نتایج جستجو

از الکتاب
نتایج ۱ - ۲۰ از ۱۸۷
جستجوی پیشرفته

جستجو در فضاهای نام:

  • الزخرف ٥٣ (رده نشانه هاى ریاست در دوران فرعون)
    فرعون ۴ انبیا: بینش مخالفان انبیا ۵ دستبندطلایى: نقش دستبندطلایى ۲ ریاست: نشانه هاى ریاست در دوران فرعون ۲ زینت: آثار زینت با طلا ۳ طلا: نقش طلا ۴ عقیده:
    ۲۶ کیلوبایت (۲٬۰۱۵ واژه) - ‏۹ مهر ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۱۲
  • ص ٦ (رده تهمت ریاست طلبى به محمد)
    و نگهداری معبودانتان ایستادگی کنید زیرا از این دعوت [به سوی خدای یگانه] ریاست و آقایی بر اراده شده است. مهترانشان به راه افتادند و گفتند: برويد و بر پرستش
    ۳۰ کیلوبایت (۲٬۴۷۸ واژه) - ‏۲۴ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۱:۱۹
  • ابراهيم ٣٠ (رده ریاست طلبی رهبران شرک)
    و کفر و منحرف ساختن افکار مردم از آیین و طریق حق بهره‌ای از زندگی مادی و ریاست و حکومت بر مردم ببرند. ای پیامبر! «به آنها بگو: (از این زندگی دنیا و بی‌ارزش
    ۳۸ کیلوبایت (۳٬۱۳۰ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۶
  • جايگاه‌هاى پر ناز و نعمت بيرون كرديم. و نیز از گنج‌ها و ثروتها و مقامات عالیه ریاست بیرون آوردیم (و به دریای هلاک افکندیم). واز گنج ها ومکان های نیکو [وقصرهای
    ۲۳ کیلوبایت (۱٬۸۲۶ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۳
  • بلکه او بسیار دروغگو و خودخواه است (و با تکبّر و جاه‌طلبی می‌خواهد بر ما ریاست کند). «آیا از میان ما این یادواره (تنها) بر او القا شده است‌؟ (نه،) بلکه
    ۲۵ کیلوبایت (۲٬۰۵۲ واژه) - ‏۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۹:۳۴
  • اين كس كه خود بى‌مقدار است و نمى‌تواند درست بيان كند بهترم؟ بلکه من (به ریاست و سلطنت) بهترم تا چنین مرد فقیر خواری که هیچ منطق و بیان روشنی ندارد؟ مگر
    ۲۸ کیلوبایت (۲٬۴۵۲ واژه) - ‏۹ مهر ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۱۲
  • نبوّت خاتم‌الانبیاء و اطّلاع از ظهور اسلام. «بَغْیاً بَیْنَهُمْ»: به سبب حبّ ریاست و برتری‌جوئی و عداوت و حسادت میان خود (نگا: بقره / آل‌عمران / ، شوری / )
    ۴۴ کیلوبایت (۳٬۳۵۹ واژه) - ‏۵ آبان ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۳۶
  • او جمع آوری می‌کنیم که ثروتمندترین مرد قریش شود، و حتّی حاضریم او را به ریاست برگزینیم. ابو طالب این پیام را به رسول اللّه صلّی اللّه علیه و اله عرض کرد
    ۳۲ کیلوبایت (۲٬۶۴۱ واژه) - ‏۲۴ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۱:۱۸
  • الناقة فتنة لهم) ۵ - اعطاى معجزه به پیامبران، در جهت رفع اتهام کذب و یا ریاست خواهى از ایشان (بل هو کذّاب أشر . سیعلمون غدًا من الکذّاب الأشر . إنّا مرسلوا
    ۳۵ کیلوبایت (۲٬۹۲۹ واژه) - ‏۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۹:۳۵
  • پس از آن كه به سوى شما آمد بازداشتيم؟ بلكه خودتان گناهكار بوديد كسانى كه [رياست و] برترى داشتند، به كسانى كه زيردست بودند، مى‌گويند: «مگر ما بوديم كه شما
    ۳۰ کیلوبایت (۲٬۲۲۵ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۳۰
  • فرمانفرمائى. تصور نمودند كه ادعاى نبوت كاشف است از حب رياست دنيوى، و حال آنكه مقام منيع رسالت رياست الهيه، منصب خاصه‌اى است كه خدا به بندگان خاص خود افاضه
    ۳۹ کیلوبایت (۲٬۸۵۲ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸
  • گفتند جلد 3 صفحه 636 اين آدمى است مانند شما ميخواهد بر شما برترى و مزيّت و رياست پيدا كند اگر خدا خواسته باشد پيغمبرى بفرستد از ملائكه پيغمبرانى مبعوث ميفرمايد
    ۲۰ کیلوبایت (۱٬۶۷۵ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸
  • گفتند جلد 3 صفحه 636 اين آدمى است مانند شما ميخواهد بر شما برترى و مزيّت و رياست پيدا كند اگر خدا خواسته باشد پيغمبرى بفرستد از ملائكه پيغمبرانى مبعوث ميفرمايد
    ۲۲ کیلوبایت (۱٬۷۰۲ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸
  • صحّت آن؛ این کار هم) به سبب ستمگری و سرکشی میان خودشان بود (و انگیزه‌ای جز ریاست‌خواهی و انحصارطلبی نداشت). و کسی که به آیات خدا (اعم از آیات دیدنی در آفاق
    ۴۶ کیلوبایت (۳٬۶۱۱ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۶
  • تعبیرهاى «ادخلوا» و «لایحطمنّکم» - که به صورت امر و نهى آمده - بیانگر نوعى ریاست است; به ویژه اگر تنکیر «نملة» براى تفخیم باشد. ۵ - وجود شعور، نظام رهبرى
    ۴۶ کیلوبایت (۳٬۸۰۹ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴
  • همين‌ جهت‌ زيرا ‌آنها‌ انبياء ‌را‌ مخالف‌ رياست‌ و سلطنت‌ ‌خود‌ مي‌پنداشتند و اما عاقر ناقه‌ نه‌ طمع‌ رياست‌ داشت‌ و نه‌ ناقه صالح‌ مزاحم‌ ‌او‌ ‌بود‌ بلكه‌
    ۴۰ کیلوبایت (۳٬۶۷۸ واژه) - ‏۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۱۳:۲۷
  • خودشان اندک نبوده است ; چون با کتمان حقانیّت پیامبر (ص)، به خواسته هاى دنیوى، ریاست بر مردم و ... مى رسیدند ; ولى در عین حال خداوند همه آنها را به بى ارزشى و
    ۴۱ کیلوبایت (۳٬۲۴۸ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۸
  • روز قيامت. 12- مغرورين به مال. تفسير اثنا عشرى، ج‌2، ص: 584 13- مغرورين به رياست و جاه. 14- مغرورين به اولاد و احفاد. 15- جماعتى كه بعضى نامشروعات را عبادت
    ۱۸ کیلوبایت (۱٬۳۷۱ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۰
  • صداقت از او استمداد بطلبد» استفاده مى شود که اعمال آدمى در معرض ابتلا به ریاست. ۱۱- همه انسانها، حتى پیامبر(ص) براى داشتن اخلاص و صداقت در عمل، به امداد
    ۴۵ کیلوبایت (۳٬۹۲۹ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۱
  • يكديگر زندگى ميكنند و اخيرا تصريح كردند كه او كذّاب است و براى خودخواهى و رياست و تكبّر نمودن بر ما اين ادّعا را نموده لذا خداوند فرموده فرداى قيامت معلومشان
    ۲۳ کیلوبایت (۱٬۸۱۷ واژه) - ‏۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۹:۳۴
نمایش (۲۰تای قبلی | ) (۲۰ | ۵۰ | ۱۰۰ | ۲۵۰ | ۵۰۰)