تفسیر:المیزان جلد۴ بخش۳: تفاوت میان نسخهها
از الکتاب
(Edited by QRobot) |
جزبدون خلاصۀ ویرایش |
||
خط ۱: | خط ۱: | ||
{{تغییر صفحه | قبلی=تفسیر:المیزان جلد۴ بخش۲ | بعدی = تفسیر:المیزان جلد۴ بخش۴}} | |||
__TOC__ | __TOC__ | ||
خط ۱۹: | خط ۲۱: | ||
* تعريض به كسانى كه مى گفتند: اگر كشتگان احد به جنگ نمى رفتند نمى مردند | * تعريض به كسانى كه مى گفتند: اگر كشتگان احد به جنگ نمى رفتند نمى مردند | ||
* معناى (ربيون و وجه حكايت قول و فعل آنان در آيه شريفه | * معناى (ربيون و وجه حكايت قول و فعل آنان در آيه شريفه | ||
{{تغییر صفحه | قبلی=تفسیر:المیزان جلد۴ بخش۲ | بعدی = تفسیر:المیزان جلد۴ بخش۴}} | |||
[[رده:تفسیر المیزان]] | [[رده:تفسیر المیزان]] |
نسخهٔ کنونی تا ۸ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۹:۲۱
→ صفحه قبل | صفحه بعد ← |
- آيات ۱۴۸ - ۱۳۹، سوره آل عمران
- معناى (يوم ) و مراد از مداوله ايام بين مردم
- علم خداى سبحان به اشياء به معناى خلق و ايجاد آنها است
- حكمت ها و مصالح در مداوله ايام بين الناس (دست به دست شدن روزگار)
- آيا گمان كرديد امتحان نشده و آزمايش نديده به بهشت در خواهيد آمد؟!
- گفتارى در امتحان و حقيقت آن
- اشاره اى به مساءله هدايت
- كمال نوع بشر در گرو يك سلسله افعال اختيارى و ارادى است
- سه قوه اصلى كه در قرآن كريم درباره موجودات اثبات شده است
- فرق بين امتحان الهى و امتحانهاى معمول نزد انسانها
- امتحان الهى سنتى است كه تمامى افراد انسان راشامل مى شود
- معناى تمحيص مؤ منين و محق كافرين بر اثر امتحانات و ابتلائات
- معناى جمله (انقلبتم على اعقابكم )
- حاصل معناى آيه (و ما محمد الا رسول
- حقيقت شكر و مراد از «شاكرين »
- شكر تمام نمى شود مگر با اخلاص
- تعريض به كسانى كه مى گفتند: اگر كشتگان احد به جنگ نمى رفتند نمى مردند
- معناى (ربيون و وجه حكايت قول و فعل آنان در آيه شريفه
→ صفحه قبل | صفحه بعد ← |