نتایج جستجو
از الکتاب
- بر اين وجه ديده و دانسته بودند و از رفع آن اطلاع نداشتند و فرعون به جهت اهانت آن را ذكر نمود. و چون آن زمان رسم بود هر كه را پيشواى خود مىگردانيدند دستوانهاى۲۸ کیلوبایت (۲٬۴۵۲ واژه) - ۹ مهر ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۱۲
- را در ترجمه آورديم و معناى دوم آن است كه مردم مكّه اهانت تو را در آن حلال مىدانند، پس به شهرى كه اهانت تو را جلد 10 - صفحه 484 حلال مىشمرند سوگند نمىخورم۳۳ کیلوبایت (۳٬۲۰۱ واژه) - ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۳:۰۳
- را در ترجمه آورديم و معناى دوم آن است كه مردم مكّه اهانت تو را در آن حلال مىدانند، پس به شهرى كه اهانت تو را جلد 10 - صفحه 484 حلال مىشمرند سوگند نمىخورم۳۴ کیلوبایت (۳٬۲۵۵ واژه) - ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۳:۰۴
- بودن خود از ديگران مى گذارد حکایت انسانی که آزمايش خدا با فقر و تنگدستى را، اهانت و خوارى مى پندارد مراد از آمدن پروردگار در قيامت: «و جاء ربّك و الملك...»۳۴ کیلوبایت (۳٬۵۴۳ واژه) - ۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۲:۰۲
- بودن خود از ديگران مى گذارد حکایت انسانی که آزمايش خدا با فقر و تنگدستى را، اهانت و خوارى مى پندارد مراد از آمدن پروردگار در قيامت: «و جاء ربّك و الملك...»۳۶ کیلوبایت (۳٬۴۶۳ واژه) - ۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۲:۰۳
- به حساب ممتاز بودنخود از ديگران مى گذارد و آزمايش خدا با فقر و تنگدستى را اهانت و خوارى از ناحيه خدا مى پندارد مراد از آمدن پروردگار در قيامت (و جاء ربّك۳۵ کیلوبایت (۳٬۳۶۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۵۴
- را در ترجمه آورديم و معناى دوم آن است كه مردم مكّه اهانت تو را در آن حلال مىدانند، پس به شهرى كه اهانت تو را جلد 10 - صفحه 484 حلال مىشمرند سوگند نمىخورم۳۴ کیلوبایت (۳٬۲۶۳ واژه) - ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۳:۰۶
- متعدى از جميع حدود راست عذابى خوار كننده، يعنى عذاب او بر وجه استخفاف و اهانت است، چنانچه ثواب مطيع، بر وجه كرامت است. تنبيه: بدان كه چون مؤمن عاصى در۳۲ کیلوبایت (۲٬۹۱۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۸
- بودن خود از ديگران مى گذارد حکایت انسانی که آزمايش خدا با فقر و تنگدستى را، اهانت و خوارى مى پندارد مراد از آمدن پروردگار در قيامت: «و جاء ربّك و الملك...»۳۸ کیلوبایت (۳٬۷۳۲ واژه) - ۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۲:۰۵
- به حساب ممتاز بودنخود از ديگران مى گذارد و آزمايش خدا با فقر و تنگدستى را اهانت و خوارى از ناحيه خدا مى پندارد مراد از آمدن پروردگار در قيامت (و جاء ربّك۴۲ کیلوبایت (۳٬۷۷۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۵۴
- به حساب ممتاز بودنخود از ديگران مى گذارد و آزمايش خدا با فقر و تنگدستى را اهانت و خوارى از ناحيه خدا مى پندارد مراد از آمدن پروردگار در قيامت (و جاء ربّك۴۱ کیلوبایت (۳٬۶۷۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۵۴
- را در ترجمه آورديم و معناى دوم آن است كه مردم مكّه اهانت تو را در آن حلال مىدانند، پس به شهرى كه اهانت تو را جلد 10 - صفحه 484 حلال مىشمرند سوگند نمىخورم۳۷ کیلوبایت (۳٬۷۲۹ واژه) - ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۳:۰۱
- را در ترجمه آورديم و معناى دوم آن است كه مردم مكّه اهانت تو را در آن حلال مىدانند، پس به شهرى كه اهانت تو را جلد 10 - صفحه 484 حلال مىشمرند سوگند نمىخورم۳۶ کیلوبایت (۳٬۴۱۱ واژه) - ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۳:۰۵
- ۴ عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۸:۲۷
- یک عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۷:۳۰
- یک عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۱:۰۹
- یک عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۴:۴۶
- بودن خود از ديگران مى گذارد حکایت انسانی که آزمايش خدا با فقر و تنگدستى را، اهانت و خوارى مى پندارد مراد از آمدن پروردگار در قيامت: «و جاء ربّك و الملك...»۴۱ کیلوبایت (۳٬۸۳۰ واژه) - ۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۲:۰۴
- بنابراين امتنان تو بر من به سبب تعبيد قوم من و تذليل و ذبح آنها باشد كه محض اهانت و تحقير و ايذاى من است و حبط كننده انعام تو بر من. «1» 2- «همزه انكار» مقدر۴۱ کیلوبایت (۳٬۷۱۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۲
- روایت:الکافی جلد ۷ ش ۹۸۰ (رده اهانت)الكافي جلد ۱ كِتَابُ التَّوْحِيدِ بَابُ النَّوَادِر موضوعات : ناسزاگویی، اهانت۳ کیلوبایت (۴۲ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۳:۳۸