نتایج جستجو

از الکتاب
نتایج ۱ - ۱۲ از ۱۲
جستجوی پیشرفته

جستجو در فضاهای نام:

  • قرآن و غیر قرآن، این معنا بعید به نظر مى رسد; چرا که «سرّ» معمولاً در مقابل «علن» قرار مى گیرد. و «راغب» نیز در «مفردات» به ضعیف بودن این قول تصریح کرده است;
    ۳ کیلوبایت (۱۶۰ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۵:۰۱
  • شده در حال بارگیری... هم ه ما علم من ل فى قول ب ف على اله انن وله الله ها علن لا ان کم قبل نا جهر الذين وعلن نجو نفق ارض غفر رزق الى ندم وکء ى سمو لما کون
    ۴ کیلوبایت (۱۱۲ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۷:۵۹
  • هو سوى دعو سمو رئى نبو جهر دون ارض ثرى سوء صلو بغت هلک خوف تحت حمد وعد فوق علن ضرع غدو رسل اتى هما بين نفق ذکر نا نفس قوم کسب اصل حبب کون بعد حتى خفت انتم
    ۶ کیلوبایت (۵۴۸ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۷:۵۹
  • مفهوم دارد، اما برای آن کس که علمش بی‌پایان است غیب و شهود یکی است و سر و علن در آنجا یکسان می‌باشد. تفسیر آیات ۱- خداوند، به گفتار آشکار و توطئه ها و اسرار
    ۳۳ کیلوبایت (۲٬۹۷۴ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۷
  • امير المؤمنين‌ ‌عليه‌ ‌السلام‌ ‌است‌ ‌که‌ فرمود: الانسان‌ مركب‌ ‌من‌ سرّ و علن‌ و ظهر و بطن‌ جلد 13 - صفحه 366 و روح‌ و بدن‌) اما ‌از‌ عالم‌ عقول‌ عقل‌ انساني‌
    ۲۲ کیلوبایت (۱٬۸۵۷ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸
  • كنايه‌ ‌از‌ عدم‌ قبول‌ ‌است‌. فَإِن‌َّ اللّه‌َ محققا خداوند عالم‌ بسرّ و علن‌، ظهر و بطن‌، روح‌ و بدن‌ عَلِيم‌ٌ بِالمُفسِدِين‌َ افساد مقابل‌ اصلاح‌ ‌است‌
    ۲۰ کیلوبایت (۱٬۴۰۹ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۷
  • ‌او‌ مخفي‌ نيست‌: «لا تَخفي‌ مِنكُم‌ خافِيَةٌ» الحاقة آيه 18. ‌از‌ سرّ و علن‌ و ظهر و بطن‌ تمام‌ پيش‌ ‌از‌ وقوع‌ ‌آن‌ و ‌بعد‌ ‌از‌ فناء ‌آن‌، قول‌ ‌باشد‌
    ۲۶ کیلوبایت (۱٬۹۸۹ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۶
  • ‌يعني‌ خداوند داناتر ‌است‌ باسرار ‌آنها‌ عالم‌ السرّ و الخفيّات‌ ‌است‌ سر و علن‌ نزد ‌او‌ مساوي‌ ‌است‌ اينها تصور مي‌كنند ‌که‌ العياذ ‌خدا‌ ‌از‌ اسرار ‌آنها‌
    ۳۶ کیلوبایت (۳٬۱۹۵ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۵
  • ثِيابَهُم‌ نوح‌ ‌آيه‌ 6. يَعلَم‌ُ ما يُسِرُّون‌َ وَ ما يُعلِنُون‌َ سرّ و علن‌، بطن‌ و ظهر، جهر و خفية نسبت‌ بعلم‌ الهي‌ مساوي‌ ‌است‌ غيب‌ و حضور ‌بر‌ ‌او‌
    ۴۷ کیلوبایت (۳٬۸۸۰ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۲
  • علّام‌ الغيوب‌ و عالم‌ السرّ و الخفيات‌ ‌است‌ و ‌از‌ ظاهر و باطن‌ و سرّ و علن‌ ‌هر‌ كس‌ ‌با‌ خبر ‌است‌، و حكمت‌ امتحان‌ و غرض‌ ‌از‌ ‌آن‌ دو چيز ‌است‌: يكي‌
    ۶۱ کیلوبایت (۴٬۹۵۷ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۵
  • است ، نه اينكه نداند و آگاه نباشد. در حقيقت علم خدا به غيب و شهود و سر و علن وسيله مؤ ثرى براى تربيت انسان است كه در همه حال خود را در پيشگاه او ببيند
    ۴۵ کیلوبایت (۵٬۲۵۹ واژه) - ‏۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۶:۴۹
  • در قرآن و غير قرآن اين معنى بعيد به نظر ميرسد چرا كه «سر» معمولا در مقابل علن قرار ميگيرد، و راغب نيز در مفردات به ضعيف بودن اين قول تصريح كرده است ، هر
    ۵۵ کیلوبایت (۶٬۲۶۰ واژه) - ‏۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۴:۰۴