نتایج جستجو

از الکتاب
  • نماز مانند استغفار و قول‌ سمع‌ اللّه‌ لمن‌ حمده‌ و بحول‌ اللّه‌ و و قوّته‌ اقوم‌ و اقعد ‌از‌ اذكار مستحبه‌ ‌است‌ جلد 1 - صفحه 180 «استغفار» گفتن‌ استغفر
    ۴۲۸ کیلوبایت (۳۹٬۴۴۵ واژه) - ‏۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۰۴:۵۶
  • سحرها بنماز و دعا و استغفار از خدا مشغول مى‌شدند چنانچه در تهذيب و مجمع از امام صادق عليه السّلام نقل نموده كه مراد هفتاد مرتبه استغفار نمودن در نماز وتر
    ۴۱ کیلوبایت (۳٬۶۴۰ واژه) - ‏۲ آذر ۱۴۰۱، ساعت ۰۸:۳۰
  • حالی که اگر موضوع وجود جن از این خرافات پیراسته شود، اصل مطلب کاملا قابل قبول است و از سوی دیگر هیچ دلیل عقلی بر نفی آن وجود ندارد، بنابراین باید آن را
    ۵۵ کیلوبایت (۵٬۲۱۶ واژه) - ‏۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۲:۰۸
  • خوابيدن تلاوت نمايد نورى از خوابگاه او ساطع ميشود و در ميان آن ملائكه‌اى هستند كه براى او استغفار ميكنند تا از خواب بيدار شود و آنكه اگر بخواند اين آيه را در
    ۲۵ کیلوبایت (۲٬۱۲۰ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۳
  • تفاوت حالات پيامبران - ۳ - چگونه يعقوب بينائى خود را باز يافت ؟ ۴ - وعده استغفار - ۵ - توسل جايز است - ۶ - پايان شب سيه ... فَلَمَّا أَنْ جاءَ الْبَشِيرُ
    ۴۷ کیلوبایت (۳٬۸۸۴ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۵
  • ثواب و عقاب او در اثر قبول و عدم قبول شما است دعوت او را كه نافع و مضرّ بحال خودتان است نه خدا ولى شما تكذيب نموديد پيغمبر را و قبول نكرديد دعوت حق را پس
    ۴۱ کیلوبایت (۳٬۸۳۲ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۲
  • يعنى نشان و علامتى در آن پيدا شده كه ملائكه به آن علامت، علم به نفاق ايشان حاصل نموده، بر آنها لعنت كنند و استغفار براى ايشان ننمايند. و يا مراد آنكه: چون
    ۲۶ کیلوبایت (۱٬۹۳۴ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۹
  • از (بازگشت) اهل قبور مأيوسند. «تولى» گاهى به معناى دوستى و گاهى به معناى قبول ولايت و سرپرستى است و هر دو معنى در اين آيه نهى شده است. مراد از غضب شدگان
    ۴۳ کیلوبایت (۳٬۷۷۱ واژه) - ‏۴ تیر ۱۴۰۱، ساعت ۱۱:۳۲
  • مبعوث بر آنها نموديم و او دعوت نمود آنانرا بتوحيد و عبادت خداى يگانه و بعضى قبول نمودند و بيشتر تكذيب كردند و دو دسته شدند يك دسته مؤمنين و يكدسته كافرين
    ۳۳ کیلوبایت (۲٬۶۶۵ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۵
  • مبعوث بر آنها نموديم و او دعوت نمود آنانرا بتوحيد و عبادت خداى يگانه و بعضى قبول نمودند و بيشتر تكذيب كردند و دو دسته شدند يك دسته مؤمنين و يكدسته كافرين
    ۳۳ کیلوبایت (۲٬۸۶۹ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۵
  • «تَقاسَمُوا بِاللَّهِ» 3- مجرم‌ترين افراد- كه قاتلان انبيا هستند- در دل، خدا را قبول دارند و با نام او شرارت‌هاى خود را سر و سامان مى‌دهند. «تَقاسَمُوا بِاللَّهِ»
    ۴۳ کیلوبایت (۳٬۶۲۰ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۵
  • زمينها و هواء و ريح‌ و طير و شجر و جبال‌ و شمس‌ و قمر و ملائكه‌ ‌بر‌ ‌او‌ صلوات‌ ميفرستند و استغفار مي‌كنند و ‌از‌ حزب‌ اللّه‌ المفلحين‌ مي‌شود، و ‌اگر‌ ‌در‌
    ۴۵ کیلوبایت (۴٬۲۰۳ واژه) - ‏۱۱ تیر ۱۴۰۱، ساعت ۰۱:۵۳
  • خسران را بمغفرت و رحمت الهى خلاصه آنكه توبه نمود از ترك اولى به آدابيكه موجب قبول و مرحمت شود و خداوند پس از استقرار كشتى و بر طرف شدن طوفان امر فرمود او و
    ۵۳ کیلوبایت (۴٬۴۹۵ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۳
  • . و به سوى نماز جمعه برود، هفتاد هزار فرشته او را بدرقه كنند و براى او استغفار و شفاعت نمايند. «11» «1». وسائل الشيعه، ج 5، ص 17. «2». وسائل الشيعه، ج
    ۶۹ کیلوبایت (۶٬۶۴۷ واژه) - ‏۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۹:۴۲
  • فرمايد: سه چيز را به بنده مؤمن كرامت فرموديم كه به هيچكس عطا نفرموديم: اول، قبول نمودن دعاى مؤمنين در حق او بعد از انقطاع عمل او. دوم، اعطاى ثلث او را به
    ۵۹ کیلوبایت (۴٬۸۷۷ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۸
  • .»، اشاره اى است به اين كه خداى تعالى، هم استغفار ملائكه را قبول كرده، و هم بيشتر از آن مقدارى را كه ملائكه خواسته اند، مغفرت و رحمت مى دهد. «وَ الَّذِينَ
    ۴۰ کیلوبایت (۴٬۶۶۰ واژه) - ‏۱۳ آذر ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۴۸
  • دلالت كند. چون مغفرت و قبول توبه، از صفات فعليه خداست، و خداى تعالى، همه روزه و لايزال، گناهانى را مى آمرزد و توبه هايى را قبول مى كند. و اگر جمله «وَ
    ۴۴ کیلوبایت (۴٬۹۹۲ واژه) - ‏۶ دی ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۳۲
  • زمينها و هواء و ريح‌ و طير و شجر و جبال‌ و شمس‌ و قمر و ملائكه‌ ‌بر‌ ‌او‌ صلوات‌ ميفرستند و استغفار مي‌كنند و ‌از‌ حزب‌ اللّه‌ المفلحين‌ مي‌شود، و ‌اگر‌ ‌در‌
    ۸۲ کیلوبایت (۶٬۹۲۶ واژه) - ‏۱۱ تیر ۱۴۰۱، ساعت ۰۱:۵۴
  • وَسِعتَ كُلّ شَئٍ رَحمَةً وَ عِلماً...» - اين جمله، حكايت متن استغفار ملائكه است. ملائكه قبل از درخواست خود، نخست خدا را به سعۀ رحمت و علم ستوده اند، و
    ۴۵ کیلوبایت (۵٬۱۶۱ واژه) - ‏۲۷ آذر ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۳۷
  • البلد الطيب يخرج نباته باذن ربه » پس صلاح ذات به اين است كه استعدادش براى قبول رحمت الهى و ظرفيتش براى افاضه هر خير و سعادت تمام باشد، كه يكى از شؤ ون اين
    ۴۹ کیلوبایت (۵٬۷۳۳ واژه) - ‏۱ اسفند ۱۴۰۱، ساعت ۰۹:۳۲