نتایج جستجو

از الکتاب
نتایج ۱ - ۱۰ از ۱۰
جستجوی پیشرفته

جستجو در فضاهای نام:

  • ریشه ثبت (رده ریشه کلمه) (بخش ریشه‌های نزدیک مکانی)
    وحى فرغ کود خير رتل تعس مکر هدى رضو س قتل سرف ارض شجر بغى اخر اکل قرء لدن ربط رکن کلل ملک جىء بشر کون عظم محو رئى عن جنن فوق
    ۵ کیلوبایت (۳۰۳ واژه) - ‏۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۳۸
  • داناى به اسرار امکان پذیر است.* (قل أنزله الذى یعلم السرّ فى السموت و الأرض) ربط بین نزول قرآن و علم به اسرار، مى تواند گویاى این نکته باشد که این کتاب از
    ۴۶ کیلوبایت (۴٬۱۶۲ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۱
  • خود را دارد و تصمیمى غیر از قلب دیگرى مى گیرد. (ما جعل اللّه لرجل من قلبین فى جوفه) این فراز، در صورتى که به آیات قبل و یا بعد ربط داشته باشد، در صدد بیان
    ۷۱ کیلوبایت (۶٬۳۴۳ واژه) - ‏۴ آذر ۱۴۰۰، ساعت ۰۵:۴۹
  • از حضرت صادق روايت نموده كه صبر نمائيد بر مصائب و هم صبرى كنيد با يكديگر و ربط پيدا كنيد با كسى كه اقتدا نمائيد باو و در مجمع از امير المؤمنين عليه السلام
    ۵۶ کیلوبایت (۵٬۱۳۰ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۸
  • عالم‌ حادث‌ ‌است‌ اطلاق‌ موجود خالق‌ ‌بر‌ ‌او‌ ميشود بعلاوه‌ و بناء ‌بر‌ قول‌ ‌آنها‌ بايد هيچگونه‌ تغييري‌ ‌در‌ عالم‌ پيدا نشود و ‌اينکه‌ خلاف‌ حس‌ و و
    ۳۱ کیلوبایت (۲٬۴۹۳ واژه) - ‏۱۹ آبان ۱۴۰۱، ساعت ۰۲:۵۹
  • را ملامت و سرزنش نمايد آن را (لوامه) نامند. 3- به اعتبار آنكه مايل شود به ربط عالم معنوى و عازم سير در آن گردد، لكن مقتضيات طبعى او را به تأخير اندازد آن
    ۵۱ کیلوبایت (۴٬۴۷۳ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۵
  • بانتهاى اعمال حج بتماميت اين عشره و امثال اينها ممكن است ذكر شود كه لازم نباشد ربط دادن اين جمله را بقربانى در هر حال نكته كه امام فرموده امام نكات است و اين
    ۱۱۳ کیلوبایت (۱۰٬۰۰۹ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۵
  • مناد ‌اينکه‌ الظلمة و ‌اينکه‌ اعوان‌ الظلمة! و ‌من‌ لاق‌ ‌لهم‌ دواتا ‌او‌ ربط ‌لهم‌ كيسا ‌او‌ مدهم‌ بمدّة قلم‌ فاحشروهم‌ معهم‌»« (وقتي‌ قيامت‌ واقع‌ شود
    ۲۰۳ کیلوبایت (۱۸٬۴۵۳ واژه) - ‏۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۱۳:۳۳
  • كند، و در سابق گذشت . و نيز از جمله موارد اختلاف مفسرين اختلافى است كه در ربط و اتصال جمله «ان اللّه لا يغير ما بقوم ...»، كرده اند، يكى گفته : متصل است
    ۳۹ کیلوبایت (۴٬۶۷۰ واژه) - ‏۸ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۲۲:۳۹
  • كردن امورى در هم فرو رفته است - خود دليل است بر اينكه منظور از احكام آيات ، ربط بعضى از آيات جدا شده از يكديگر به هم ، و ارجاع آيات آخر آن به اولش مى باشد
    ۴۳ کیلوبایت (۵٬۲۵۱ واژه) - ‏۸ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۲۱:۵۳