نتایج جستجو

از الکتاب
  • [يوسف:37-38]. ايضا [ص:7]. يعنى: ما اين سخن را در دين اخير نشنيده‏ايم اين جز دروغ نيست. و نيز بطريقه بت پرستان اطلاق شده مثل [اعراف:89]. ايضا آيه [اعراف:88]
    ۲ کیلوبایت (۱۸۲ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۷:۰۰
  • يافتن، طلب و اراده است. [هود:89]. يعنى بگيرد شما را مانند عذابى كه قوم نوح را گرفت. طلب و اراده معنى كردن نيز صحيح است [ص:36]. باد را سليمان مسخر كرديم
    ۱۰ کیلوبایت (۷۱۸ واژه) - ‏۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۲۸
  • تاریخ لباس ۴ تفسیر عیاشى، ج ۲، ص ۳۴۲، ح ۷۹; نورالثقلین، ج ۳، ص ۲۹۸، ح ۲۱۵. تفسیر عیاشى، ج ۲، ص ۳۵۰، ح ۸۴; نورالثقلین، ج ۳، ص ۳۰۶، ح ۲۲۲.
    ۲۸ کیلوبایت (۲٬۱۴۲ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۲
  • جاهليّتى كه در اوّل و گذشته بود و آن جاهليّت قبل از بعثت است. در كمال الدين (ص 27 ط) جديد در روايت ابن مسعود هست كه حضرت رسول «صلى اللّه عليه و آله» جاهليّت
    ۱۱ کیلوبایت (۱٬۰۷۶ واژه) - ‏۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۳۳
  • البيان في تفسير القرآن، ج ‌۲، ص ۶۹۳. محمدباقر محقق،‌ نمونه بينات در شأن نزول آيات از نظر شيخ طوسي و ساير مفسرين خاصه و عامه، ص ۱۳۲. صاحبان روض الجنان و مجمع
    ۳۱ کیلوبایت (۲٬۶۹۸ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۷
  • کیفر کافران ۱۰ مؤمنان: زمینه تشخیص مؤمنان ۸ ; ویژگیهاى مؤمنان ۴ محمّد(ص): اوامر محمّد(ص) ۴
    ۳۳ کیلوبایت (۲٬۴۹۱ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۹
  • البيان في تفسير القرآن، ج ‌۳، ص ۲۳۱. محمدباقر محقق،‌ نمونه بينات در شأن نزول آيات از نظر شیخ طوسی و ساير مفسرين خاصه و عامه، ص ۳.۹. صاحب مجمع البيان گويد:
    ۳۴ کیلوبایت (۲٬۸۴۵ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۲
  • مى‌آورى ما نمى‌فهميم و دركت نمى‌كنيم. حق تعالى رد قول‌ تفسير اثنا عشرى، ج‌1، ص: 197 آنها فرمود: بَلْ لَعَنَهُمُ اللَّهُ بِكُفْرِهِمْ‌: نه چنان است كه مى‌گويند،
    ۳۸ کیلوبایت (۳٬۱۵۷ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۳
  • يعنى: زمين را بعد از آسمان بگردش و چرخش در آورد . در كتاب آغاز و انجام جهان ص 39 با استفاده از معنائى كه اقرب الموارد براى دحو كرده، مى‏گويد زمين از پهلوى
    ۴ کیلوبایت (۳۱۳ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۸:۰۳
  • ۱۱; همانندسازى براى قرآن ۱، ۴، ۸، ۱۳ محمد(ص): مسؤولیت محمد(ص) ۱; نزول قرآن بر محمد(ص) ۶; نشانه هاى تفضل به محمد(ص) ۶ مردم: افتراهاى مردم مقارن بعثت ۱۲; عقیده
    ۴۵ کیلوبایت (۳٬۸۱۴ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۱
  • الشيعه، ج 5، ص 46. «2». وسائل الشيعه، ج 5، ص 36. «3». مستدرك الوسائل، ج 6، ص 42. «4». بحار الانوار، ج 89، ص 256. «5». مستدرك الوسائل، ج 6، ص 7. «6». مستدرك
    ۶۹ کیلوبایت (۶٬۶۴۷ واژه) - ‏۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۹:۴۲
  • الْكُبْرى» در وسط اينها آمده «مت زاغَ الْبَصَرُ وَ ما طَغى». [احزاب:10]. [ص:63]. در جنگ احزاب مسلمانان بسيار وحشت گرفتند كه فرمايد: چشمها منحرف شد و دلها
    ۵ کیلوبایت (۴۶۹ واژه) - ‏۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۳۹
  • يافتن، طلب و اراده است. [هود:89]. يعنى بگيرد شما را مانند عذابى كه قوم نوح را گرفت. طلب و اراده معنى كردن نيز صحيح است [ص:36]. باد را سليمان مسخر كرديم
    ۷ کیلوبایت (۶۷۵ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۵:۴۰
  • فراگرفته خداوند رحمان فرزندى مانند ملائكه و عزير و عيسى. «1» تفسير برهان ج 3 ص 26 و 25 بنقل از كافى و تهذيب و من لا يحضره الفقيه. جلد 8 - صفحه 228 حق تعالى
    ۲۴ کیلوبایت (۲٬۰۵۹ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۴
  • برهان ج 2 ص 488. «2» رجوع شود به متن كامل خبر در بحار الانوار ج 69 ص 29- 23 باب ان العمل جزء الايمان روايت 6، و توضيح مفصّل علّامه مجلسى در باره آن، ص 63- 30
    ۴۹ کیلوبایت (۴٬۴۳۵ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۲
  • محمد(ص) ۳، ۴; اهمیت پاداش اخروى اصحاب یمین ۱; سلام اصحاب یمین ۴ سرور: زمینه سرور اخروى ۱ محمد(ص): زمینه سرور اخروى محمد(ص) ۲; سلامتى اخروى محمد(ص) ۳; سلام
    ۱۷ کیلوبایت (۱٬۴۱۵ واژه) - ‏۴ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۱۱:۵۷
  • ۱; بى ارزشى مکذبان ۲ البرهان فی تفسیر القرآن. تفسیر قمى، ج ۲، ص ۳۵۰; نورالثقلین، ج ۵، ص ۲۲۹، ح ۱۱۲.
    ۱۵ کیلوبایت (۱٬۲۵۲ واژه) - ‏۴ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۱۱:۵۸
  • مکذبان: گمراهى مکذبان ۴ البرهان فی تفسیر القرآن. کافى، ج ۲، ص ۳۰، ح ۱; نورالثقلین، ج ۵، ص ۲۲۹- ، ح ۱۱۰.
    ۱۷ کیلوبایت (۱٬۳۴۷ واژه) - ‏۴ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۱۱:۵۷
  • آن رسول گرامى نقل شده است كه به طور فهذست اشاره مى‏شود. 1- در الميزان ج 3 ص 200 گويد: حرفهائى از قدماء مفسّرين در اينجا نقل شده كه غير از قدماء مفسّرين
    ۱۱ کیلوبایت (۱٬۲۰۹ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۸:۰۰
  • ۲، ۶، ۸، ۱۰ محمد (ص): فضایل محمد (ص) ۹ ; گواهى محمد (ص) ۵، ۶، ۸، ۱۱ ; محمد (ص) و انبیا ۹ طبرسی، مجمع البیان فی تفسیر القرآن، ج ‌۳، ص ۳. محمدباقر محقق،‌
    ۳۲ کیلوبایت (۲٬۷۶۷ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۹