نتایج جستجو
از الکتاب
- هود ٣٧ (رده تاریخ صنعت)انحراف تدريجى بشر از فطرت انسانى وپيدايش اختلاف طبقاتى بعد از حضرت آدم (ع ) و بعثت و رسالت حضرت نوح (ع دين و شريعت نوح (ع ) زحمات طاقت فرسايى كه آن حضرت در۴۶ کیلوبایت (۳٬۷۸۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۲
- ص ٤ (رده تاریخ صدر اسلام)يكمرتبه اشراف همه از آن حضرت اعراض و گفتند: اين شخص همه خدايان را يكى كرد «1»؛ مقارن اين حال جبرئيل نازل، آيه آورد كه كفار از «1» منهج الصادقين (ج سوم- تهران)۳۲ کیلوبایت (۲٬۶۴۱ واژه) - ۲۴ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۱:۱۸
- هود ٣٦ (رده تاریخ قوم نوح)انحراف تدريجى بشر از فطرت انسانى وپيدايش اختلاف طبقاتى بعد از حضرت آدم (ع ) و بعثت و رسالت حضرت نوح (ع دين و شريعت نوح (ع ) زحمات طاقت فرسايى كه آن حضرت در۴۲ کیلوبایت (۳٬۲۹۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۲
- الكهف ٧٩ (رده تاریخ حمل و نقل)است و یا در پیش روى آنان بوده آن ها در مسیر خود با او برخورد مى کردند. ۸- مقارن با وقوع داستان موسى و خضر(ع)، پادشاهى، کلّیه کشتى هاى سالم را در آن منطقه،۵۱ کیلوبایت (۴٬۴۴۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۲
- النور ٣١ (رده حجاب زنان مقارن بعثت C)۱۵; پوشش سینه در حجاب ۱۵;: پوشش گلو در حجاب ۱۵; تاریخ حجاب ۱۶; حجاب: درجزیرة العرب ۱۶; حجاب در دوران بعثت: ۱۶;حرمت کشف حجاب ۱۷; محدوده حجاب ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲،۱۳۱ کیلوبایت (۱۱٬۱۹۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۰
- که دوران زندگی بشر را به دو دوران تقسیم میکند «دوران تاریخ» و «دوران قبل از تاریخ»، دوران تاریخ بشر از زمانی شروع میشود که خط اختراع شد، و انسان توانست۴۸ کیلوبایت (۴٬۷۲۸ واژه) - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۳:۱۹
- الجمعة ١١ (رده تاریخ صدر اسلام)شكستن حرمت رهبر آسمانى از شكستن خطبه و نماز مهمتر است. آغاز اين سوره با بعثت پيامبر اسلام بود و پايان آن، با انتقاد از تنها گذاشتن آن حضرت و اين خود هشدار۶۲ کیلوبایت (۵٬۷۲۹ واژه) - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۹:۴۳
- الأنبياء ٧٠ (رده تاریخ قوم ابراهیم)رهبران دینى ۶ زیان: بدترین زیان ۶; عوامل زیان ۲; مراتب زیان ۶ قوم ابراهیم: تاریخ قوم ابراهیم ۴; توطئه قوم ابراهیم ۳; زیانکارى قوم ابراهیم ۲، ۴; ناکامى قوم۳۷ کیلوبایت (۳٬۳۴۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۷
- قابل ملاحظهای از تاریخ انبیاء پیشین بیان شده است: نخست از داستان «نوح» (ع) پیامبر اولو العزم شروع میکند و ضمن 26 آیه نقاط اساسی تاریخ او را به صورت تکان۲۵ کیلوبایت (۲٬۰۱۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۲
- باشد، نه بر اساس هوس. «كُلُوا- وَ اعْمَلُوا» 6- عفّت در شكم و تقوا در عمل، مقارن هستند. «كُلُوا مِنَ الطَّيِّباتِ وَ اعْمَلُوا صالِحاً» 7- توفيق عمل صالح،۴۱ کیلوبایت (۳٬۵۰۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۹
- «2» و) مراد، مكارم اخلاق است. چنانكه از آن حضرت روايت شده كه فرمود: «انما بعثت لا تمم مكارم الاخلاق» و فرمود: «ادبنى ربى فاحسن تاديبى» «3» پروردگارم مرا۴۰ کیلوبایت (۳٬۸۶۱ واژه) - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۳:۲۰
- «2» و) مراد، مكارم اخلاق است. چنانكه از آن حضرت روايت شده كه فرمود: «انما بعثت لا تمم مكارم الاخلاق» و فرمود: «ادبنى ربى فاحسن تاديبى» «3» پروردگارم مرا۴۹ کیلوبایت (۴٬۹۳۵ واژه) - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۳:۲۱
- «2» و) مراد، مكارم اخلاق است. چنانكه از آن حضرت روايت شده كه فرمود: «انما بعثت لا تمم مكارم الاخلاق» و فرمود: «ادبنى ربى فاحسن تاديبى» «3» پروردگارم مرا۴۵ کیلوبایت (۴٬۳۱۸ واژه) - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۳:۲۱
- دنيا، جولانگاه طغيانگران خواهد شد. «حَتَّى إِذا فُتِحَتْ» 3- در آيندهى تاريخ نيز مفسدان تاخت و تاز خواهند كرد. «مِنْ كُلِّ حَدَبٍ» حَتَّى إِذا فُتِحَتْ۳۴ کیلوبایت (۲٬۹۹۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۷
- تفسیر:المیزان جلد۲ بخش۳ (بخش آياتى كه دلالت مى كند پيامبر«ص»، قبل از بعثت، هم نبى بوده و هم نماز مى خوانده)و ثانيا وى گفته : كه بطور مسلم بعثت و نزول قرآن و امر به تبليغ هر سه مقارن هم اتفاق افتاد، و در مقام تفسير و توضيح اين سخن گفته است : نبوت با نزول قرآن۴۲ کیلوبایت (۵٬۰۸۲ واژه) - ۲ شهریور ۱۴۰۱، ساعت ۰۹:۵۲