نتایج جستجو

از الکتاب
نتایج ۲۱ - ۴۰ از ۷۱۷
جستجوی پیشرفته

جستجو در فضاهای نام:

  • Javascript to function. (با این حال،) اگر آنها را مجازات کنی، بندگان تواند. (و قادر به فرار از مجازات تو نیستند)؛ و اگر آنان را ببخشی، توانا و حکیمی! (نه
    ۳۵ کیلوبایت (۲٬۵۹۰ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۲
  • نوع طعنه بر آنها است، تا حساب کنند وقتى پذیرایى آنها چنین باشد، واى به حال مجازات و کیفر آنان! نزل‌ (۲۹۳ بار) وَ مِن فِيهَا جَنّات خَالِدِين مَا قُل الّذِين
    ۳ کیلوبایت (۲۲۸ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۴۷
  • Javascript to function. و اینچنین است مجازات پروردگار تو، هنگامی که شهرها و آبادیهای ظالم را مجازات می‌کند! (آری،) مجازات او، دردناک و شدید است! و اين گونه
    ۳۵ کیلوبایت (۲٬۹۳۸ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۴
  • «عاقَبْتُمْ» در آیه فوق، هم به معناى پیروز شدن مسلمانان بر کفار و کیفر و مجازات آنها و ضمناً گرفتن غنائم تفسیر شده است و هم به معناى «تناوب»; چرا که یک
    ۳ کیلوبایت (۲۰۷ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۵:۵۷
  • پروردگارت (درباره عدم مجازات سریع آنان) از قبل صادر نشده بود، در میان آنها در آنچه اختلاف داشتند داوری می‌شد (و سپس همگی به مجازات می‌رسیدند). |و مردم جز
    ۳۹ کیلوبایت (۳٬۱۴۰ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۰
  • «طبرسى» در «مجمع البیان» مفهوم اصلیش انحراف از حق مى باشد. بنابراین، اگر به مجازات و کیفر و بلا «رِجْز» گفته مى شود، براى این است که بر اثر انحراف از حق و
    ۵ کیلوبایت (۵۴۰ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۵:۲۳
  • «طبرسى» در «مجمع البیان» مفهوم اصلیش انحراف از حق مى باشد. بنابراین، اگر به مجازات و کیفر و بلا «رِجْز» گفته مى شود، براى این است که بر اثر انحراف از حق و
    ۵ کیلوبایت (۵۳۲ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۱۸
  • Javascript to function. سپس من کافران را (بعد از اتمام حجّت) گرفتم (و سخت مجازات کردم)؛ مجازات من نسبت به آنان چگونه بود؟! |آن‌گاه كسانى را كه كافر شدند، گرفتار
    ۲۸ کیلوبایت (۲٬۴۱۷ واژه) - ‏۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۰۲:۴۱
  • function. (ولی) فرعون به مخالفت و نافرمانی آن رسول برخاست، و ما او را سخت مجازات کردیم! |[ولى‌] فرعون آن رسول را نافرمانى كرد پس ما او را به شدّت فرو گرفتيم
    ۲۵ کیلوبایت (۱٬۸۹۳ واژه) - ‏۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۶:۱۱
  • خدا را تکذیب کردند، و خداوند آنها را به گناهانشان گرفت و در همین جهان به مجازات سختى گرفتار شدند. و در سوره «یوسف» معناى این کلمه این مى شود که شما طبق
    ۳ کیلوبایت (۲۲۴ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۷:۰۵
  • به تهدید و مجازات آنان پرداز که پیروانشان را پراکنده سازی، باشد که متذکر شوند. پس اگر در میدان جنگ، بر آنان دست یافتی [با وارد کردن مجازات و عقوبت سنگین
    ۲۸ کیلوبایت (۲٬۲۵۱ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۸
  • يوسف ٧٦ (رده مجازات بنیامین)
    فلسفه نگهدارى بنیامین ۶; کیفر بنیامین ۴; مجازات بنیامین ۴; نگهدارى بنیامین ۴، ۵، ۱۴، ۱۵، ۲۱ بیگانگان: مجازات بیگانگان ۱۶ پادشاه مصر: ۱۳ آبخورى پادشاه مصر
    ۷۳ کیلوبایت (۶٬۱۷۶ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۵
  • خبرند؟ صلب دراسلام دار كردن يكى از مجازات اسلامى است كه در كيفر محارب ذكر شده است و آن چنين است [مائده:33]. ترتيب مجازات او در «حرب» گذشت ولى آيا صلب در اسلام
    ۶ کیلوبایت (۵۸۱ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۵:۱۸
  • رها کنید! زیرا کسانی که گناه می‌کنند، بزودی در برابر آنچه مرتکب می‌شدند، مجازات خواهند شد. و گناه را چه آشكار و چه پنهان ترك كنيد [زيرا] آنها كه گناه مى‌كنند،
    ۲۲ کیلوبایت (۱٬۶۷۷ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۴
  • مى‌كرديد جزا نمى‌يابيد و جز آنچه مى‌كرديد جزا نمى‌يابيد! و جز به کردارتان مجازات نمی‌شوید. و جز آنچه که همواره انجام می دادید، پاداش داده نمی شوید، جز در
    ۱۹ کیلوبایت (۱٬۳۶۴ واژه) - ‏۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۱۰
  • می‌افزاید: «گرفتن قهر آمیز و مجازات پروردگارت به یقین بسیار شدید است»! (ان بطش ربک لشدید). ج5، ص460 تفسیر آیات ۱ - مؤاخذه و مجازات خداوند، قهرآمیز و شدید است
    ۳۳ کیلوبایت (۲٬۸۹۴ واژه) - ‏۲ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۰۵:۵۰
  • «عاقَبْتُمْ» در آیه فوق، هم به معناى پیروز شدن مسلمانان بر کفار و کیفر و مجازات آنها و ضمناً گرفتن غنائم تفسیر شده است و هم به معناى «تناوب»; چرا که یک
    ۳ کیلوبایت (۲۶۷ واژه) - ‏۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۷:۳۱
  • دارند. ۸ - کافران، به کیفر الهى، مجازات خواهند شد. (أم حسب الذین یعملون السیّئات أن یسبقونا) ۹ - پندار امکان گریز از مجازات الهى، پندارى ناشایست است. (أم
    ۳۰ کیلوبایت (۲٬۴۰۰ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۶
  • خبرند؟ صلب دراسلام دار كردن يكى از مجازات اسلامى است كه در كيفر محارب ذكر شده است و آن چنين است [مائده:33]. ترتيب مجازات او در «حرب» گذشت ولى آيا صلب در اسلام
    ۷ کیلوبایت (۶۱۴ واژه) - ‏۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۴۱
  • داده‌اند، بعنوان یک مجازات الهی، قطع کنید! و خداوند توانا و حکیم است. دست مرد و زن دزد را به سزاى كارى كه كرده‌اند، به عنوان يك مجازات الهى قطع كنيد، و خدا
    ۴۳ کیلوبایت (۳٬۷۷۷ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۱