مشارکتهای کاربری Adel
از الکتاب
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۰۳:۲۱۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۳:۲۱ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۰ ←نهى شديد از زناكارى
- ۰۳:۲۰۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۳:۲۰ تفاوت تاریخچه +۱۷۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۰ ←نهى شديد از زناكارى
- ۰۳:۱۳۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۳:۱۳ تفاوت تاریخچه +۲۶۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۰ ←نهى از فرزند كشى (چه دختر وچه پسر) از بيم فقر وگرسنگى كه در عرب رسم بوده
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۱۳:۲۴۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۳:۲۴ تفاوت تاریخچه +۷۵ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۰ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۱۳:۱۸۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۳:۱۸ تفاوت تاریخچه +۳۶۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۹ ←نهى از افراط وتفريط در انفاق کنونی
- ۱۲:۵۹۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۵۹ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۹ ←وجه اين كه فرمود: «اسراف كاران، برادران شياطين هستند»
- ۱۲:۵۲۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۵۲ تفاوت تاریخچه +۴۵۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۹ ←اشاره به وجه اينكه فرمود: اسرافكاران برادران شياطين هستند
- ۱۲:۳۴۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۳۴ تفاوت تاریخچه +۱۴۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۹ ←امر به تواضع و خضوع در برابر والدين و دعا براى آن ها
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۰۴:۳۹۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۳۹ تفاوت تاریخچه +۱۲۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۹ ←امر به تواضع وخضوع در برابر والدين ودعا براى آنها
- ۰۴:۳۰۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۳۰ تفاوت تاریخچه −۸۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۹ ←آيه در مقام انحصار حكم به دوران پيرى پدر ومادر نيست !
- ۰۴:۲۴۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۲۴ تفاوت تاریخچه +۱۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۹ ←نيكى كردن به والدين، از مهمترين واجبات بعد از توحيد
- ۰۴:۲۲۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۲۲ تفاوت تاریخچه +۶۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۹ ←نيكى كردن به والدين ، از مهمترين واجبات بعد از توحيد
- ۰۴:۱۷۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۱۷ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۹ ←قضاء تشريعى خداوند به این که: «جز او را نپرستيد»
- ۰۴:۱۷۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۱۷ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۹ ←قضاء تشريعى خداوند به این که: «جز او را نپرستيد»
- ۰۴:۱۶۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۱۶ تفاوت تاریخچه +۱۹ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۹ ←قضاء تشريعى خداوند به نپرستيدن جز او
- ۰۴:۱۵۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۱۵ تفاوت تاریخچه +۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۹ ←قضاء تشريعى خداوند به نپرستيدن جز او
- ۰۴:۱۴۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۱۴ تفاوت تاریخچه +۲۴۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۹ ←قضاء تشريعى خداوند به نپرستيدن جز او
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۱۲:۵۰۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۵۰ تفاوت تاریخچه +۳۶۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۹ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۱۲:۳۰۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۳۰ تفاوت تاریخچه −۴۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۸ ←بحث فلسفى (در بيان اينكه فيض خداوند مطلق ونامحدود است ومنشاء اختلاف انواع وافراداختلاف قابليت ها است ) کنونی
- ۱۲:۲۳۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۲۳ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۸ ←گفتارى در چند فصل پيرامون «قضاء»
- ۱۲:۲۰۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۲۰ تفاوت تاریخچه −۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۸ ←گفتارى در چند فصل پيرامون «قضاء»
- ۱۲:۱۹۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۱۹ تفاوت تاریخچه +۱۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۸ ←گفتارى در چند فصل پيرامون قضاء
- ۱۲:۱۸۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۱۸ تفاوت تاریخچه +۲۸۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۸ ←گفتارى در چند فصل پيرامون قضاء
- ۱۱:۴۵۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۴۵ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۸ ←گفتارى در چند فصل پيرامون قضاء
- ۱۱:۴۴۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۴۴ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۸ ←گفتارى در چند فصل پيرامون قضاء
- ۱۱:۴۲۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۴۲ تفاوت تاریخچه +۴۷۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۸ ←گفتارى در چند فصل پيرامون قضاء
- ۱۱:۲۷۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۲۷ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۸ ←بحث روايتى: (رواياتى در ذيل برخى آيات گذشته)
- ۱۱:۲۶۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۲۶ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۸ ←بحث روايتى: (رواياتى در ذيل برخى آيات گذشته)
- ۱۱:۲۵۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۲۵ تفاوت تاریخچه +۳۶۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۸ ←بحث روايتى (رواياتى در ذيل برخى آيات گذشته )
- ۱۱:۱۱۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۱۱ تفاوت تاریخچه +۷ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۸ ←فصل ۳ - روايات هم اين نظريه را تاءييد مى كنند:
- ۱۱:۱۰۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۱۰ تفاوت تاریخچه +۸ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۸ ←فصل ۲ - نظرى فلسفى در معناى قضاء:
- ۱۱:۰۹۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۰۹ تفاوت تاریخچه +۱۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۸ ←فصل ۱ - در معنا وحدود آن :
- ۱۱:۰۷۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۰۷ تفاوت تاریخچه +۲۶۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۸ ←توضيح اينكه درجات اخروى بزرگتر از درجات دنيوى است
- ۱۰:۵۵۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۵۵ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۸ ←اشاره به تفاسير ديگرى كه براى اين آيه بيان شده است
- ۱۰:۵۴۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۵۴ تفاوت تاریخچه −۸۷ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۸ ←اشاره به تفاسير ديگرى كه براى اين آيه بيان شده است
- ۱۰:۵۴۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۵۴ تفاوت تاریخچه +۹۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۸ ←اهل دنيا و اهل آخرت، هر دو، از عطاى خداوند بهره می برند
- ۱۰:۵۳۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۵۳ تفاوت تاریخچه +۱۸۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۸ ←اشاره به تفاسير ديگرى كه براى اين آيه بيان شده است
- ۱۰:۳۹۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۹ تفاوت تاریخچه −۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۸ ←اهل دنيا و اهل آخرت، هر دو، از عطاى خداوند استمداد مى كنند
- ۰۴:۳۲۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۳۲ تفاوت تاریخچه +۲۰۸ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۸ ←بيان اينكه دنيا طلبان در اعمال دنيوى ، وعقبى طلبان دراعمال اخروى مستمدّ از عطاى خداوندند
- ۰۴:۰۵۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۰۵ تفاوت تاریخچه +۳۳۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۸ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۰۳:۵۵۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۳:۵۵ تفاوت تاریخچه +۸۸ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۷ ←اعمال آدمى اسباب اخروى هستند وبر خلاف اسباب دنيوى تخلف ناپذيرند کنونی
- ۰۳:۴۸۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۳:۴۸ تفاوت تاریخچه +۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۷ ←مراد از «اراده عاجلة» در آيه: «مَن كَانَ يُرِيدُ العَاجِلَة عَجَّلنَا لَهُ فِيهَا...»
- ۰۳:۴۸۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۳:۴۸ تفاوت تاریخچه +۶۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۷ ←مراد از «اراده عاجلة» در آيه: «مَن كَانَ يُرِيدُ العَاجِلَة عَجَّلنَا لَهُ فِيهَا...»
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۰۴:۱۱۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۱۱ تفاوت تاریخچه +۷۰۸ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۷ ←مراد از «اراده عاجلة» در آيه: «مَن كَانَ يُرِيدُ العَاجِلَة عَجَّلنَا لَهُ فِيهَا...»
- ۰۳:۴۴۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۳:۴۴ تفاوت تاریخچه +۲۵۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۷ ←وجوهی که مفسران، در توجيه امر خدا در آیه: «أمَرنَا مُترَفِيهَا فَفَسَقُوا فِيهَا» گفته اند
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۱۲:۰۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۰۰ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۷ ←وجوهی مفسران، که در توجيه امر خدا در آیه: «أمَرنَا مُترَفِيهَا فَفَسَقُوا فِيهَا» گفته اند
- ۱۱:۵۷۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۵۷ تفاوت تاریخچه +۲۴۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۷ ←وجوهى كه مفسرين در توجيه اين امر گفته اند.
- ۱۱:۳۹۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۳۹ تفاوت تاریخچه +۱۱۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۷ ←توجيه امر خدا در آیه «امرنا مترفيها ففسقوا فيها»، با اين كه خدا امر به فحشاء نمى كند!
- ۱۱:۳۳۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۳۳ تفاوت تاریخچه −۱۳۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۷ ←مقصود از اراده هلاك قريه، در آیه: «وَ إذَا أرَدنَا أن نُهلِكَ قَريَة»
- ۱۱:۳۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۳۱ تفاوت تاریخچه +۳۸ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۷ ←توضيح اين كه فرمود: «و ما كنا معذبين حتى نبعث رسولا»
- ۱۱:۲۹۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۲۹ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۷ ←توضيح اين كه فرمود: «و ما كنا معذبين حتى نبعث رسولا»
- ۱۱:۲۶۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۲۶ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۷ ←توضيح اين كه فرمود: «و ما كنا معذبين حتى نبعث رسولا»
- ۱۱:۲۶۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۲۶ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۷ ←توضيح اين كه فرمود: «و ما كنا معذبين حتى نبعث رسولا»
- ۱۱:۲۵۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۲۵ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۷ ←توضيح اين كه فرمود: «و ما كنا معذبين حتى نبعث رسولا»
- ۱۱:۲۴۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۲۴ تفاوت تاریخچه +۸۰۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۷ ←توضيح اين كه فرمود: «و ما كنا معذبين حتى نبعث رسولا»
- ۱۰:۴۷۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۴۷ تفاوت تاریخچه +۸ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۷ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۱۰:۴۶۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۴۶ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۷ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۱۰:۴۵۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۴۵ تفاوت تاریخچه +۲۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۷ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۱۰:۴۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۴۲ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←هدايت هر كس، به سود خودش و ضلالتش، عليه خود اوست کنونی
- ۱۰:۴۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۴۱ تفاوت تاریخچه +۲۳۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←هدايت هر كس به سود خود و ضلالتش عليه خود اوست
- ۱۰:۲۶۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۲۶ تفاوت تاریخچه +۷۰۷ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←مقصود از كتابى كه در قيامت براى افراد انسان بيرون آورده مى شود
- ۱۰:۰۶۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۰۶ تفاوت تاریخچه +۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←معناى این که فرمود: «ما طائر هر کسی را به گردنش آویخته ایم»؟
- ۱۰:۰۳۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۰۳ تفاوت تاریخچه +۸۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←عاقبت وسرنوشت انسان با اعمال ارادى واختيارى اولزوم وحتميت پيدا مى كند
- ۰۵:۱۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۵:۱۰ تفاوت تاریخچه +۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←معناى این که فرمود: «ما طائر هر کسی را به گردنش آویخته ایم»؟
- ۰۵:۱۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۵:۱۰ تفاوت تاریخچه +۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←معناى این که فرمود: «ما طائر هر کسی را به گردنش آویخته ایم»؟
- ۰۵:۰۹۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۵:۰۹ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←معناى این که فرمود: «ما طائر هر کسی را به گردنش آویخته ایم»؟
- ۰۵:۰۹۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۵:۰۹ تفاوت تاریخچه +۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←معناى این که فرمود: «ما طائر هر کسی را به گردنش آویخته ایم»؟
- ۰۵:۰۶۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۵:۰۶ تفاوت تاریخچه +۳۰۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←معناى «طائر» و مراد از جمله: «و كل انسان الزمناه طائره فى عنقه»
- ۰۴:۴۳۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۴۳ تفاوت تاریخچه −۱۰۹ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←وجود قدرت و آزادى، دليل و مجوز ارتكاب هر عملى نيست
- ۰۴:۴۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۴۱ تفاوت تاریخچه +۱۱۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←معناى «طائر» و مراد از جمله: «و كل انسان الزمناه طائره فى عنقه»
- ۰۴:۴۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۴۰ تفاوت تاریخچه +۱۷۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←وجود قدرت وآزادى ، دليل ومجوز ارتكاب هر عملى نيست
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۱۱:۴۴۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۴۴ تفاوت تاریخچه +۳۶۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←مراد از آيت بودن شب وروز ومحوآيت ليل ومبصره بودن آيات نهار
- ۱۱:۲۹۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۲۹ تفاوت تاریخچه +۵۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←بیان عجول بودن انسان و نکته های آیه «وَ یَدعُ الإنسانُ بالشَّرّ دعائه بالخیر...»
- ۱۱:۲۵۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۲۵ تفاوت تاریخچه +۱۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←بیان عجول بودن انسان و نکته های آیه «وَ یَدعُ الإنسانُ بالشَّرّ دعائه بالخیر...»
- ۱۱:۲۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۲۲ تفاوت تاریخچه +۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←بیان عجول بودن انسان و نکته های آیه «وَ یَدعُ الإنسانُ بالشَّرّ دعائه بالخیر...»
- ۱۱:۲۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۲۲ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←بیان عجول بودن انسان و نکته های آیه «وَ یَدعُ الإنسانُ بالشَّرّ دعائه بالخیر...»
- ۱۱:۲۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۲۱ تفاوت تاریخچه +۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←بیان عجول بودن انسان و نکته های آیه «وَ یَدعُ الإنسانُ بالشَّرّ دعائه بالخیر...»
- ۱۱:۲۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۲۰ تفاوت تاریخچه +۹۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←دونكته كه آيه شريفه روشن مى شود
- ۱۱:۱۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۱۲ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←بیان عجول بودن انسان و نکته های آیه «وَ یَدعُ الإنسانُ بالشَّرّ دعائه بالخیر...»
- ۱۱:۱۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۱۲ تفاوت تاریخچه −۸۵ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ ←بيان اين كه انسان عجول بوده وآنسان كه در طلب خيرات است در پى شر نيز مى باشد(و يدع الانسان بالشر دعائه بالخير)
- ۱۱:۰۵۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۰۵ تفاوت تاریخچه +۱۴۹ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۰۴:۴۹۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۴۹ تفاوت تاریخچه +۴۷۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۶ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۰۴:۳۷۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۳۷ تفاوت تاریخچه +۵۴۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←خداوند براى مؤمنان صالح العمل بر خود حق قرار داده است کنونی
- ۰۴:۳۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۳۲ تفاوت تاریخچه −۴۰۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←معنای هدایت قرآن به دین «أقوَم»، و اين كه اسلام، دين «قَيّم» است
- ۰۴:۳۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۳۰ تفاوت تاریخچه +۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←معنای هدایت قرآن به دین «أقوَم»، و اين كه اسلام، دين «قَيّم» است
- ۰۴:۲۶۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۲۶ تفاوت تاریخچه +۵۵۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←آيات ۹ - ۲۲ سوره إسراء
- ۰۴:۰۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۰۱ تفاوت تاریخچه +۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←آيات ۹ - ۲۲ سوره إسراء
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۱۳:۱۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۳:۱۱ تفاوت تاریخچه +۱۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←آيات ۹ - ۲۲ سوره إسراء
- ۱۳:۰۸۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۳:۰۸ تفاوت تاریخچه −۴۸ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←مقصود از دو بار سركوب شدن و هلاكت بنى اسرائيل بر اثر دوبا فسادانگيزى آنان برروى زمين
- ۱۳:۰۷۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۳:۰۷ تفاوت تاریخچه +۲۴۹ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←مقصود از دوبار سركوب شدن وهلاكت بنى اسرائيل بر اثر دوبا فسادانگيزى آنان برروى زمين
- ۱۲:۵۷۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۵۷ تفاوت تاریخچه +۲۶۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←روايتى در ذيل آيه (لتفسلان فى الارض مرتين ...)
- ۱۲:۵۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۵۱ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←بحث روایتی: چرا نوح«ع»، عبد شكور خوانده شده است
- ۱۲:۵۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۵۱ تفاوت تاریخچه +۶۵ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←بحث روایتی: چرا نوح«ع»، عبد شكور خوانده شده است
- ۱۲:۴۷۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۴۷ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←آثار نيك و بد اعمال، به عامل بر مى گردد
- ۱۲:۴۵۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۴۵ تفاوت تاریخچه +۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←آثار نيك وبد اعمال به عامل بر مى گردد
- ۱۲:۴۵۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۴۵ تفاوت تاریخچه −۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←آثار نيك وبد اعمال به عامل بر مى گردد
- ۱۲:۴۳۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۴۳ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←آثار نيك وبد اعمال به عامل بر مى گردد
- ۱۲:۴۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۴۲ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←آثار نيك وبد اعمال به عامل بر مى گردد
- ۱۲:۴۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۴۰ تفاوت تاریخچه +۹۰۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ ←آثار نيك وبد اعمال به عامل بر مى گردد
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۱۱:۳۹۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۳۹ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۵ بدون خلاصۀ ویرایش