نتایج جستجو
از الکتاب
- مقدّر «اذکر» باشد. بنابر احتمال دوم، نکته بالا قابل استفاده است. ۴ - لواط (آمیزش با مردان)، در میان قوم لوط رواج داشت. (إنّکم لتأتون الفحشة) «فاحشة» به هر۳۱ کیلوبایت (۲٬۵۳۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۷
- قوانینی وضع میکند که با حکمت سازگار است). و (گروهی از) زنانِ طلاق داده شده [:آمیزش دیده] باید مدّت سه پاکی و سه حیض انتظار کشند، و اگر به خدا و روز بازپسین۹۲ کیلوبایت (۷٬۹۰۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۵
- درخواست کرد که خودش را در اختیار او بگذارد و این کنایه از تقاضاى وصال و آمیزش است. ۳- زلیخا براى هموار ساختن نظر یوسف(ع) به منظور کام جویى ، اهتمامى مداوم۶۸ کیلوبایت (۵٬۷۶۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۴
- است. بنابراین «بل أنتم قوم عادون» یعنى، شما مردمى تجاوزپیشه اید; که به جاى آمیزش با زنان با مردان درمى آمیزید. ۷ - هم جنس بازى و لواط، تجاوز به حریم ارزش ها۲۵ کیلوبایت (۱٬۹۲۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴
- را طلاق دهید، آنان را در زمان عدّه [آن زمانی که از عادت پاک شده و با همسر آمیزش نکرده باشند] طلاق دهید و حساب عدّه را نگه دارید، و از خدا پروردگارتان پروا۱۰۵ کیلوبایت (۹٬۶۳۹ واژه) - ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۱۴
- 71)- هجرت ابراهیم از سرزمین بت پرستان: داستان آتش سوزی ابراهیم و نجات اعجاز آمیزش از این مرحله خطرناک، لرزه بر ارکان حکومت نمرود افکند او اگر با این حال در۲۸ کیلوبایت (۲٬۲۳۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۷
- «ذلک» اشاره است به حدى که خداوند براى ارضاى غریزه جنسى تعیین کرده است (آمیزش با همسر یا کنیز مورد تملک). «عدوان» (مصدر «العادون») به معناى تجاوز کردن۳۴ کیلوبایت (۳٬۰۷۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸
- فصول زندگانی موسی (ع) اشاره میکند که مربوط به دوران کودکی او و نجات اعجاز آمیزش از چنگال خشم فرعونیان است، این فصل گر چه از نظر تسلسل تاریخی قبل از فصل رسالت۳۵ کیلوبایت (۳٬۲۴۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۴
- افتاد و يا پيش از آن؟ 4- احتمال نزديك به يقين آن است كه بنى اسرائيل در اثر آميزش با مصريان گاو را مقدّس شمرده و دين يگانه پرستى اجداد خود را ازياد برده بودند۲۰ کیلوبایت (۲٬۲۰۵ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۷:۵۹
- او گفت و آن ادعای ربوبیت اعلی بود خداوند او را به مجازات این دو ادعای کفر آمیزش در همین دنیا گرفتار ساخت. تفسیر آیات ۱ - خداوند فرعون را در پى ادعاى ربوبیت،۳۵ کیلوبایت (۳٬۱۴۹ واژه) - ۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۵۸
- مى گفت. (قد بلغت من الکبر عتیًّا) جمله «قد بلغت...» کنایه از ناتوانى بر آمیزش جنسى است. ۱۰- لزوم رعایت ادب در گفتار با خداوند (و قد بلغت من الکبر عتیًّا)۳۵ کیلوبایت (۲٬۹۰۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۳
- نميگرفتند لكن لو امتناعيه است تصدق عن كاذبين چون با آنها كمال آميزش را دارند ايمان نميآورند. وَ لكِنَّ كَثِيراً مِنهُم فاسِقُونَ اكثريت۳۴ کیلوبایت (۲٬۵۵۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۲
- کار گاهی سبب تعطیل هدفهای حیاتی میشود، مثلا اگر انسان برای خوردن غذا، یا آمیزش جنسی، بخواهد از منطق «لزوم بدل ما یتحلل» و «لزوم تداوم نسل از طریق توالد۴۳ کیلوبایت (۳٬۷۷۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۷
- خود را. کنایه از پاکدامنی و عفّت است. «أَحْصَنَتْ فَرْجَهَا»: خود را از آمیزش با مرد، چه از راه حلال و چه از راه حرام، به دور داشت، خویشتن را از آلودگی۳۶ کیلوبایت (۳٬۱۴۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۷
- ((ما خلق لكم )) كه در سخن لوط عليه السّلام با قوم خود آمده ، با بيان اينكه آميزش با همجنس برخلاف نظام خلقت و فطرت انسان است . تفسیر آیات قالُوا لَئِنْ لَمْ۲۴ کیلوبایت (۱٬۸۹۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴
- امور آفریدگان خاصّ خود میپرداخت و به دیگران محبّت و مرحمتی نمیکرد، و از آمیزش مخلوقات خویش با سایر آفریدهها جلوگیری مینمود، و نمیگذاشت خدایان دیگر برآفریدگانش۴۳ کیلوبایت (۳٬۵۶۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۹
- ((ما خلق لكم )) كه در سخن لوط عليه السّلام با قوم خود آمده ، با بيان اينكه آميزش با همجنس برخلاف نظام خلقت و فطرت انسان است . تفسیر آیات كَذَّبَتْ قَوْمُ۱۷ کیلوبایت (۱٬۳۶۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴
- ((ما خلق لكم )) كه در سخن لوط عليه السّلام با قوم خود آمده ، با بيان اينكه آميزش با همجنس برخلاف نظام خلقت و فطرت انسان است . تفسیر آیات كَذَّبَتْ قَوْمُ۱۵ کیلوبایت (۱٬۱۹۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴
- گیاهان و کوهها و دریاها با عجائب و شگفتیهای بیشمارش، و موجودات گوناگون اسرار آمیزش، که هر زمان اسرار تازهای از خلقت آنها کشف میشود. هر یک آیه و نشانهای است۵۰ کیلوبایت (۴٬۰۵۶ واژه) - ۱۵ آذر ۱۴۰۱، ساعت ۱۲:۰۴
- ((ما خلق لكم )) كه در سخن لوط عليه السّلام با قوم خود آمده ، با بيان اينكه آميزش با همجنس برخلاف نظام خلقت و فطرت انسان است . تفسیر آیات كَذَّبَتْ قَوْمُ۱۶ کیلوبایت (۱٬۱۷۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴