نتایج جستجو

از الکتاب
نتایج ۵۱ - ۷۰ از ۱۱۰
جستجوی پیشرفته

جستجو در فضاهای نام:

  • ثالثا جمله: (تَخرُج‌ بَيضاءَ) دليل‌ قطعي‌ و قرينه‌ متصله‌ ‌است‌ زيرا خروج‌ فرع‌ دخول‌ ‌است‌ ‌تا‌ داخل‌ نشود خارج‌ نميشود و بيضاء مقابل‌ سوداء ‌است‌ و بمعني‌
    ۲۹ کیلوبایت (۲٬۴۹۷ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۴
  • نقض عهد به پنبه كردن خود رشته انسان مسؤ ول است و اضلال خدا ابتدائى نيست و فرع بر ضلالت شخص گمراه است نهى مستقل از اينكه هسم وسيله خدعه و دغلكارى قرار داده
    ۶۴ کیلوبایت (۵٬۵۴۰ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۹
  • كنندگان‌. (وَ نَزَع‌َ يَدَه‌ُ) نزع‌ بمعني‌ اخراج‌ و اظهار ‌است‌ و اخراج‌ فرع‌ ادخال‌ ‌است‌ و اختلاف‌ كردند مفسرين‌ ‌که‌ ‌در‌ كجا داخل‌ كرد و اخراج‌ نمود
    ۳۴ کیلوبایت (۳٬۱۱۲ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۲
  • جز آنكه پيغمبران از برگزيده آنند و در آن اصل باشند و برترى دارند و مؤمنان فرع آنند از سرشتى بايست آن، از اين رو خدا عز و جل ميان پيمبران و پيروانشان جدائى
    ۱۰ کیلوبایت (۶۶۵ واژه) - ‏۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۳۳
  • ميفرمايد: (ارتد ‌النّاس‌ ‌بعد‌ ‌رسول‌ اللّه‌ الّا اربعة ‌او‌ خمسة) و ارتداد فرع‌ ايمان‌ ‌است‌ ‌که‌ ايمان‌ آوردند سپس‌ برگشتند منافقين‌ ‌را‌ مرتد نميگويند،
    ۳۷ کیلوبایت (۳٬۶۰۰ واژه) - ‏۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۰۵
  • ميفرمايد: (ارتد ‌النّاس‌ ‌بعد‌ ‌رسول‌ اللّه‌ الّا اربعة ‌او‌ خمسة) و ارتداد فرع‌ ايمان‌ ‌است‌ ‌که‌ ايمان‌ آوردند سپس‌ برگشتند منافقين‌ ‌را‌ مرتد نميگويند،
    ۳۸ کیلوبایت (۳٬۸۶۷ واژه) - ‏۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۰۶
  • آخرت‌ ‌در‌ دنيا احتياج‌ بدليل‌ و برهان‌ و منطق‌ دارد اثبات‌ ‌آن‌ و ‌اينکه‌ فرع‌ اثبات‌ وجود حق‌ ‌تعالي‌ و معرفة بانبياء ‌که‌ ‌از‌ آثار قدرت‌ حق‌ ‌که‌ ‌در‌
    ۳۴ کیلوبایت (۳٬۰۴۹ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۵
  • غير. أَوْ فارِقُوهُنَّ بِمَعْرُوفٍ‌: يا جدا شويد از ايشان به نيكوئى، يعنى فرع طلاق است از نفقه و مسكن و صداق ادا كنيد. حاصل آنكه تا مطلقات در عده‌اند، اختيار
    ۶۳ کیلوبایت (۵٬۵۱۳ واژه) - ‏۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۱۵
  • ‌خود‌ ‌را‌ ‌از‌ قابليت‌ انداختند و مستحق‌ همه‌ نوع‌ عذاب‌ شدند زيرا قابليت‌ فرع‌ ايمان‌ و تقوي‌ و عمل‌ صالح‌ ‌است‌ و ‌از‌ همه‌ اينها كناره‌ گيري‌ كردند و
    ۲۹ کیلوبایت (۲٬۲۶۹ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۳
  • ‌براي‌ ‌آنها‌ عذاب‌ سختي‌ ‌است‌. وَ يَستَجِيب‌ُ ‌از‌ ماده اجابت‌ ‌است‌ و جواب‌ فرع‌ سؤال‌ ‌است‌ ‌تا‌ سؤال‌ نشود صدق‌ جواب‌ نميكند سائل‌ ‌عبد‌ مجيب‌ خداوند مجاب‌
    ۳۷ کیلوبایت (۲٬۸۱۲ واژه) - ‏۱۹ شهریور ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۳۸
  • الهى چيزى را نه در ذات و نه در صفات و نه در افعال و نه در عبادات، زيرا شريك فرع بر عجز و احتياج، و ذات قادر متعال از آنها منزه و مبرى باشد. در كافى- از ابو
    ۷۷ کیلوبایت (۶٬۳۷۱ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۵
  • وجود نداشته‌ ‌باشد‌. بنا ‌بر‌ ‌اينکه‌ خوف‌ ‌از‌ عذاب‌ و سخط و غضب‌ الهي‌ فرع‌ ايمان‌ و اعتقاد ‌است‌ و كسي‌ ‌که‌ خوف‌ نداشته‌ كاشف‌ ‌از‌ ضعف‌ اعتقاد ‌او‌
    ۴۱ کیلوبایت (۳٬۲۵۴ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۲
  • ابتدا ميفرمايد: استمع‌ حال‌ ميفرمايد: سمعنا ‌براي‌ ‌اينکه‌ ‌است‌ ‌که‌ سماع‌ فرع‌ استماع‌ ‌است‌ بايد اولا گوش‌ فرا داد و توجه‌ نمود و بقول‌ ‌ما دل‌ داد ‌تا‌
    ۴۳ کیلوبایت (۳٬۹۵۵ واژه) - ‏۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۱:۴۰
  • ‌است‌ صلاة زكاة خمس‌ امر بمعروف‌ نهي‌ ‌از‌ منكر حج‌ جهاد تولي‌ و تبري‌ ده‌ فرع‌ و شرط جهاد حضور نبي‌ و امام‌ و نواب‌ خاص‌ ‌آنها‌ ‌است‌ و ‌در‌ غيبت‌ بازاء
    ۴۳ کیلوبایت (۴٬۲۰۵ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۱
  • ید اللّه مغلولة) از امام صادق (ع) در توضیح آیه فوق روایت شده: ... قالوا قد فرع من الامر فلایزید و لاینقص ... . آفرینش: تدبیر آفرینش ۱، ۴۱ ارزش: ملاک ارزش
    ۸۵ کیلوبایت (۶٬۷۴۸ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۲
  • الميزان جلد ۱۱ صفحه ۲۰۵ زليخا با آوردن حرف «فاء» بر سر «ذلكن » كلام خود را فرع و نتيجه گفتار و كردار زنان مصر كرد، و با آوردن «ذا» اشاره به شخصى (يوسف )
    ۳۱ کیلوبایت (۳٬۶۸۰ واژه) - ‏۴ فروردین ۱۴۰۲، ساعت ۱۶:۱۸
  • صلّى اللَّه عليه و آله اصل و ريشه آن درخت است و امير المؤمنين عليه السلام فرع (و تنه) آن و امامان از نسل آنها شاخه‏هاى آن و علم امامان ميوه آن و شيعيان
    ۷ کیلوبایت (۴۱۶ واژه) - ‏۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۱۶
  • و ‌اگر‌ مرا نيامرزي‌ و رحم‌ نكني‌ ميباشم‌ ‌از‌ خسران‌ كننده‌گان‌. غفران‌ فرع‌ ذنب‌ ‌است‌ و انبياء معصوم‌ هستند ‌در‌ تمام‌ عمر ‌حتي‌ خيال‌ معصيت‌ ‌در‌ قلوب‌
    ۴۵ کیلوبایت (۳٬۵۲۴ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۳
  • نبوى صلّى اللّه عليه و آله ترس كارترين خلق بود به خدا، زيرا كميت خوف و خشيت، فرع كميت علم است كه‌ (إِنَّما يَخْشَى اللَّهَ مِنْ عِبادِهِ الْعُلَماءُ) «1» پس
    ۹۲ کیلوبایت (۷٬۹۴۱ واژه) - ‏۴ آذر ۱۴۰۰، ساعت ۰۵:۵۷
  • بشر آمده‌ و تخصيص‌ بذكر مؤمنين‌ ‌از‌ جهة ‌اينکه‌ ‌است‌ ‌که‌ امتثال‌ احكام‌ فرع‌ ايمان‌ ‌است‌ و ‌غير‌ مؤمن‌ ‌براي‌ ‌او‌ نتيجه‌ ندارد. لا تُحَرِّمُوا طَيِّبات‌ِ
    ۴۹ کیلوبایت (۴٬۱۸۵ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۲