانهايشان در مشعر وقوف كرده و به عرفات نمىآمدند و مىگفتند:۴ کیلوبایت (۳۲۸ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۵:۰۲
- الحج ٢٨ (رده ذکر خدا در حج شتر حلیت گوشت شتر عرفات برکات عرفات)ایام تشریق ۲۲; ذکر خدا در حج ۲۱ شتر حلیت گوشت شتر ۱۵ عرفات برکات عرفات ۵; خیریت عرفات ۵; وقوف در عرفات ۴ فقرا اهمیت تأمین فقرا ۱۹ قربانى تحریم گوشت قربانى۷۲ کیلوبایت (۶٬۷۲۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸
- الْأَلْبَاب لَيْس لَکُم فَمَا أُولِي أَفَضْتُم اسْتَمْتَعْتُم أُحِل يَا عَرَفَات بِه وَ اتّقُون مِنْهُن اللّه فَاذْکُرُوا فَآتُوهُن در حال بارگیری...۱ کیلوبایت (۴۱ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۲۸
- ثُم الضّالّين عَنّي تَمُنّوا مِنْکُم فَاذْکُرُوا الْعُسْر التّقْوَى لا عَرَفَات در حال بارگیری...۲ کیلوبایت (۶۳ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۲۷
- لیست کلمات مشتق شده در حال بارگیری... ذکر حرم عند وله ه اله ک الله ف ما کم عرفات هدى ان عرف کون من۱ کیلوبایت (۲۹ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۸:۰۰
- التوبة ٣ (رده وقوف در عرفات)بوده و از شواهد اينکه دعوي اينست که روز عرفه حاج در صحراي عرفات بودند و اينکه اذان بالاي كعبه بوده موقعي که آمده بودند براي۶۵ کیلوبایت (۵٬۲۹۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۸
- البقرة ١٩٦ (رده عرفات)خدا باتمام رسانيد و اعمال حج عبارت است از: نيّت- احرام، وقوف عرفات و مشعر، رمي جمرة عقبي، ذبح، حلق، طواف حج، نماز طواف، سعي صفا و مروه،۱۱۳ کیلوبایت (۱۰٬۰۰۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۵
- قول دوم: ليله مزدلفه است که شب عيد اضحي است که بايد حاج از عرفات كوچ كنند و در مزدلفه بيتوته كنند تا صلوة فجر پس از آن حركت۳۴ کیلوبایت (۳٬۵۴۳ واژه) - ۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۲:۰۲
- باشد مىدوشد بىآن كه آن را تمام كند. مشعر: بيابان معروفى است ما بين منى و عرفات آن را مشعر گفتهاند كه محل معين و معلومى است براى قسمتى از اعمال حج كه مبيت،۱۱ کیلوبایت (۱٬۲۰۷ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۶:۰۳
- باشد مىدوشد بىآن كه آن را تمام كند. مشعر: بيابان معروفى است ما بين منى و عرفات آن را مشعر گفتهاند كه محل معين و معلومى است براى قسمتى از اعمال حج كه مبيت،۱۲ کیلوبایت (۱٬۳۲۷ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۲۵
- كرده از احرام خارج مىشود سپس مثلا روز 8 ذوالحجة از مكّه احرام حجّ بسته به عرفات مىرود آنگاه بمشعر و منى تا آخر اعمال حجّ. علّت تسميه به حجّ تمتّع آن است۱۷ کیلوبایت (۱٬۷۸۳ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۵:۴۵
- كرده از احرام خارج مىشود سپس مثلا روز 8 ذوالحجة از مكّه احرام حجّ بسته به عرفات مىرود آنگاه بمشعر و منى تا آخر اعمال حجّ. علّت تسميه به حجّ تمتّع آن است۲۱ کیلوبایت (۲٬۰۲۵ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۱۶
- الْحِکْمَة مُنِيب الْمُؤْمِنِين إِذَا أُخْرِجُوا يَنْصُرُون الْعَظِيم أُولِي عَرَفَات فِي رُحَمَاء فَإِنّمَا عَبْد الْمُنَافِقِين بَشّر السّنِين مَن إِلاّ الطّيْر۲۳ کیلوبایت (۲٬۴۲۲ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۲۸
- 1- احرام از مسجد الحرام حجر اسماعيل يا خلف مقام. 2- وقوف عرفات از ظهر تا مغرب روز عرفه. 3- بيتوته بمشعر شب عيد. 4- رمي جمره۵۷ کیلوبایت (۵٬۶۰۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸
- دستگيرى از مسافرين دريا و ديگرى دادرس درماندگان در صحرا است و همه ساله در عرفات با يكديگر ملاقات مينمايند و نقل شده كه بعد از حزقيل كه از انبياء بنى اسرائيل۲۰ کیلوبایت (۱٬۶۷۲ واژه) - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۰۲:۵۱
- دستگيرى از مسافرين دريا و ديگرى دادرس درماندگان در صحرا است و همه ساله در عرفات با يكديگر ملاقات مينمايند و نقل شده كه بعد از حزقيل كه از انبياء بنى اسرائيل۲۰ کیلوبایت (۱٬۷۶۰ واژه) - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۰۲:۵۲
- دستگيرى از مسافرين دريا و ديگرى دادرس درماندگان در صحرا است و همه ساله در عرفات با يكديگر ملاقات مينمايند و نقل شده كه بعد از حزقيل كه از انبياء بنى اسرائيل۲۱ کیلوبایت (۱٬۷۷۴ واژه) - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۰۲:۵۳
- رده:استغفار در عرفات (رده عرفات)یک عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۶:۱۴
- رده:وقوف در عرفات (رده عرفات)۳ عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۶:۱۴