نتایج جستجو
از الکتاب
آیا منظورتان خرافات در قوم ابراهيم بود؟
- الأنبياء ٥٢ (رده بت پرستى قوم ابراهیم)شرک ۷ قوم ابراهیم: بت پرستى قوم ابراهیم ۱، ۲، ۴، ۶، ۱۰، ۱۱; پرسش از قوم ابراهیم ۳; تاریخ قوم ابراهیم ۴، ۶،۱۰، ۱۱; سرزنش قوم ابراهیم ۲; شرک قوم ابراهیم ۱۱۳۳ کیلوبایت (۲٬۸۳۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۶
- الصافات ٩٢ (رده بت پرستى قوم ابراهیم)۳ تکلم: عجز از تکلم ۳ خرافات: استهزاى خرافات ۴ خوردن: عجز از خوردن ۳ عقیده: استهزاى عقیده باطل ۴ قوم ابراهیم: بت پرستى قوم ابراهیم ۳۲۴ کیلوبایت (۲٬۱۸۰ واژه) - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۴۶
- الأنبياء ٥٤ (رده تاریخ قوم ابراهیم)عقیده: دلایل حقانیت عقیده ۴ قوم ابراهیم: تاریخ قوم ابراهیم ۱; تقلید قوم ابراهیم ۲; گمراهى اجداد قوم ابراهیم ۱; گمراهى قوم ابراهیم ۱ گمراهى: موارد گمراهى ۳۲۷ کیلوبایت (۲٬۱۳۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۶
- تذكّر است پس هر كه خواهد متذكّر ميشود بآن در صحيفههائى گرامى داشته شده در مقام بلندى پاكيزه نگاه داشته شده در دست نويسندگان گرامى نيكوكار لعنت بر انسان۲۵ کیلوبایت (۲٬۲۸۳ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۵۶
- أن یحق الحق» در آیه قبل باشد. بر این مبنا مى توان گفت مراد از «الحق» در آیه قبل خصوص پیروزى موعود در پیکار بدر است، و مقصود از «الحق» در آیه مورد بحث مطلق۳۸ کیلوبایت (۳٬۷۰۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۷
- شما به بهشت. نكته: در آيه شريفه سابقه فرمود: فَإِيَّايَ فَارْهَبُونِ، و در اينجا فرمود: وَ إِيَّايَ فَاتَّقُونِ. اين براى آنست كه در آيه سابق بيان مبادى۵۱ کیلوبایت (۴٬۳۲۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۲
- ابراهيم ٢٩ (رده هلاکت در جهنم)به يك سؤال در اين مورد معناى جمله : ((و برزوا الله جميعا)) بيان بگو مگوى كفار در روز قيامت سخن شيطان با پيروان خود در قيامت معناى اينكه در قيامت شيطان۲۸ کیلوبایت (۲٬۳۶۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۶
- (( است مقصود از اينكه فرمود: ما به ابراهيم رشد او را داديم گفتگوى ابراهيم (عليه السلام ) با قوم بت پرست خود ابراهيم (ع ) بتها را قطعه قطعه كرد مگر بزرگترين۲۷ کیلوبایت (۲٬۲۷۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۶
- الأحزاب ٤ (رده ظهار در جاهلیت)اى در حالى که یک نعلین در دست و نعلین دیگرى در پاى دارى؟ ابومعمر متوجه شد و گفت: من خیال میکردم هر دو نعلین در پاى من است در اینجا دروغ بودن او در داشتن۷۱ کیلوبایت (۶٬۳۴۳ واژه) - ۴ آذر ۱۴۰۰، ساعت ۰۵:۴۹
- الأنفال ٥٣ (رده مشرکان در غزوه بدر)رواياتى در مورد خمس و مستحقيقن آن در ذيل آيه شريفه : (( واعملوا انما غنمتم من ... )) رواياتى در ذيل آيات مربوط به جنگ بدر اشاره به اينكه تجسم شيطان در صورتهاى۴۳ کیلوبایت (۳٬۲۴۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۸
- ابراهيم ٣ (رده سوره ابراهيم)موسى (ع ) روشنترين مصداق عزت الهى در ميان انبياء مراد از ((ايام الله )) در جمله ((و ذكرهم به ايام الله )) (روايتى در بيان مراد از ايام الله ) تفسیر آیات۳۸ کیلوبایت (۳٬۰۴۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۶
- بود در كتابخانه پاپ «اسكوتس» پنجم بدست آورد و در آستين خود پنهان كرد و در فرصتهاى مناسب آن را بدقت مطالعه كرد و در پرتو آن به اسلام هدايت يافت و در اوائل۲۳ کیلوبایت (۲٬۵۸۳ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۴:۳۹
- الشرح ٧ (رده استقامت در دعا)دعا ۳، ۷; استقامت در دعا ۳; اهمیت دعا ۶; تضرع در دعا ۷; دعا در اوقات فراغت ۱، ۲، ۴، ۵ ذکر: آثار ذکر ۵; ذکر امدادهاى خدا ۵; ذکر خدا در اوقات فراغت ۲ عبادت:۳۹ کیلوبایت (۳٬۹۴۶ واژه) - ۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۹:۱۵
- الجن ١٠ (رده شک در مقدرات خدا)خود نمیدانیم که در حق زمینیان شر خواسته شده است، یا پروردگارشان در حق آنان رهیافت خواسته است و ما نمىدانيم كه آيا در باره كسانى كه در زميناند- آدميان-۳۵ کیلوبایت (۳٬۰۲۸ واژه) - ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۱:۴۸
- الجن ١٣ (رده عدالت در پاداش)آينه ميداديم بآنها آبى فراوان تا بيازمائيمشان در آن و هر كه روى گرداند از ياد پروردگارش در مىآورد او را در عذابى سخت و بدرستيكه مواضع سجود براى خدا است۳۵ کیلوبایت (۲٬۹۷۸ واژه) - ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۱:۵۰
- را در ظاهر جبرئيل كه قواء او در نهايت شدّت است و لذا قراء قوم لوط را از زمين كند و بآسمان برد و وارونه نمود چنانچه جمعى از مفسّرين فرمودهاند و در واقع۳۸ کیلوبایت (۳٬۸۶۷ واژه) - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۰۶
- مقدر است بحث علمى ضرورى بودن نظام حكومت در اجتماع تحول بشر در تغيير حكومت سلطنتى به حكومت جمهورى نقش مهم انبيا(ع ) در اصلاح و رفع نواقص نظامهاى حكومتى انبياء۷۱ کیلوبایت (۶٬۵۶۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۶
- انصاف ، در آن دو نگريسته و قضاوت كند. قرآن مجيد در عين حال در آن مقدار از علم نافع كه بحث در آن واجب بوده ، كوتاهى نفرموده است و بحث و نظر در عالم و اجزاى۳۹ کیلوبایت (۴٬۶۵۳ واژه) - ۸ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۲۰:۲۸
- «كيفر» تعبيراتى كه در آيات فوق آمده است جالب توجه است در مورد عذاب قوم ثمود «طاغية » و در مورد قوم عاد «عاتية » و در مورد قوم فرعون و قوم تفسير نمونه جلد۳۵ کیلوبایت (۳٬۹۳۲ واژه) - ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۳:۲۰
- تفسیر:المیزان جلد۷ بخش۱۸ (بخش توهم عجيب و غريب بعضى از مفسرين در مورد داستانهايى كه در قرآن كريم نقل شده است .)همچنين بحث در الهيات ، در قاره آسيا بيشتر است تا اروپا، و در آسيا نيز اين قبيل مسائل در شهرهاى كوچك و دهات ، قدر و قيمت و ارزش بيشترى دارد، تا در شهرهاى۴۹ کیلوبایت (۵٬۸۰۷ واژه) - ۸ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۲۰:۲۸