نتایج جستجو

از الکتاب
نتایج ۱ - ۵۹ از ۵۹
جستجوی پیشرفته

جستجو در فضاهای نام:

آیا منظورتان بیمارى ابراهيم بود؟
  • الصافات ٩٠ (رده بیمارى ابراهیم)
    را...». ابراهیم(ع): اعتذار ابراهیم(ع) ۱; بت شکنى ابراهیم(ع) ۳; بیمارى ابراهیم(ع) ۳; توریه ابراهیم(ع) ۳; قبول اعتذار ابراهیم(ع) ۲; قصه ابراهیم(ع) ۱، ۲،
    ۲۵ کیلوبایت (۲٬۳۷۱ واژه) - ‏۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۴۵
  • الصافات ٨٩ (رده بیمارى ابراهیم)
    مراد ابراهیم از سخنش «سقیم» این بود که به زودى مریض مى شوم...». ابراهیم(ع): اعتذار ابراهیم(ع) ۳; بیمارى ابراهیم(ع) ۱، ۲، ۳، ۴، ۷، ۸; تفکر ابراهیم(ع) ۱;
    ۳۳ کیلوبایت (۳٬۰۸۸ واژه) - ‏۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۴۴
  • الأنفال ٤٩ (رده نشانه هاى بیمارى قلب)
    المنفقون و الذین فى قلوبهم مرض ... و من یتوکل على اللّه) «مرض» به معناى بیمارى است و مقصود از آن در اینجا به این دلیل که در مقابل نفاق قرار گرفته، تردید
    ۴۰ کیلوبایت (۳٬۰۶۰ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۸
  • النور ٦١ (رده آثار بیمارى)
    محدوده اختیارات بیمار ۲، ۳، ۴ بیماران: همسفرگى با بیماران ۱۹، ۳۸ بیمارى: آثار بیمارى ۱، ۲۰ پدر: خوردن از خانه پدر ۳، ۱۰ تعقل: در آیات خدا ۳۵; زمینه تعقل
    ۱۲۱ کیلوبایت (۱۰٬۱۰۳ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۰
  • را مى جوشانند تا سفت شود و به هنگام بیمارى «جَرَب» به بدن شتر مى مالند و معتقد بودند با سوزشى که دارد مادّه بیمارى «جَرَب» را از بین مى برد. به هر حال
    ۴ کیلوبایت (۳۱۷ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۵:۵۱
  • الأنبياء ٨٣ (رده بیمارى ایوب)
    دنیوى انبیا ۶ انسانها: مشکلات دنیوى انسانها ۶ ایوب(ع): التجاى ایوب(ع) ۹; بیمارى ایوب(ع) ۲; دعاى ایوب(ع) ۱، ۳; شفاى ایوب(ع) ۳; عبرت از قصه ایوب(ع) ۱; فقر
    ۴۰ کیلوبایت (۳٬۲۰۷ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۷
  • النمل ٨٠ (رده آثار بیمارى قلب)
    سخنانت در دل همگان تأثیر کند. ۲ - بى اثر بودن قرآن در برخى از انسان ها، معلول بیمارى خود آنان است، نه ابهام و نارسایى پیام الهى. (إنّک على الحقّ المبین . إنّک
    ۳۴ کیلوبایت (۲٬۸۸۵ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۵
  • الأنبياء ٨٤ (رده شفاى بیمارى ایوب)
    ایوب(ع)، زن و فرزندان جدید دیگرى به او اعطا کرد. (و ءاتینه أهله ) ۶- رفع بیمارى، غم و گرفتارى ایوب(ع) و بازگشت خانواده اش به آن، رحمتى از جانب خدا بر او
    ۴۸ کیلوبایت (۴٬۰۹۴ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۷
  • متعلّقات مادى معصومان «ع» استجاب دعاى ايّوب «ع»، پس از بیماری ها و گرفتاری ها وجه اين كه ابراهيم و اسحاق و يعقوب «ع» را، به داشتن «دست» و «چشم» مدح فرمود
    ۳۰ کیلوبایت (۲٬۵۵۰ واژه) - ‏۲۴ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۲:۰۲
  • برای خدا به اتمام برسانید! و اگر محصور شدید، (و مانعی مانند ترس از دشمن یا بیماری، اجازه نداد که پس از احرام‌بستن، وارد مکه شوید،) آنچه از قربانی فراهم شود
    ۱۱۳ کیلوبایت (۱۰٬۰۰۹ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۵
  • النحل ٦٩ (رده عوامل شفاى بیمارى)
    اطاعت از خدا ۹ انسان: عوامل انقیاد انسان ۸; فضایل انسان ۱۵، ۱۷ بیمارى: عوامل شفاى بیمارى ۱۶ تغذیه: تغذیه از شکوفه ۱، ۲; تغذیه از گل ۱; تغذیه از میوه ۱،
    ۶۵ کیلوبایت (۵٬۶۰۵ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۹
  • الصافات ٩١ (رده استهزاهاى ابراهیم)
    این موضوع، مى تواند مؤید برداشت بالا باشد. ابراهیم(ع): استهزاهاى ابراهیم(ع) ۲; بت شکنى ابراهیم(ع) ۱; قصه ابراهیم(ع) ۱، ۲، ۳ بتها: استهزاى بتها ۲; بتها و خوردن
    ۲۶ کیلوبایت (۲٬۳۷۷ واژه) - ‏۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۴۵
  • الصافات ٩٢ (رده استهزاهاى ابراهیم)
    ءالهتهم فقال ألا تأکلون . ما لکم لاتنطقون) ابراهیم(ع): استهزاهاى ابراهیم(ع) ۱، ۲; قصه ابراهیم(ع) ۱، ۲; گفتگوى ابراهیم(ع) با بتها ۲ احکام :۴ استهزا: احکام استهزا
    ۲۴ کیلوبایت (۲٬۱۸۰ واژه) - ‏۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۴۶
  • می‌داند با این که در آیین ابراهیم (ع) حرام بوده، و به همین دلیل یهود هم به پیروی از ابراهیم آنها را بر خود حرام می‌دانند، نه تنها ابراهیم، بلکه نوح هم اینها را
    ۴۷ کیلوبایت (۳٬۸۸۱ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۷
  • المائدة ٥٤ (رده نشانه هاى بیمارى قلب)
    خدا، بى مهرى نسبت به اهل ایمان، احساس کوچکى در برابر کافران، از نشانه هاى بیمارى دل و ضعف ایمان (فترى الذین فى قلوبهم مرض ... اذلة على المؤمنین اعزة على
    ۸۹ کیلوبایت (۷٬۶۵۱ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۲
  • ص ٤٥ (رده بصیرت ابراهیم)
    هستند». ابراهیم(ع): بصیرت ابراهیم(ع) ۴; عبرت از قصه ابراهیم(ع) ۲; عبودیت ابراهیم(ع) ۳; علم ابراهیم(ع) ۷; عمل به تکلیف ابراهیم(ع) ۷; فضایل ابراهیم(ع) ۷; قدرت
    ۲۸ کیلوبایت (۲٬۲۱۱ واژه) - ‏۲۴ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۲:۰۳
  • زيتون، بلغم را برطرف مى‌سازد، رنگ صورت را صفا داده اعصاب را تقويت نموده، بيمارى و درد و ضعف را از بين مى‌برد و آتش خشم را فرو مى‌نشاند. «2» مراد از «ثُمَّ
    ۳۱ کیلوبایت (۲٬۹۲۷ واژه) - ‏۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۹:۲۱
  • از ما اهل البیت به دور داشته است. در تفسیر على ابراهیم چنین آمده که این آیه درباره ماریه قبطیه مادر ابراهیم نازل شده است و سبب آن چنین بوده که عائشه به رسول
    ۶۳ کیلوبایت (۶٬۰۳۰ واژه) - ‏۱۳ آبان ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۳۸
  • بلکه اینان درباره قرآن من در شک هستند، بلکه هنوز عذاب را نچشیده اند [تا از بیماری شک درآیند و به حقّانیّت آن اقرار کنند و زبان از گستاخی و جسارت ببندند.]
    ۳۶ کیلوبایت (۲٬۹۹۲ واژه) - ‏۲۴ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۱:۲۰
  • متعلّقات مادى معصومان «ع» استجاب دعاى ايّوب «ع»، پس از بیماری ها و گرفتاری ها وجه اين كه ابراهيم و اسحاق و يعقوب «ع» را، به داشتن «دست» و «چشم» مدح فرمود
    ۴۰ کیلوبایت (۳٬۶۶۶ واژه) - ‏۲۴ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۲:۰۲
  • از همه‌ی پیامبران برجسته پیمانشان را گرفتیم و (به ویژه) از تو و از نوح و ابراهیم و موسی و عیسی پسر مریم، و از همه‌ی آنان پیمانی سخت گرفتیم؛ تا راستان را
    ۴۹ کیلوبایت (۲٬۵۳۳ واژه) - ‏۲۲ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۲:۳۸
  • زيتون، بلغم را برطرف مى‌سازد، رنگ صورت را صفا داده اعصاب را تقويت نموده، بيمارى و درد و ضعف را از بين مى‌برد و آتش خشم را فرو مى‌نشاند. «2» مراد از «ثُمَّ
    ۲۵ کیلوبایت (۲٬۲۸۲ واژه) - ‏۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۹:۱۹
  • بابويه‌ و ‌علي‌ ‌إبن‌ ابراهيم‌ ‌از‌ حضرت‌ صادق‌ ‌عليه‌ السّلام‌ روايت‌ كرده‌اند ‌که‌ خلاصه‌ مفادش‌ اينست‌ ‌که‌ موقعي‌ ‌که‌ حضرت‌ ابراهيم‌ ‌عليه‌ السّلام‌ ‌را‌
    ۴۸ کیلوبایت (۴٬۲۵۸ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۵
  • هر غذايى را بخورد: يكى آنجا كه بيمار درمان گشته و سالم است و ديگر آنجا كه بيمارى فرد لاعلاج و بدون درمان است و پزشك از بهبود او مأيوس شده است. در قرآن نيز
    ۲۳ کیلوبایت (۱٬۹۰۲ واژه) - ‏۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۴۳
  • این سوره، سرزمین هاى نزول وحى را دربرگرفته است; زیرا «نوح»(ع) در کوفه، ابراهیم و عیسى(ع) در بیت المقدس، موسى(ع) در طور سینا و پیامبر اسلام(ص) در مکه به
    ۳۲ کیلوبایت (۳٬۰۰۶ واژه) - ‏۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۹:۱۸
  • هر غذايى را بخورد: يكى آنجا كه بيمار درمان گشته و سالم است و ديگر آنجا كه بيمارى فرد لاعلاج و بدون درمان است و پزشك از بهبود او مأيوس شده است. در قرآن نيز
    ۲۵ کیلوبایت (۱٬۹۶۷ واژه) - ‏۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۴۳
  • مانده‌اند و با وجود اين مغرور بدنيا شدند و از دين اجداد خودشان كه بحضرت ابراهيم و اسمعيل ميرسد دست برداشتند و براى منافع چند روزه بت‌پرست شدند و بزودى بسزاى
    ۲۶ کیلوبایت (۲٬۰۳۰ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۷
  • نعمت هاى دنیوى ۵ البرهان فی تفسیر القرآن. تفاسیر على بن ابراهیم و برهان. تفاسیر محمد بن ابراهیم النعمانى و برهان.
    ۵۳ کیلوبایت (۴٬۷۱۱ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۵
  • فردا خودت فقير خواهى شد، بهتر است اموالت را ذخيره كنى تا به هنگام پيرى و بيمارى و ...، خرج نمايى. اينها القائات و وعده‌هاى شيطانى است. نياز ما در فرداى
    ۴۰ کیلوبایت (۳٬۲۵۶ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۶
  • بسوى همگان باز است بيان مراد از اينكه ابرهيم (ع ) يك امت بود ذكر اوصاف ابراهيم (ع ) كه آثار تدين به دين خنيف او است معناى آيه ((انما جعل السبت على الذين
    ۴۸ کیلوبایت (۴٬۵۴۲ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۰
  • لباس براى يتيمان، محبت است. «فَأَمَّا الْيَتِيمَ فَلا تَقْهَرْ» 23- اگر بيمارى و فقر و سختى براى انسان رخ دهد، ياد ساير نعمت‌ها براى او مرهمى است. «وَ
    ۳۸ کیلوبایت (۳٬۷۵۲ واژه) - ‏۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۱۳:۰۸
  • منكر آن شد، چون ترسيده بود ابراهيم گفت : نه بلكه خنديد. آنگاه مردان نامبرده از آنجا برخاسته به طرف سدوم رهسپار شدند ابراهيم (نيز) با آنها مى رفت تا بدرقه
    ۴۲ کیلوبایت (۵٬۱۱۹ واژه) - ‏۷ فروردین ۱۴۰۲، ساعت ۱۴:۴۸
  • و تفرقه خارج شوند، «1». بقره، 162. «2». محمّد، 20. «3». ابراهيم، 21. «4». غافر، 49. «5». ابراهيم، 22. جلد 9 - صفحه 466 در قيامت در ظلماتند و براى كسب نور
    ۶۱ کیلوبایت (۵٬۰۱۸ واژه) - ‏۶ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۴۸
  • تو مى‌گويم: حضرت آدم براى توبه خود، حضرت نوح براى نجات از غرق شدن، حضرت ابراهيم براى‌ «1». تفسير نورالثقلين. «2». تفسير كنز الدقائق. «3». يوسف، 55. جلد
    ۸۹ کیلوبایت (۸٬۰۰۹ واژه) - ‏۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۲۳
  • خداوند آتش را برای او برد و سلام کرده است- همان خدایی که آتش نمرودی را برای ابراهیم سرد و سالم ساخت- دست کرد و نوزادش را سالم بیرون آورد. اما باز مادر در امان
    ۴۵ کیلوبایت (۳٬۹۹۵ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۵
  • پس عدم قدرت اصلا احرى و اولى خواهد بود به معذرت. در تفسير برهان- على بن ابراهيم قمى فرمايد: در غزوات پيغمبر صلّى اللّه عليه و آله جنگى دورتر و سخت‌تر از
    ۵۷ کیلوبایت (۴٬۸۰۸ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۹
  • سرعت به سراغ او آمدند. تفسير: طرح جالب بت شكنى ابراهيم در اين آيات بخش قابل ملاحظه اى از زندگى ابراهيم قهرمان بتشكن (عليه السلام ) به دنبال گوشه هائى از
    ۴۶ کیلوبایت (۵٬۴۸۴ واژه) - ‏۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۴:۵۳
  • الْكافِرُونَ»* در روايات، تلاوت اين آيه، براى اداى دين و رفع وسوسه و برطرف شدن فقر و بيمارى، مؤثّر شمرده شده است. نفى فرزند از خداوند، در مقابل يهود و مسيحيّت است،
    ۶۳ کیلوبایت (۵٬۹۶۳ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۱
  • شيطان ، و رنج و محنت و بيمارى ، منافات با مقام صبر و شكيبائى ندارد، آن هم بعد از هفت سال يا به روايتى هيجده سال با درد و بيمارى و فقر و نادارى ساختن و
    ۴۵ کیلوبایت (۵٬۳۸۹ واژه) - ‏۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۴:۵۹
  • بنويسيد كه بعد از آن هرگز گمراه نشويد! در ميان حاضران خليفه‌ى دوّم گفت: بيمارى پيامبر شديد شده و سخنانش بى‌ارزش است، شما قرآن داريد و نيازى به نوشتن نيست
    ۶۴ کیلوبایت (۵٬۹۰۴ واژه) - ‏۱۳ آبان ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۳۵
  • روایت:الکافی جلد ۱ ش ۷۶۱ (رده علي بن ابراهيم)
    الْحُجَّة علي بن ابراهيم عن ابيه و صالح بن السندي عن جعفر بن بشير عن يحيي بن معمر العطار عن بشير الدهان عن ابي عبد الله ع قال : رسول خدا (ص) در بيمارىِ مرگ خود
    ۶ کیلوبایت (۴۱۰ واژه) - ‏۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۲۴
  • متتابعة لغير علة كتب منافقا» «6» و در روايت ديگرى مى‌خوانيم هر كس به غير از بيمارى و عذر موجه ديگرى سه جمعه در نماز جمعه حضور نيابد، خداوند بر قلب او مُهر
    ۶۹ کیلوبایت (۶٬۶۴۷ واژه) - ‏۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۹:۴۲
  • علیکم میلة واحدة) ۲۱- معافیت مسلمانان از حمل سلاح، به هنگام نماز خوف در صورت بیمارى و یا در آزار بودن به واسطه بارش باران (و لاجناح علیکم ان کان بکم اذىً من
    ۷۹ کیلوبایت (۶٬۳۰۱ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۰
  • آتش گفتيم: براى ابراهيم سرد و گلستان باش: «يَا نَارُ كُونِى بَرداً وَ سَلاماً عَلَى إبرَاهِيم». در اين جا، يك فصل از داستان هاى ابراهيم «عليه السلام» خاتمه
    ۴۱ کیلوبایت (۴٬۷۱۰ واژه) - ‏۲۱ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۱:۵۶
  • كه از ابراهيم (عليه السلام ) پرسيد خداى تو كيست كه به سوى او دعوت مى كنى ؟ ابراهيم گفت : «همان كسى است كه زنده مى كند و مى ميراند» (اذ قال ابراهيم ربى الذى
    ۳۶ کیلوبایت (۴٬۲۷۵ واژه) - ‏۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۳:۲۴
  • مى كنند). ۹۵ - بگو ((خدا راست گفته (و اينها در آئين پاك ابراهيم نبوده ) بنابراين از آئين ابراهيم پيروى كنيد كه به حق گرايش داشت و از مشركان نبود!)) شان
    ۴۶ کیلوبایت (۵٬۴۶۹ واژه) - ‏۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۳:۳۷
  • ) خداوند همواره غفور و رحيم است . ۶۰ - اگر منافقين و آنها كه در دلهايشان بيمارى است ، و (همچنين ) آنها كه اخبار دروغ تفسير نمونه جلد ۱۷ صفحه ۴۲۶ و شايعات
    ۳۶ کیلوبایت (۴٬۱۲۰ واژه) - ‏۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۴:۰۰
  • عربها علاقه خاصى به ابراهيم نشان مى دادند و حتى آئين خود را به عنوان آئين ابراهيم معرفى مى كردند، اضافه مى كند كه آئين واقعى ابراهيم همين است كه من به سوى
    ۴۱ کیلوبایت (۴٬۹۵۴ واژه) - ‏۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۸:۱۲
  • دانيم صرع و جنون از بيمارى هاى روانى هستند و غالبا عوامل شناخته شده اى دارند. پاسخ : جمعى معتقد هستند كه تعبير مس شيطان كنايه از بيمارى روانى و جنون است و
    ۴۲ کیلوبایت (۴٬۹۸۳ واژه) - ‏۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۳:۲۷
  • نيست). وجه پنجم از كفر، «كفر برائت» است ، كه خداى عزّوجلّ درباره اش از ابراهيم خليل عليه السلام حكايت كرده كه گفت: «كفرنا بكم، و بدا بيننا و بينكم العداوة
    ۴۳ کیلوبایت (۴٬۹۰۹ واژه) - ‏۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۳۸
  • بعد از اين تفسير قابل توجه به نظر مى رسد اين است كه : خداوند سليمان را با بيمارى شديدى مورد آزمايش قرار داد، آنچنان كه همچون جسدى بى روح بر تختش افتاد، و
    ۳۱ کیلوبایت (۳٬۶۲۶ واژه) - ‏۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۴:۵۸
  • از اولين ، و چهار نفر از آخرين هستند، اما چهار نفر از اولين ((نوح » و «ابراهيم » و «موسى » و «عيسى » مى باشند، و چهار نفر از آخرين محمد (صلى اللّه عليه
    ۴۶ کیلوبایت (۵٬۲۴۵ واژه) - ‏۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۳:۲۱
  • روایت:الکافی جلد ۲ ش ۷۲ (رده علي بن ابراهيم)
    آدرس: الكافي، جلد ۲، كتاب الإيمان و الكفر علي بن ابراهيم عن ابيه عن بكر بن صالح عن القاسم بن بريد قال حدثنا ابو عمرو الزبيري عن ابي عبد الله ع قال : ابو
    ۹۰ کیلوبایت (۵٬۳۴۸ واژه) - ‏۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۳۹
  • ساختى و در آن مى دميدى و به فرمان من پرندهاى مى شد و كور مادرزاد و مبتلا به بيمارى پيسى را به فرمان من شفا ميدادى ، و مردگان را (نيز) به فرمان من زنده ميكردى
    ۵۰ کیلوبایت (۵٬۷۲۲ واژه) - ‏۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۸:۰۰
  • كند، مثلا مى گويد طلبكاران پشت سر منند، و مرا رها نمى كنند، در آيه ۱۶ سوره ابراهيم مى خوانيم من ورائه جهنم و يسقى من ماء صديد گوئى جهنم اين گنهكاران را تعقيب
    ۴۴ کیلوبایت (۴٬۹۱۰ واژه) - ‏۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۵:۱۲
  • تا آنجا كه تاريخ دين و فلسفه نشان ميدهد، سخنى است دروغ ، براى اين كه دين ابراهيم (عليه السلام ) بعد از عهد فلسفه هند و مصر و كلدان بود، و دين عيسى (عليه
    ۴۱ کیلوبایت (۴٬۷۰۵ واژه) - ‏۲ شهریور ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۱۵
  • برگردانند و خود را تبرئه كنند!. در روايتى از امام باقر (ع ) كه در تفسير على بن ابراهيم در ذيل اين آيه نقل شده چنين مى خوانيم : فارقوا اميرالمومنين عليه السلام
    ۴۲ کیلوبایت (۴٬۹۴۲ واژه) - ‏۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۸:۱۱
  • اين امتها از قبيل : قوم نوح و عاد، قوم هود و ثمود قوم صالح و كلده و قوم ابراهيم (عليه السلام ) و اهل سدوم ، و سائر مؤ تفكات (قوم لوط) و قبطيان (قوم فرعون
    ۴۳ کیلوبایت (۵٬۰۴۰ واژه) - ‏۸ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۲۱:۴۸
  • مقايسه كند، و در نظر بگيرد: كه اين زندگى آميخته اى از مرگ و حيات ، و سلامتى و بيمارى ، و فقر و توانگرى ، و راحت و تعب ، و وجدان و فقدان است ، و نيز در نظر بگيرد:
    ۴۶ کیلوبایت (۵٬۳۱۰ واژه) - ‏۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۲۸