نتایج جستجو
از الکتاب
- ۷; نعمتهاى پیروان نوح(ع) ۲; نعمتهاى نوح(ع) ۲ تفسیرقمى ، ج ۱ ، ص ۳۲۸; نورالثقلین ، ج ۲- ، ص ۳۷۰ ، ح ۱۴۳.۵۳ کیلوبایت (۴٬۴۹۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۳
- فِي دِيارِهِمْ جاثِمِينَ (94) «1» كمال الدين ج 2 ص 645. «2» تفسير عياشى ج 2 ص 159. «3» بحار الانوار ج 12 ص 383. جلد 6 - صفحه 131 وَ لَمَّا جاءَ أَمْرُنا:۵۰ کیلوبایت (۴٬۳۸۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۳
- موارد استعمال واژۀ «كتاب» و مراد از اين كه فرمود: در صحف مطهّره اى كه پيامبر «ص» تلاوت مى كند، «كتب قيّمة» هست بيان اين كه كتب آسمانى براى عموم بشر آورده شده۴۷ کیلوبایت (۴٬۰۰۸ واژه) - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۰:۳۸
- را بخشيد. «3» «1». تفسير قرطبى. «2». نهجالبلاغه، حكمت 11. «3». بحار، ج 12، ص 280. جلد 4 - صفحه 276 1- سعه صدر، ابزار و وسيلهى رياست است. «لا تَثْرِيبَ۴۳ کیلوبایت (۳٬۵۳۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۵
- را بخواهد به راهی راست هدایت میکند.» و بدین گونه ما شما [:معصومان محمدی (ص)] را امتی واسطه (میان رسول و امت) قرار دادیم تا بر مردمان گواه باشید، و پیامبر۲۳۴ کیلوبایت (۱۳٬۲۷۰ واژه) - ۲۲ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۲:۳۶
- امر عدمى است و نمى توان گفت خدا آن را ايجاد كرده است تسليت و دلدارى رسول خدا(ص ): نسبت به هدايت مشركين حريص مباش تفسير آيه توسط جبريون و مفوضه در جهت اثبات۴۲ کیلوبایت (۳٬۳۷۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۸
- تفسير مجمع البيان. «2». تفسير الميزان. «3». كنزالعمال. تفسير نور(10جلدى)، ج6، ص: 340 إِنَّ فِي ذلِكَ لَآيَةً وَ ما كانَ أَكْثَرُهُمْ مُؤْمِنِينَ (103) إِنَّ۴۵ کیلوبایت (۴٬۱۶۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۳
- رسول اللّه(ص) ... و لایصح الإعتبار إلاّ لأهل الصفاء و البصیرة، قال اللّه تعالى: «فاعتبروا یا أُولى الأبصار...». از امام صادق(ع) روایت شده که رسول خدا(ص) فرمود:۸۲ کیلوبایت (۶٬۹۲۶ واژه) - ۱۱ تیر ۱۴۰۱، ساعت ۰۱:۵۴
- البيان في تفسير القرآن، ج ۱، ص ۱۱۱. محمدباقر محقق، نمونه بينات در شأن نزول آيات از نظر شیخ طوسی و ساير مفسرين خاصه و عامه، ص ۸۴. تفسير ثعلبى و هبةالله۹۲ کیلوبایت (۷٬۹۰۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۵
- كوتاه نمودن دست ايشانرا از اجراى او امر حق نميشنويم و بيايد در سوره محمد (ص) انشاء اللّه تعالى از امام صادق عليه السّلام كه اين آيه در باره ايشان نازل۳۲ کیلوبایت (۲٬۶۴۶ واژه) - ۹ مهر ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۳۳
- انبيا، يك شرف و ارزش مىدانند. «إِنَّا لَصادِقُونَ» تفسير نور(10جلدى)، ج6، ص: 434 قالُوا تَقاسَمُوا بِاللَّهِ لَنُبَيِّتَنَّهُ وَ أَهْلَهُ ثُمَّ لَنَقُولَنَّ۴۳ کیلوبایت (۳٬۶۲۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۵
- و امام باقر عليه السلام در ذيل آيه «1». تفسير كنزالدقائق. «2». بحار، ج 8، ص 245. «3». تفسير مجمعالبيان. جلد 4 - صفحه 563 فرمودند: «نحن الشهود على هذه۳۹ کیلوبایت (۳٬۳۱۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۹
- يَنْفَعُ مالٌ وَ لا بَنُونَ (88) إِلاَّ مَنْ أَتَى اللَّهَ بِقَلْبٍ سَلِيمٍ (89) وَ أُزْلِفَتِ الْجَنَّةُ لِلْمُتَّقِينَ (90) وَ بُرِّزَتِ الْجَحِيمُ لِلْغاوِينَ۴۴ کیلوبایت (۴٬۱۸۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۳
- بودند. فَفَسَقَ عَنْ أَمْرِ رَبِّهِ: پس «1» نهج البلاغه فيض الاسلام- ص 225- خطبه 89. جلد 8 - صفحه 70 بيرون رفت از فرمان پروردگار خود، يعنى نافرمانى كرد۶۰ کیلوبایت (۴٬۷۷۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۲
- موجودات ۱۱ ; مالک موجودات ۱۲ تفسیر عیاشى، ج ۲، ص ۱۲۰، ح ۸ ; نورالثقلین، ج ۲، ص ۲۹۲، ح ۱۲. الدر المنثور، ج ۳، ص ۴۷۴.۸۴ کیلوبایت (۷٬۴۵۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۵
- تغابن مقصود از اذن كه: «هيچ مصيبتى نمى رسد، مگر به اذن خدا»، چیست؟ اطاعت رسول «ص»، اطاعت خدا و نافرمانی اش، نافرمانى خداست ايمان و عمل صالح، نوعی از توكل بر۴۰ کیلوبایت (۳٬۴۶۱ واژه) - ۲ تیر ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۲۹
- وثنيت عرب ۹- دفاع اسلام از توحيد و مبارزه اش با وثنيت ۱۰- بناى سيره رسول خدا (ص ) بر توحيد و نفى شركاء ۱- تناسخ در نظر وثنى مذهبان ۲ - سرايت شرك در عبادت از۴۵ کیلوبایت (۳٬۵۲۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۳
- جبارى حاكم بود كه هيچيك از پادشاهان تاب مقاومت او را «1» بحار الانوار ج 12 ص 384 از قصص الانبياء راوندى. جلد 6 - صفحه 129 نداشتند و آنها با كفر به خدا و۴۷ کیلوبایت (۴٬۲۰۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۳
- ابي نجران عن عاصم بن حميد عن محمد بن قيس عن ابي جعفر ع قال قال امير المومنين ص :۲ کیلوبایت (۴۱ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۳:۳۸
- کتاب : الکافی (ط - الاسلامیه) - جلد ۵ بخش : كتاب الجهاد عنوان : حدیث حضرت محمد (ص) در کتاب الكافي جلد ۵ كِتَابُ الْجِهَاد بَابُ فَضْلِ ارْتِبَاطِ الْخَيْلِ۲ کیلوبایت (۲۴ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۳:۱۵