نتایج جستجو
از الکتاب
- التغابن ٢ (رده عقیده اصحاب اعراف)باقر(ع) فرمود: ... درباره اصحاب اعراف چه مى گویى؟... به خدا سوگند آنان نه مؤمن اند و نه کافر...». اصحاب اعراف: عقیده اصحاب اعراف ۱۱ انسان: اختیار انسان ۴،۳۳ کیلوبایت (۲٬۸۳۲ واژه) - ۲ تیر ۱۴۰۱، ساعت ۰۲:۵۴
- قيامت معناى (( اعراف (( و مراد از آن در آيه شريفه رجال اعراف از طايفه جن يا ملك نيستند مراد از رجال اعراف ، مستضعفين نيستند اصحاب اعراف از جنس بشر هستند۲۴ کیلوبایت (۱٬۵۶۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۵
- قيامت معناى (( اعراف (( و مراد از آن در آيه شريفه رجال اعراف از طايفه جن يا ملك نيستند مراد از رجال اعراف ، مستضعفين نيستند اصحاب اعراف از جنس بشر هستند۴۶ کیلوبایت (۳٬۶۳۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۵
- رده:اشراف اصحاب اعراف (رده اصحاب اعراف)یک عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۱:۱۷
- رده:بشارت اصحاب اعراف (رده اصحاب اعراف)۲ عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۱:۱۷
- رده:سلام اصحاب اعراف (رده اصحاب اعراف)یک عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۱:۱۷
- رده:علم اصحاب اعراف (رده اصحاب اعراف)یک عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۱:۱۷
- رده:عقیده اصحاب اعراف (رده اصحاب اعراف)یک عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۱:۲۰
- رده:اصحاب اعراف در قیامت (رده اصحاب اعراف)یک عضو (یک زیررده، یک پرونده) - ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۱:۱۷
- همين معنى به نظر مىآيد ايضا [مائده:30]. 4- قلوب و باطن. در آياتى نظير [اعراف:205]. [احزاب:37]. [يوسف:77]. [طه:67]. [اسراء:25]. مراد از نفس و نفوس در اين۱۱ کیلوبایت (۵۸۹ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۱۴
- خود تفاوت دارند و يك قسمت هم اصحاب اعراف هستند که نه در قسمت اصحاب يمين هستند و نه در قسمت اصحاب شمال. ايماني دارند لكن جلد 14 -۲۳ کیلوبایت (۱٬۹۳۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۷
- تمام خلق محشور ميشوند و آنها سه دستهاند اصحاب يمين و اصحاب شمال و اصحاب اعراف متقين اصحاب يمين هستند و به درجات تقوي درجات آنها۳۰ کیلوبایت (۲٬۵۵۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۴
- تمام خلق محشور ميشوند و آنها سه دستهاند اصحاب يمين و اصحاب شمال و اصحاب اعراف متقين اصحاب يمين هستند و به درجات تقوي درجات آنها۳۲ کیلوبایت (۲٬۷۵۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۴
- كنند و به و اماندگان در اعراف كمك مى نمايند كه از آن بگذرند و به سر منزل سعادت برسند. رواياتى كه در زمينه اعراف و اصحاب اعراف نقل شده نيز ترسيمى از دو۴۱ کیلوبایت (۴٬۸۱۱ واژه) - ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۸:۱۵
- كار رفته است و در بعضى از آيات مىشود گفت مراد از آن راه معمولى است مثل [اعراف:86]. و مثل [ملك:22]. و نحو [صافات:23] صراط و با صاد و سين خواندهاند و. هر۴ کیلوبایت (۲۶۹ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۱۳
- كه در آن دقت و محكمى و اهميت منظور است نه جودت و فرقش با فعل همين است. [اعراف:137]. آن چه فرعون و قومش مىساختند و آن چه از بناها بالا مىبردند تباه ساختيم۷ کیلوبایت (۵۹۱ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۴۳
- و راست معمولى به كار رفته چنانكه نقل شد ولى چرا به اهل بهشت اصحاب يمين و به اهل جهنّم اصحاب شمال گفته شده؟ [واقعة:27-41]. و مراد از [حاقة:25 ]چيست؟ آيا۴ کیلوبایت (۴۰۵ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۷:۳۷
- سبت ندارد؟ جواب اين است كه: سبت بر عليه يهود وضع شد و گرنه از اول نبود. اصحاب سبت آنها قومى از يهود بودند، در كنار دريا سكنى داشتند و روز شنبه را محترم۱۴ کیلوبایت (۱٬۴۷۵ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۳۳
- آیات شامل این کلمه کلب (۶ بار) هم (۳۸۹۶ بار) سگ. [اعراف:176]. حكايت او مثل حكايت سگ است كه اگر به آن حمله كنى زبانش را بيرون مىكند و اگر با آن كار نداشته۳ کیلوبایت (۲۰۰ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۶:۰۳
- قابل اعتماد باشد بدست نيامد و حتى به قريه اصحاب سبت كه امر به معروف كنندگان در آن بودند قريه گفته شده [اعراف:163]. بلى مىشود از استعمال قرآن به دست آورد۱۰ کیلوبایت (۶۴۹ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۳۴